Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtäkään miestä, joka haluaisi naiselleen orgasmeja ilman sitä jyystöä?

Vierailija
30.08.2026 |

Siis ihan haluaisi naiselleen nautintoja, ei vain ja aina itselleen.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä oon monesti nuollut naiselleni orkun illalla ja sit ruvettu nukkuun. Mulle on aivan mahtava nautinto, kun nainen laukeaa mun suuhun. 

Olen minäkin pillua nuollut, mutta vastaavasti on täytynyt ottaa suihin. Muutenhan koko homma menee ihan sannamarineiksi. 

Vierailija
82/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa samanlainen mies mikä haluaa että naisen nautinto on kaikki kaikessa.

Tähän liittyen olen siveysvyössä 24/7 ja aukaistaan vain jos puoliso haluaa "perinteistä" yhdyntää, mutta muuten pysyy lukossa ja puoliso saa ensin nautintonsa esim. suuseksillä tai miten haluaa!

Käypä mittauttamassa testot.

Onko pieni pippeli? Kerro vielä olevasi aisuri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua yhdyntää ollenkaan. Hän suostuu siihen jos pyydän, mutta ei koskaan laukea tai itse nauti yhdynnästä. Tiedän, että suurinosa teistä ei voi uskoa sitä, mutta eivät kaikki miehet pidä samoista asiosta. 

Hän haluaa vain antaa suuseksiä ja saada sitä. Tai sitten hän haluaa, että istun esim naaman päällä ja vedän penistä käsillä. Hänelle näyttää kuitenkin kaikki kaikessa olevan se, että minä saan orgasmeja. Ja minähän saan. Niin saa aina hänkin kyllä, koska on huomaavainen ja osaava sängyssä. 

N38

Eli on meitä muitakin ketkä haluaa että naisen nautinto on kaikki kaikessa🙂

Vierailija
84/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ole koskaan ymmärtänyt pitkää jyystöä. En saa itsekään siitä mitään ja se muuttuu itsellekin nopeasti tylsäksi.

Itse suosin sitä että mennään kumpikin eri keinoin kohti sitä nautinnon huippua ja "jyystö" on vain se nopea "loppuhuipennus", ei mikään kymmenien minuuttien urheilusuoritus.

Useimmiten meillä varsinainen yhdyntä kestää muutamia minuutteja vaikka koko seksi kestääkin paljon kauemmin.

Vierailija
85/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
86/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs näille miehille sanotte? Eivät himoa yhdyntää ja prefereeraav! Bravo!

Vierailija
87/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs näille miehille sanotte? Eivät himoa yhdyntää ja prefereeraav! Bravo!

Ihan kiva ainakin jos vaimo on samaa maata. Viisainta tehdä niitä asioita jotka ovat kumppanille mieleen, oli se sitten jyystöä tai ei.

Vierailija
88/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hoidan aina että naisen nautinto tulee/tulis ensin ja orgasmi/orgasmit ja sitten vasta panen jyystöllä tai ilman riippuu että vaniliaa ja rajumpaa..mutta periaatteessa nuolen,hieron ,leluilla tai ilman orkut naiselleni tai hän käyttää leluja samalla kun hommaillaan kaikkee siinä..

joskus pikapanot ja joskus pitkät sessiot joskus ihan orkut molemmille ilman penetraatiota..mitä vaan voi keksiä!

pääasia on kuitenkin se että molemmat nauttii ja saa orkut.

M48

Vierailija
89/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin naiselle nautinnon tuottamisesta. Oikeasti kiihotun todella paljon. Vähemmän on naisia jotka eivät halua jyystöä. Itselle panemisella on pienin rooli seksissä ja usein panen vain koska nainen haluaa ja nauttii.

Vierailija
90/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaaan mieheni ei himoa panoa, saati jyystöä. Ja useimmiten antaa minulle orkut ja usein annan hänelle sitten käsi+suuhoidon. Meillä toimii hienosti!

Vierailija
91/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuinen pikapano suihkussa eli kalu muutamia kertoja rajusti juurta myöten sisälle, jonka jälkeen hitaita , syviä työntöjä,

+ muutama nopea tikitys sekä loppuhuipennus. Joskus tällainen pikapano on paikallaan ja kummallekin taatut orkut.

Vierailija
92/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaaan mieheni ei himoa panoa, saati jyystöä. Ja useimmiten antaa minulle orkut ja usein annan hänelle sitten käsi+suuhoidon. Meillä toimii hienosti!

Sun pillussa on jotain vikaa, jos mies ei halua tulla sinne.

Vierailija
93/103 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se, että naiseni saa orgasmin, on paljon tärkeämpää, kuin se, että itse saan orgasmin.

Vierailija
94/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysä se ainakin on. Ja varmaan tunnoton.

Vierailija
95/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmanmuuta, ja varmasti olen susirumakin ja todella lihava!

Tuliko Jonnelle nyt hyvä mieli?

Vierailija
96/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lmanmuuta, ja varmasti olen susirumakin ja todella lihava!

Tuliko Jonnelle nyt hyvä mieli?

Älä unohda jumpata!

Vierailija
97/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolen yleensä vaimolle ensin orgasmin, nopeiten näyttää tulevan kun sormi on anaalissa ja toinen sormi pillussa.

Vierailija
98/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin naiselle nautinnon tuottamisesta. Oikeasti kiihotun todella paljon. Vähemmän on naisia jotka eivät halua jyystöä. Itselle panemisella on pienin rooli seksissä ja usein panen vain koska nainen haluaa ja nauttii.

Onhan se kiihottavaa kun kumppani nauttii. Mistä itse saat orgasmisi, jos et kerran panemisesta?

Vierailija
99/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiihottavaa kun kumppani nauttii. Mistä itse saat orgasmisi, jos et kerran panemisesta?

Siitä, kun vieras panee vaimoa.

Vierailija
100/103 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun vieras panee vaimoa.

Eli runkkaat itseäsi kun joku muu panee vaimoa. Pitihän tämäkin taas arvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi