Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtäkään miestä, joka haluaisi naiselleen orgasmeja ilman sitä jyystöä?

Vierailija
30.08.2026 |

Siis ihan haluaisi naiselleen nautintoja, ei vain ja aina itselleen.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko klitorishullu ja terskakarvajankkaaja sama tyyppi?

Ei ole. KH on ihan oikea hullu ja terskakarvahemmo pilailee huvikseen.

Vierailija
62/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti teen näin, idiootti työntää pari kertaa ja sytyttää sätkän minä en, haluan tosiaankin että nainen nauttii myös, vai oletko niin urpo että avioliitossakin työntä ja kaljakuppila.Tuollaiset tyypit pitäisi kylmästi jättää, ruotsiin hinte...............i. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein se mies haluaa aan äkkiä panemaan, ja kun saa, siinä se on. En vaan tajua miksi naiset alistuvat ja suostuvat tähän. Miehelle aina sitä pillua oltava, mutta naiselle ei mitään sitten, jos ei panolla saa. Blaah.

Tuo ei muuten olekaan ainoa asia, mitä sinä et tajua.

Vierailija
64/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulun sanoin rakkaus on hellyyttä muuten se on mennyttä, joten ukot lämmittäkää naisenne niin minä teen.Älkää menkö toimimaan,  Päätalon Herkon työntö ja nainen raskaaksi, ilman mitään lämmittelyä hyvä kun sai karvalakin päästä ja kirveen pudotettua kädestä.

Vierailija
65/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen aina naiselleni orgasmin ja voin sen tehdä vaikka ilman panemista. Se että naiseni nauttii riittää jo mulle.

Vierailija
66/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää!

Vierailija
67/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen aina naiselleni orgasmin ja voin sen tehdä vaikka ilman panemista. Se että naiseni nauttii riittää jo mulle.

Näin se voi toimia hyvinkin , yhdyntä ei tosiaankaan tuo orkun kun 1/1000, naiselle, joten äijä parat olisiko aika ottaa selvää miten naisen fysiikka toimii.

Vierailija
68/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se voi toimia hyvinkin , yhdyntä ei tosiaankaan tuo orkun kun 1/1000, naiselle, joten äijä parat olisiko aika ottaa selvää miten naisen fysiikka toimii.

Jos kolmasosa naisista ei tule pannessa, niin suhdeluku naisista jotka saa on 2/3 eikä 1/1000.

Joku tuolla ekalla sivulla kommentoi yonista. Minusta tosissaan vaikuttaa siltä, että 1/3 naisista voisi olla parempikin tuntemus miten itsensä saa tulemaan... Ei kyse ole pääasiassa siitä, mitä mies ei naisen fysiikassa tajua.

Vierailija
69/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, riittääkös se, että nainen saa joskus, tai silloin tällöin, siis pieni osa naisita, osa ei milloinkaan. Kyllä se on silloin miehen huonoutta- Ei se pano ole tietenkään ainoa  juttu siihen, kaukana siitä!

Vierailija
70/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä nyt ei ole ollut tuota ristiriitaa, että nainen saisi vain klitorisorkun, joten molempia orkkuja annan. Joskus harvoin on tyytynyt pelkkään klitorisorkkuun, kun ei ole enää yhdynnässä onnistunut.  Antaa kuitenkin minun yhdynnässä olla.  Tärkeintä hänelle kuitenkin on, että pillu on kiihottuneessa tilassa yhdynnässä. Muuten sattuu. Mielestäni ei yhdyntä mitään jyystöä ole, vaikka olisi pitkäkin yhdyntä, jos kerran nainen on kiihottuneessa vireessä ja tuntee se hyväksi . Monilla naisilla, jotka täällä ovat kirjoitelleet, se 15 minuttia näyttäis olevan se maksimi, jonka jälkeen ei enää tunnu hyvältä ja kokevat yhdynnän jyystönä.  Kyllä meillä voi mennä  huomattavasti  kauemmin.

"Jyystö" on wanharouva Tyhjäpään seksivihaa.

Pitkävihainen tuntuu olevankin.  Ei anna anteeksi, eikä unohda, jos joskus on häntä oikaissut.

Vierailija
71/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, mitä tietämättömän paskapuhetta taas.

Vierailija
72/103 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että molemmat nauttii. Mies ja muna.

