Onko täällä yhtäkään miestä, joka haluaisi naiselleen orgasmeja ilman sitä jyystöä?
Siis ihan haluaisi naiselleen nautintoja, ei vain ja aina itselleen.
Kommentit (103)
Mulle se "jyystö" on sitä, että mies ottaa pitkään eikä kysele. Sellaisessa käsittelyssä ehtisi saamaankin. N29
Et voinut vastustaa sanoa oma käsityksesi kaikista naisista.
MInähän en naisena tiedä.
Mutta kerro sinä miksi miljoonat tytöt vuosittain umpärileikataan, kun ei sillä klitoriksella ole kerran mitään funktiota.
No kyllä mä melkein aina annan naiselleni orgasmit ennen kuin itse saan.
Nainen ei vain ole sitä sorttia että sanoisi kiitos ja näkemiin, todellakin haluaa panna joka kerta siinä vaiheessa kun mehut valuu pitkin reisiä. Ei mulle olis mikään ongelma antaa vaikka tunti suuseksiä saamatta mitään vastineeksi, toki parempihan se on saada itsekkin
Kyllä haluan antaa naiselle nautinnon ilman penistä.
Löysin metodin yoni hieronta ilmeisesti osa tantraa.
Muutamalle naiselle antanut ja ovat olleet sanoin kuvaamattoman imeissän, kun ovat tunteneet uusia nautintoja erotiikassa.
Yonissa ei haeta orgasmeja, ne ovat osa hierontaa matkalla kokonaisvaltaiseen rentotumiseen ja hyvään oloon.
Suosittelen tutustumaan
Mies.turku
Suuri osa naisista ei saa koskaan, millään tavalla, eikä ainakaan naimalla. Kieltämällä se ei muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa naisista ei saa koskaan, millään tavalla, eikä ainakaan naimalla. Kieltämällä se ei muutu miksikään.
Ja mitä sitten?
Ne jotka ei saa millään tavalla, ovat jollain tavalla pihalla omasta seksuaalisuudestaan. Tai käyttävät mielialalääkitystä. Miksi mun pitäisi olla niistä huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Et voinut vastustaa sanoa oma käsityksesi kaikista naisista.
MInähän en naisena tiedä.
Mutta kerro sinä miksi miljoonat tytöt vuosittain umpärileikataan, kun ei sillä klitoriksella ole kerran mitään funktiota.
Eipä leikellä Suomessa suomalaisten toimesta. Ainakaan valkonaamojen toimesta. Joten kyselet hiukan väärällä foorumilla asiaa.
Joo. Rakastan nuolemista ja naiseni kiihkoa ja orgasmeja siinä touhussa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta "homman" kuten sanoit, oletetaan olevan sitä yhdyntää, ja se on se ainoa oikea niinkö?
Kun ei se ole naiselle mikään paras juttu.
Täällä puhutaan paljon kaluista ja erektioista ja muista miehisistä jutuista, mutta tuskin kukaan (mies) puhuu siitä naisen "kalusta" eli klitoriksesta.
Siis mitä? Kyllähän täällä klitoriksesta puhutaan, ja nuolemisesta, ja seksivälineistä ym. Taas yksi uhriutuja nais- mies asetelmaan. Sehän täällä on useasti valloillaan.
Minulle paneminen on tärkeää, ja niin on vaimollekin. Onneksi vaimo ei pidä sitä minään turhana jyystönä. On meillä silti muunlaistakin seksiä. Molemmat tullaan myös yhdynnässä. Ai niin, eihän nainen voi mitenkään tulla yhdynnässä, eikä siitä edes pitää. Eihän siellä sisällä ole edes tuntoa. Jos joku nainen uskaltaakin pitää yhdynnästä, niin.....
Sinä siis tiedät paremmin. Ja juu ei siellä vaginassa ole samoja tuntoja kuin siinä kullissa. Fakta.
Tarkoitatko ap että ei jyystettäisi ollenkaan, vaan pelkästään suuseksiä naiselle? Joskus voi tehdä noinkin, mutta kyllä mä yleensä haluan pillua sen jälkeen kun olen vaimolle orkun nuollut.
