Onko täällä yhtäkään miestä, joka haluaisi naiselleen orgasmeja ilman sitä jyystöä?
Siis ihan haluaisi naiselleen nautintoja, ei vain ja aina itselleen.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Meillä nyt ei ole ollut tuota ristiriitaa, että nainen saisi vain klitorisorkun, joten molempia orkkuja annan. Joskus harvoin on tyytynyt pelkkään klitorisorkkuun, kun ei ole enää yhdynnässä onnistunut. Antaa kuitenkin minun yhdynnässä olla. Tärkeintä hänelle kuitenkin on, että pillu on kiihottuneessa tilassa yhdynnässä. Muuten sattuu. Mielestäni ei yhdyntä mitään jyystöä ole, vaikka olisi pitkäkin yhdyntä, jos kerran nainen on kiihottuneessa vireessä ja tuntee se hyväksi . Monilla naisilla, jotka täällä ovat kirjoitelleet, se 15 minuttia näyttäis olevan se maksimi, jonka jälkeen ei enää tunnu hyvältä ja kokevat yhdynnän jyystönä. Kyllä meillä voi mennä huomattavasti kauemmin.
"Jyystö" on wanharouva Tyhjäpään seksivihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta evoluutiosta ei nyt kyllä puhuta, vaan ihan miesten ja naisent nautinnoista, seksissä. Voidaanhan me mennä vaikka luolamiesten aikaaan, jossa luultavasti vauvojakin paistettiin nuotiossa, ja naisten pyllistys oli pakollista....
Olen samaa mieltä, että nämä evoluutiojankkaajat latistavat keskustelun kuin keskustelun typerillä päätelmillään.
Nautinnolla on tietysti myös evoluutiossa tarkoituksensa, muutenhan sitä ei olisi, vaan siitettäisiin nopeasti ovulaation aikaan kuten muut eläimet. Sen sijaan ihmisten seksi on nimenomaan pääosin nautintoa ja vain osassa kertoja lisääntymistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista ei saa koskaan, millään tavalla, eikä ainakaan naimalla. Kieltämällä se ei muutu miksikään.
Ja mitä sitten?
Ne jotka ei saa millään tavalla, ovat jollain tavalla pihalla omasta seksuaalisuudestaan. Tai käyttävät mielialalääkitystä. Miksi mun pitäisi olla niistä huolissaan.
Kuka sanoo, että sinun pitäisi olla niistä huolissasi?
Olen usein tyydyttänyt vaimoni pelkästään sormettamalla eli seksillä ilman varsinaista yhdyntää. Pitkässä suhteessa se on ihan OK, on hyvä vaan että kumpikin saa haluamiaan nautintoja.
Lyhyissäkin suhteissa tai pidemmän suhteen alkuvaiheessa yhdelle tyttökaverille annettua useampikin orgasmi illan aikana pelkästään sormipelillä. Hän tykkäsi siitä ihan mahdottomasti ja jossain vaiheessa ihan tärisi. Sen jälkeen oli vuorossa varsinainen yhdyntä, ne oli elämän parhaita nautintoja.
Olisi oikeastaan aika tylsää, jos aina pitäisi vain "jyystää". Miksi kukaan nainen edes haluaa sellaista suhdetta? En tiedä miksi kukaan mieskään sellaista haluaa, mutta näyttää se olevan monelle miehelle ainoa toive. Eikä siinä mitään, tehkööt jokainen sitä mitä itse eniten haluaa, ei se ole minulta pois.
No todellakin on. Pidän huolen siitä, että naiseni saa aina vähintään yhden orgasmin ennen "jyystöä" ja usein vielä sen jälkeenkin, jos on onnistuttu jyystämään lähelle klimaksia. Tyytyväinen nainen, tyytyväinen mies.
Onko klitorishullu ja terskakarvajankkaaja sama tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon tauon jälkeen tulin kurkkaamaan palstan kuulumisia. Ei pettäneet odotukset, taidan palata takaisin tauolle.
Minä olen nainen joka tulee yleensä useamman kerran ja lähes aina squirttaamalla, kun pannaan. Sormettamalla tai kielettämällä, leluista nyt puhumattakaan, en ole tullut koskaan.