M61v

73/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea luku orgasmin yhdynnässä saavien naisten osalta on kymmeniä kertoja suurempi.

Vierailija
74/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua yhdyntää ollenkaan. Hän suostuu siihen jos pyydän, mutta ei koskaan laukea tai itse nauti yhdynnästä. Tiedän, että suurinosa teistä ei voi uskoa sitä, mutta eivät kaikki miehet pidä samoista asiosta. 

Hän haluaa vain antaa suuseksiä ja saada sitä. Tai sitten hän haluaa, että istun esim naaman päällä ja vedän penistä käsillä. Hänelle näyttää kuitenkin kaikki kaikessa olevan se, että minä saan orgasmeja. Ja minähän saan. Niin saa aina hänkin kyllä, koska on huomaavainen ja osaava sängyssä. 

N38

Vierailija
75/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua yhdyntää ollenkaan. Hän suostuu siihen jos pyydän, mutta ei koskaan laukea tai itse nauti yhdynnästä. Tiedän, että suurinosa teistä ei voi uskoa sitä, mutta eivät kaikki miehet pidä samoista asiosta. 

Hän haluaa vain antaa suuseksiä ja saada sitä. Tai sitten hän haluaa, että istun esim naaman päällä ja vedän penistä käsillä. Hänelle näyttää kuitenkin kaikki kaikessa olevan se, että minä saan orgasmeja. Ja minähän saan. Niin saa aina hänkin kyllä, koska on huomaavainen ja osaava sängyssä. 

N38

Minä olen tällainen mies. M32

Vierailija
76/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikea luku orgasmin yhdynnässä saavien naisten osalta on kymmeniä kertoja suurempi."

Ei ole, sehän on tunnettua, että jos joku saa vaikka kerran 10 vuodessa, onko sellainen "saava" nainen. Totuus on että moni saa joskus tai tosi harvoin, ja siis nyt puhutaan vaan siitä yhdynnästä. Miksimuuten tuo aiheuttaa vastarintaa ja raivoa: haluaako miehet uskotella, että  juu, taivas aukenee kun kulli pilluun sujahtaa?! 

Onneksi naisille on muitakin tapoja saada orgasmeja ihan takuuvarmasti, ja moni mies tuntuu tämän osaavankin.

Vierailija
77/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa samanlainen mies mikä haluaa että naisen nautinto on kaikki kaikessa.

Tähän liittyen olen siveysvyössä 24/7 ja aukaistaan vain jos puoliso haluaa "perinteistä" yhdyntää, mutta muuten pysyy lukossa ja puoliso saa ensin nautintonsa esim. suuseksillä tai miten haluaa!

Vierailija
78/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oikea luku orgasmin yhdynnässä saavien naisten osalta on kymmeniä kertoja suurempi."

Ei ole, sehän on tunnettua, että jos joku saa vaikka kerran 10 vuodessa, onko sellainen "saava" nainen. Totuus on että moni saa joskus tai tosi harvoin, ja siis nyt puhutaan vaan siitä yhdynnästä. Miksimuuten tuo aiheuttaa vastarintaa ja raivoa: haluaako miehet uskotella, että  juu, taivas aukenee kun kulli pilluun sujahtaa?! 

Onneksi naisille on muitakin tapoja saada orgasmeja ihan takuuvarmasti, ja moni mies tuntuu tämän osaavankin.

Sun riivirauta ei pitäisi puhua yhdyntäorgasmeista, kun et niistä mitään tiedä.

Vierailija
79/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa samanlainen mies mikä haluaa että naisen nautinto on kaikki kaikessa.

Tähän liittyen olen siveysvyössä 24/7 ja aukaistaan vain jos puoliso haluaa "perinteistä" yhdyntää, mutta muuten pysyy lukossa ja puoliso saa ensin nautintonsa esim. suuseksillä tai miten haluaa!

Mies. Buhahahaa...

Vierailija
80/103 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyystööööö!

Se vasta parasta onkin. Jyystäääää silleen 20 minuuttia putkeen ja ruiskii mällit pilluun. Kaikki oikeat naiset rakastaa jyystööööö. Kulli liikkuu kun sylinteri männässä ja jyystööööö antaa naisella kaikkein parhaat orkut. Näin siis oikeiden naisten kanssa. Ne rakastaa jyystöööö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän