72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
179cm pitkänä naisena tuo 72kg ei ole edes mitenkään huomiota herättävän hoikka, vaan normaalipaino. Nainen voi olla 179cm pitkänä 60kg ja näyttää silti vain hoikalta ja omata päälle naisellisia muotojakin, eikä siis näytä mitenkään sairaalloisen laihalta.
Monilla ihmisillä on aivan vääristynyt käsitys siitä, mikä on normaalipaino. Se BMI on kaikille paitsi runsaasti lihastreenejä harjoittaville varsin hyvä mittari normaalipainolle.
Kehopositiivisuus, sokeri ja nopeat hiilarit ovat tehneet valtavaa haittaa länsimaisten ihmisten terveydelle, eikä kyse ole vain ulkonäöstä, vaan se näkyy myös sotemenoissa.
No en kyllä tiedä. Olen 178 cm nainen, ja painoin teininä tuon 60 kg. Minua pidettiin suunnilleen anorektikkona, vaikka en ollut. Vielä 70 kg parikymppisenä sain kommenttia hoikkuudestani, vaikka ei kukaan minua sairaaloisen laihana pitänyt. Jos nyt nelikymppisenä painaisin 60 kg, en usko että näyttäisi terveeltä. Minusta 75 kg olisi minulle hyvä paino! Enkä ole edes bodattu!
Osansa voi olla pituudella: pitkä ja laiha tuntuu ihmisistä laihemmalta kuin lyhyt ja laiha, jota ajatellaan vain pienikokoisena? Ja varmaan kropan rakenteesta muutenkin.
Se on kyllä totta, että nykymaailmassa silmä on tottunut isompaan kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Älkää purkako sitä minuun jos ootte läskejä.
Ap
Et varmasti nosta 10*120 kg penkistä jos maastaveto tuloksesi on noin naurettava.
Provo olet etkä ole salilla käynytkään..
Jos ap:lla on ihana ja hoikka thai-vaimo niin hän voisi kysyä itseltään, miksi kokee tarvetta roikkua palstalla mollaamassa suomalaisia naisia?
Itselläni on ihana filippiiniläinen vaimo, enkä tiedä paljon hän painaa (enkä välitä). Ihmetyttää tarve vertailla omaa kumppania muihin noin aggressiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakenne. Lyhyet, paksut raajat, pitkä selkä, raskas luusto. Tiukkaan pakattua tavaraa koko puolentoista metrin matka. Mutta eikös nämä Suomi-Venlat kuulemma ole just sitä parhautta.
Miksi jääkarhut on pyöreämpiä kuin antiloopit? Hyi. Laitetaan ne kaikki laihikselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
Onko ap siis lapsen kanssa naimisissa?
Helpompaa haukkua mua pedariksi kuin hyväksyä et se oma perse on kokoa tankki.
Kuulepas, oma perse on treenattu ja pystyssä. Ei levene, ei ole läskiä. Ottaako noin koville? Jokainen on yksilö.
Itse en haluaisi olla minikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Intissä painoin 76 kiloa ja olen 185 cm pitkä. Miettikää, keskivertonainen painaa vain 3 kiloa vähemmän ja on vain 163 cm pitkä.
Naisethan on ihan eri muotoisia kuin miehet! Haluaako miehet nykyään naiselleen sellaisen suoran pikkupojan kropan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Ap
Et varmasti nosta 10*120 kg penkistä jos maastaveto tuloksesi on noin naurettava.
Voi olla jättänyt jalkapäivät väliin ja tikkujalat.
Tylsä ketju, ap voi ihan iloita vaimostaan, jokaisella on oma makunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Ap
Ja on 140cm pitkä :)
152cm.
Kukaan ei koskaan ole sanonut sille että olisi liian laiha.
Jatkuvasti kuitenkin sitä luullaan 10v ikäänsä nuoremmaksi. Tai ylikin. Johtunee siitä että suomalaiset naiset ikääntyy huonosti.
Ap
Miksi ap ei muuta Thaimaahaan niiden pienten naisten joukkoon, kun ei suomimammat kelepoo???
Eiköhän se ole niin päin, että ap ei kelpaa suomimammoille. Ootko ikinä nähnyt hyvän näköisellä suomalaisella miehellä thaivaimoa? Niinpä!
Sanna Marin ja Wille Rydman ovat täsmälleen samanpituiset 186cm, lehteen painettu, varmasti tosi!
https://www.seiska.fi/kotimaa/sentit-poytaan-nain-pitkia-suomalaisjulkk…
Jaa, mä olen 163 ja 79 kg, läski joo mutta pystyn kävelemään pitkiä matkoja ja olen hyväkuntoinen(lihoin lääkkeen takia, kota en voi jättää pois).
Vierailija kirjoitti:
Sytyttääkö Eugenia Cooney?
Eugenia on naisihanteeni!
Ap
Naisten riuduttaminen ja näännyttäminen on miesten valtapeliä.
Painolla ei väliä, jos on terve. Sitten ehtii laihduttamaan, jos tulee jotain ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Painolla ei väliä, jos on terve. Sitten ehtii laihduttamaan, jos tulee jotain ongelmia.
Etkö oikein tykkää ennaltaehkäisystä, vai?
Provohan tuo on. Tee fiksumpia aloituksia edes! Miksi mitäkin on milläkin, miksi maailma on täysin loppusuoralla?? Miksi idiootit tuntuvat lisääntyvän? Fiksut ei tee lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi olla jättänyt jalkapäivät väliin ja tikkujalat.
Eihän nuo ole millään tavalla suhteessa. Ei voi olla niin heikkoa 150 kg penkkaajaa joka ei maasta 220 kg vedä joka sekin ihan alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja on 140cm pitkä :)
152cm.
Kukaan ei koskaan ole sanonut sille että olisi liian laiha.
Jatkuvasti kuitenkin sitä luullaan 10v ikäänsä nuoremmaksi. Tai ylikin. Johtunee siitä että suomalaiset naiset ikääntyy huonosti.
Ap
Thai naisille tärkeintä ja onnellisuuden tuojat ovat raha, raha ja laihuus.
Hän on laiha, siis todellakin laiha. Älä sinäkään päästä itseäsi läskiksi, sillä thai-vaimo kyllä osaa haukkua läskiä suomi-miestä.
Mutta onko sulla sitä rahaa, rahaa?! Sä sait laihan naisen, mutta saako thai-vaimo rahaa, kun ne ovat nyt ne kynnyskysymykset?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, joille ainoa saavutus maailmassa on olla laiha..
Vain kaltaisesi läski ajattelee, että hoikkana oleminen on "saavutus". Ehei, ihmisen normaali tila on olla hoikka ja päinvastoin läskiksi pysyvästi turpoaminen se vasta "saavutus" onkin, tosin huono sellainen.
Miksi ap ei muuta Thaimaahaan niiden pienten naisten joukkoon, kun ei suomimammat kelepoo???