Absurdi keskustelunavaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman viikon tauon jälkeen tulin kurkkaamaan palstan kuulumisia. Ei pettäneet odotukset, taidan palata takaisin tauolle.
Jep. Erityisesti seksiplstan laatu on ruokottoman huono. Täällä on 3 inceliä, jotka trollaavat toisiaan ja seurana juopunut skitsofreenikko, jolla pakko-oireita liittyen kiltorikseen, haluton vanhapiika, Pano-Pate, siitoshullu ja viimeisimpänä tuo terskakarvatyyppi ja joku insestipedofiili, jotka lienevät jonkun edellä mainittujen alter ego.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen joka tulee yleensä useamman kerran ja lähes aina squirttaamalla, kun pannaan. Sormettamalla tai kielettämällä, leluista nyt puhumattakaan, en ole tullut koskaan.
Absurdi keskustelunavaus.
Ei välttämättä. Tai no, keskustelunavaus on paska, mutta vain noin 30% naisista saa luotettavasti orgasmin yhdynnässä. Tärkein määrittävä tekijä on ilmeisesti etäisyys klitoriksen ja virtsaputken aukon välillä. N. 70% naisista saa yhdynnässä orgasmin edes joskus, mutta melkein kolmannes ei saa koskaan yhdynnässä.
Toki yhdyntäkumppania ei ole kokeissa vakioitu 😉
Miksi ihmeessä naisen pitäisi saada yhdynnässä? Pääasia että saa jotenkin!!
Ikäänkuin nainen olis huonompi jos ei saa. Kiitos vaan miehet, ja jokunen nainenkin, jotka asialla pröystäilevät.
"Jep. Erityisesti seksiplstan laatu on ruokottoman huono. Täällä on 3 inceliä, jotka trollaavat toisiaan ja seurana juopunut skitsofreenikko, jolla pakko-oireita liittyen kiltorikseen, haluton vanhapiika, Pano-Pate, siitoshullu ja viimeisimpänä tuo terskakarvatyyppi ja joku insestipedofiili, jotka lienevät jonkun edellä mainittujen alter ego"
Vai juopunut skitso, jolla pakko oireita klitorikseen.?! Taas joku viisas tietäjä joka näkee ilmeisesti hiusten värinkin vain lukemalla palstaa. MInä en suostu klitoristani häpeämään, se on antanut mulle niin jumalattomasti nautintoa elämässäni. Enkä ole halutonkaan totisesti, enkä vanhapiikakaan!
Hävetköön he, joilla häpeämistä on.
Keski- ikäinen, kokematon nainen sai muutama päivä sitten tuntea eka kertaa elämässöän, miltä tuntuu, kun pillua sormetetaan ja nuollaan. Tykkäsin ja olisin halunnut enemmän ja syvemmältä, mutta ei..,mies halusi vain päästä jyystämään. En antanut, joten sen pituinen se .
Vierailija kirjoitti:
"Jep. Erityisesti seksiplstan laatu on ruokottoman huono. Täällä on 3 inceliä, jotka trollaavat toisiaan ja seurana juopunut skitsofreenikko, jolla pakko-oireita liittyen kiltorikseen, haluton vanhapiika, Pano-Pate, siitoshullu ja viimeisimpänä tuo terskakarvatyyppi ja joku insestipedofiili, jotka lienevät jonkun edellä mainittujen alter ego"
Vai juopunut skitso, jolla pakko oireita klitorikseen.?! Taas joku viisas tietäjä joka näkee ilmeisesti hiusten värinkin vain lukemalla palstaa. MInä en suostu klitoristani häpeämään, se on antanut mulle niin jumalattomasti nautintoa elämässäni. Enkä ole halutonkaan totisesti, enkä vanhapiikakaan!
Hävetköön he, joilla häpeämistä on.
Kuka sanoi, että klitorista pitää jotenkin hävetä?
Ulosantisi on vaan kuin juopuneella mt-tapauksella. Samaa tasoa kuin sillä terskakarvajankkaajalla. Ei kukaan ukkokaan tule tänne keksimään kymmeniä ketjuja aiheesta, että "milloin nainen vaan huomioisi sitä terskaa", "terska sitä terska tätä" jankuti jank.
