Oletko jo heittänyt talviturkin?
Minä heitin tänään. Oli kyllä tosi kylmää mutta hieno olo sen jälkeen.
Kommentit (12)
Kun käy koko talven yli, niin on voittajafiilis koko talven. Kannattaa kokeilla.
Ei oo vielä ranta sulanut että pääsisi.
Perjantaina kai voisi sanoa, kun kävin ilman neopreenitossuja ja hanskoja, joita talvella käytin. Tuntui kylmemmältä kuin talvella, kun kädet alkoivat palella.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kai voisi sanoa, kun kävin ilman neopreenitossuja ja hanskoja, joita talvella käytin. Tuntui kylmemmältä kuin talvella, kun kädet alkoivat palella.
Olenkin miettinyt miten avantouimarit heittävät talviturkin.
Kyllä, eilen kävin meressä! Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi heittänyt talviturkissa toukokuun alussa - vielä parikymppisenä sitä uskalsi mereen jo vappuna.
Näin variksen liottavan purossa ruokaa, että se pehmenee tai irtoaa. Viileä vesi. Se oli ainakin kastanut jalkansa sinne rohkeasti. Miten älykäs lintu.
Avantouimareille ei turkki kasva.
Itse uin vain kesäisin, mutta pyrin heittämään talviturkin viimeistään touko-kesäkuun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkin miettinyt miten avantouimarit heittävät talviturkin.
Kaikki avantouimarit ei käytä tossuja ja hanskoja eikä muutakaan vastaavaa. Itsekin käyn mieluiten ihan alasti, mutta joskus myös uikkareissa.
Viimeisen parinkymmenen vuoden turkit päällä ja lisää kertyy joka vuosi...
En ole vielä. Kävin eilen rannassa ja jäitä oli rippeet jäljellä. Ainakin melko tyyni sää olisi tarpeen näin aikaisin minun talviturkin heittoon.
Kyllä on heitetty, voittajafiilis!