Eli, joku alapeukuttaja tietää että joo, on siellä vaginassa samat tunnot kuin kalussakin. Hienoa! Oliskin.
ON, sitä vaan ei monikaan nainen usko. Minä nautin siitä kun nainen nauttii ja minusta on ihanaa kun nainen saa orgasmin / orgasmeja. Eräs nainen sanoi kerran että hän ei saa koskaan tarpeekseen orgasmeista. Päätettiin sitten kokeilla ja reilu 8h kun oltiin leikitty, niin myönsi ettei hän enää kestä yhtäkään 🥰 Kumpikaan meistä ei tiedä montako hän sai, varsinkin kun kertoi että välillä saattoi mennä pitkäkin aika että hän vain orgasmoi peräjälkeen tai oli orgasmi päällä koko ajan. Hän kyllä teki välillä minullekin orgasmin, mutta minä "selvisin" kolmella 🤭
M46
Olen nelikymppinen nainen, seksipartneteita (miehiä) on ollut monia. Ainoastaan nuorempana olen tyhmyyksissäni valinnut sänkyyn sellaisia miehiä, joita ei niin naisen nautinto kiinnosta. Ja nuoremmissa heitä varmasti onkin enemmän. Kun ikää tulee, ihminen kypsyy ja seksikin koetaan paljon laajempana asiana.
Jos joku ei nuoruusvuosien jälkeen löydä seksipartneriksi ihmistä, joka haluaa molemmille nautintoa, silloin on katsottava peiliin. Tietenkin voi tulla joitain huteja, jos niitä partnereita on monia vuosien varrella. Mutta noin yleensäkin, en voi uskoa, että järkevä aikuinen nainen, joka myös osaa hieman keskustella seksimieltymyksistään ennen seksiä, voisi välttyä tapaamasta miehiä jotka haluavat antaa naiselle nautintoa.
Jos joku on viettänyt elämänsä yhden kanssa, ja se mies on itsekäs sängyssä, niin siinä on sitten tullut valittua sellainen mies. Ympärillä on varmasti ihan helmiä, mutta siitä ei ehkä tiedä mitään.
Jos ap olet KH, eli klitorishullu, niin olet kertonut olevasi suhteessa. Mihin nämä sinun kuvitelmasi miehistä edes perustuvat, jos et paneskele ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, seksipartneteita (miehiä) on ollut monia. Ainoastaan nuorempana olen tyhmyyksissäni valinnut sänkyyn sellaisia miehiä, joita ei niin naisen nautinto kiinnosta. Ja nuoremmissa heitä varmasti onkin enemmän. Kun ikää tulee, ihminen kypsyy ja seksikin koetaan paljon laajempana asiana.
Jos joku ei nuoruusvuosien jälkeen löydä seksipartneriksi ihmistä, joka haluaa molemmille nautintoa, silloin on katsottava peiliin. Tietenkin voi tulla joitain huteja, jos niitä partnereita on monia vuosien varrella. Mutta noin yleensäkin, en voi uskoa, että järkevä aikuinen nainen, joka myös osaa hieman keskustella seksimieltymyksistään ennen seksiä, voisi välttyä tapaamasta miehiä jotka haluavat antaa naiselle nautintoa.
Jos joku on viettänyt elämänsä yhden kanssa, ja se mies on itsekäs sängyssä, niin siinä on sitten tullut valittua sellainen mies. Ympärillä on varmasti ihan helmiä, mutta siitä ei ehkä tiedä mitään.
Jos ap olet KH, eli klitorishullu, niin olet kertonut olevasi suhteessa. Mihin nämä sinun kuvitelmasi miehistä edes perustuvat, jos et paneskele ympäriinsä?
Ne on ne sen päänsisäiset äänet, jotka käskevät tekemään näitä aloituksia.
En minä ainakaan ole sellainen. Haluan antaa kyllä vaimolleni orgasmeja, mutta vaimon haluamalla tavalla. Valitettavasti hän haluaa kalun sisäänsä myös. Eli haluaa väärin.
Taas joku tyhmä mies kirjottaa naisena.