Vierailija kirjoitti:
Keski- ikäinen, kokematon nainen sai muutama päivä sitten tuntea eka kertaa elämässöän, miltä tuntuu, kun pillua sormetetaan ja nuollaan. Tykkäsin ja olisin halunnut enemmän ja syvemmältä, mutta ei..,mies halusi vain päästä jyystämään. En antanut, joten sen pituinen se .
Tämäkin klitorishullun tekstiä tunnistettavine kirjoitus- ja välimerkkivirheineen.
Viimeksi sulla oli vielä mies, joka antoi paljon orgasmeja. Vähän ontuu tuo provoilusi.
No ei todellakaan ole, sekoilet sen vihasi kanssa, Koita päästä yli vihastasi.
Mulla edelleenkin on mies, ja hieno mies onkin. Ja joo, orgasmeja todellakin saan!
Vaikka miten haluaisin niin siihen "jyystöön" päädytään kuitenkin.
Nainenkin haluaa muutaman o:n jälkeen letkua sisään, tai mikäli ne o:t on saatu aikaan letkulla niin jatkaa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen mies ainakin rakastamalleen naiselleen haluaa tuottaa orgasmin, tapahtui se sitten suuseksillä, panemisella tai muulla koskettelulla. Irtosuhteissa tuollaisia ei välttämättä niin ajatella.
Jos nainen kuitenkin pitää yhdyntää pelkkänä "jyystönä" eli pakkopullana, niin kyllähän siitä moni mies syystäkin tekee päätelmän, ettei sitten olla seksin suhteen yhteensopivia. Kuten ap itsekin toteaa, homman pitäisi toimia molempiin suuntiin.
Joo muuten samaa mieltä, mutta kyllä myös parisuhteissa esiintyy paljonkin sitä, ettei välitetä toisen nautinnoista. Läheskään kaikki parisuhteet kun eivät ole mitään hyviä rakkaussuhteita, vaan sitä voidaan olla yhdessä ikään kuin paremman puutteessa tai tottumuksesta.
Aina ei tietysti voi orgasmia saada, varsinkaan naiset eivät aina saa. Jos toinen edes yrittää kaikkensa, niin se on jo hyvä alku. Jos kuitenkin käy niin, ettei toisen yrityksestä huolimatta orkkua tule, niin silloin välittävässä suhteessa pitää puhua asiasta, eikä vain heti todeta itsekseen, että onpa toi huono sängyssä. Jos ei sano mitään, niin kumppani voi luulla, että se mikä toimi edellisen kanssa toimii nytkin.
Hyvässä suhteessa kaikesta - varsinkin seksistä - pitää voida puhua. Voi esim. lempeästi ohjeistaa, että hiljempaa, rajummin, nuole ylempää/alempaa, suutele sieltä tms. mitä ikinä se onkaan mitä haluaa. Jos toinen välittää sinusta, niin hän ei ollenkaan pahastu ohjeista, vaan ottaa sen myös välittämisen osoituksena sinun taholta.
Aika usein se mies haluaa aan äkkiä panemaan, ja kun saa, siinä se on. En vaan tajua miksi naiset alistuvat ja suostuvat tähän. Miehelle aina sitä pillua oltava, mutta naiselle ei mitään sitten, jos ei panolla saa. Blaah.
Meillä nyt ei ole ollut tuota ristiriitaa, että nainen saisi vain klitorisorkun, joten molempia orkkuja annan. Joskus harvoin on tyytynyt pelkkään klitorisorkkuun, kun ei ole enää yhdynnässä onnistunut. Antaa kuitenkin minun yhdynnässä olla. Tärkeintä hänelle kuitenkin on, että pillu on kiihottuneessa tilassa yhdynnässä. Muuten sattuu. Mielestäni ei yhdyntä mitään jyystöä ole, vaikka olisi pitkäkin yhdyntä, jos kerran nainen on kiihottuneessa vireessä ja tuntee se hyväksi . Monilla naisilla, jotka täällä ovat kirjoitelleet, se 15 minuttia näyttäis olevan se maksimi, jonka jälkeen ei enää tunnu hyvältä ja kokevat yhdynnän jyystönä. Kyllä meillä voi mennä huomattavasti kauemmin.