Kumman naisena otat mielummin: superhyvän ilmatorjunnan Israelista ettei tarvitse pelätä vai oletko ryhdikkäästi boikotoimassa Israelia?
Kommentit (54)
Naisena en mene rintamalle joten en tarvitse pyssyi
Naisista jokainen boikotoi eikä aseet kiinnosta
Enpä mä muutenkaan boikotoi Israelia. En vaikka olen nainen. Tänne vaan kunnon vehkeet että rys.. no tiedätte ketkä, pysyy poissa.
Aseet ilman muuta. En boikotoi toisen käden tietoon perustuvaa ja ilman puolueetonta tutkintaa. En siis usko kaikkea mitä asiasta suolletaan. Tiukka EI rasismille.
Vierailija kirjoitti:
Enpä mä muutenkaan boikotoi Israelia. En vaikka olen nainen. Tänne vaan kunnon vehkeet että rys.. no tiedätte ketkä, pysyy poissa.
Miksi esiinnyt naisena internetissä?
Vierailija kirjoitti:
From the River to the Sea!
Sieg Heil!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena internetissä?
Olen vaihtanut sukupuolta, eli ole sinä hiljaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Aseet ilman muuta. En boikotoi toisen käden tietoon perustuvaa ja ilman puolueetonta tutkintaa. En siis usko kaikkea mitä asiasta suolletaan. Tiukka EI rasismille.
Koskela ja Virta ovat taas antisemitistisen raivonsa vallassa vaikka he unohtavat että aseet tilattiin Marinin hallituksen aikana jolloin molemmat puolueet olivat hallitusvastuussa. Ei näin!
Minkä takia kaikki kysymykset on tarkoitettu aina vain naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskela ja Virta ovat taas antisemitistisen raivonsa vallassa vaikka he unohtavat että aseet tilattiin Marinin hallituksen aikana jolloin molemmat puolueet olivat hallitusvastuussa. Ei näin!
Joku toimittaja voisi tästä kysyä mutta ei vihervassaritoimittaja tee heille ikäviä kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kaikki kysymykset on tarkoitettu aina vain naisille?
Miesten kanta tähän on selvä, eli aseet tänne ryssssää vastaan ihan mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
From the River to the Sea!
...Israel will be free.
Kristillisenä naisena tietenkin ostan kaiken israelilaisen mitä vain voi, oli hyvää tai huonoa. Katson että hyvänä ihmisenä se on velvollisuuteni. Ne kärsivät lapsethan ovat vääräuskoisia. Miehenikin on innoissaan roiskinut mälliä pitkin seiniä. Kyllä meillä on ollut hauskaa.
Näin miehenä kannatan Israelin boikotoimista. En tiedä, mitä naisena tekisin.
Vaikea sanoa