Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Torissa kannattaa aina ostaa vain naisilta

Vierailija
17.08.2026 |

Miehet huijaa. 

Naiset ei huijaa siellä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi musta⁢laiset ja nistit.

Vierailija
2/19 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat, hyvin on kauppa toiminut miestenkin kanssa ja voinut jopa tinkiä hinnasta.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat, hyvin on kauppa toiminut miestenkin kanssa ja voinut jopa tinkiä hinnasta.

t. mies

Haha, viimeksi kun tingin hinnasta kympin poju/ mies oli että joo joo tehdään kaupat! Sitten ghostasi mut täysin ja tavara näyttää tulleen myydyksi.

Vierailija
4/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kerran huijattu viimeisen 30 vuoden aikana. Tapahtui viime vuonna ja huijarina oli nainen. Ei ole poliisikaan tavoittanut tätä, ilmeisesti häipynyt ulkomaille rahoineen.

Vierailija
5/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hyvänsä voi huijata. Nykyään ei voi tietää.

Vierailija
6/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä ajatus. Mä en ole koskaan huijannut ketään, eikä minua ole huijattu. Mulla olis myynnissä oikeesti yksi tav. polkupyörä...

Mimmi

Vierailija
7/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Mies ei niin helposti huijaa toista miestä jos kokee tämän vertaisekseen. Naiset ovat vapaata riistaa.

Vierailija
8/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kerran huijattu viimeisen 30 vuoden aikana. Tapahtui viime vuonna ja huijarina oli nainen. Ei ole poliisikaan tavoittanut tätä, ilmeisesti häipynyt ulkomaille rahoineen.

Jaa no minkä summan hävisit?

Vierailija
9/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko huijausta vai mitä mutta naiset voivat myydä saman tavaran useaan kertaan ja silti pitää sen itsellään.

Vierailija
10/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hyvä ajatus. Mä en ole koskaan huijannut ketään, eikä minua ole huijattu. Mulla olis myynnissä oikeesti yksi tav. polkupyörä...

Mimmi

Mä ostan, jos olet itse henkilökohtaisesti se polkupyörä.

Vierailija
11/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi

Tavataan ja nussitaan samalla kunnolla monta tuntia monet sperma lastit syvälle sun koloihin. Mmmmm. - Iso Jorma 67v

Vierailija
12/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä luulet että vastapeluri on nainen heh tyhmyri.

Vierailija
13/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmi

Tavataan ja nussitaan samalla kunnolla monta tuntia monet sperma lastit syvälle sun koloihin. Mmmmm. - Iso Jorma 67v

Pääsenkö mukaan , olisi saunan kautta suihkuun puhdas kulli, varaatko reijän mullekkin.?

Vierailija
14/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä torista mutta itse myyn nettimotossa pojan mopoa ja oon kyllä saanut nimenomaan miehiltä todella omituisia viestejä. En tiedä kuvitteleeko ne että kun nainen myy mopoa niin se ei ymmärrä niistä mitään. 

Vierailija
15/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkit on ihan mitä sattuu, voilla vaikka myyjä tai henkilö tai polkupyörä tai zx5, että mene tuosta nyt sitten arvioimaan onko tuon jotain sukupuolta numero 14, eli joku kasvin ja kamelin välimuoto vai mitä niitä nyt onkaan?

Vierailija
16/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa aaupat on sujuneet hyvin kaikkien kanssa mutta olen ollutkin vain ostopuolella. Olen ostanut laadukkaita merkkituotteita pyydettyyn edulliseen hintaan. En ole nähnyt tarvetta tinkiä ja myyjät ovat vielä toimittaneet kotiovelle.

Tiedän toki, että myyntitilanteessa tulee useammin outoja ostajia kyselemään aivan kummia. Muilla saiteilla niitä olenkin sitten blokannut kun jutut on sen verran järjettömiä olleet.

Vierailija
17/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mietin kello on 18.00 , vähän yli, hakisinko muutaman kaljan varmuuden vuoksi?

Vierailija
18/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa tullut huijatuksi Torissa ja menettänyt monta sataa. Enää en osta sieltä mitään. Kaikista tehty rikosilmoitus, jotka johtaneet käräjille, mutta mitään korvauksia en ole saanut, kun tekijät varattomia 😏

Ja sukupuolet: 1 mies ja 4 oli naisia!!

Vierailija
19/19 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mimmi

Y.....k    vanha äijä.... napostele sinä vaan yksin sun  sin. pillereitäsi.