72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
179 cm ja 72 kg mies ei todellakaan ole laiha. Ihan tavallinen hoikan ihmisen paino. Voi olla ihan lihastakin lisäksi. Huomaa, miten vääristyneet käsitykset teillä läskeillä on, kun pidätte keskipituista 72 kg miestä jotenkin poikkeavan laihana. Mitä helvettiä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätkä hän on 15v pojan mitoista, pitkähkö ja laiha. Sulla kyllä mitään lihaksia ole tuolla painolla.
Kyllä sitä nyt vaan on ihan hyvin lihaksia. Maastaveto 170kg ja penkistä 10x120kg.
Älkää purkako sitä minuun jos ootte läskejä.
Ap
Et varmasti nosta 10*120 kg penkistä jos maastaveto tuloksesi on noin naurettava.
Provo olet etkä ole salilla käynytkään..
Voi olla jättänyt jalkapäivät väliin ja tikkujalat.
Eihän nuo ole millään tavalla suhteessa. Ei voi olla niin heikkoa 150 kg penkkaajaa joka ei maasta 220 kg vedä joka sekin ihan alakanttiin.
Kyllä mulla oli sellainen kaveri, joka oli hyvä penkissä mutta kyykkyä ja mavea ei tehnyt juuri lainkaan. Oli lihasta yläkerrassa ja tikkujalat. 50 kg lisäpainolla teki dippiä.
Ihan kuin alakoululainen, joka innostuu sanasta läski. Se kun kuulostaa niin paljon piikittelevämmältä kuin lihava. Oi voi. Kasva jo aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
179 cm ja 72 kg mies ei todellakaan ole laiha. Ihan tavallinen hoikan ihmisen paino. Voi olla ihan lihastakin lisäksi. Huomaa, miten vääristyneet käsitykset teillä läskeillä on, kun pidätte keskipituista 72 kg miestä jotenkin poikkeavan laihana. Mitä helvettiä? :D
Itse 183 cm naisena en pidä 179 cm pitkää miestä keskipituisena vaan lyhyenpuoleisena. Ja aivan sama mitä painaa jos on löllömaha, kalkkunanniska tikkujalat ja narukäsien kehittyneemmät lihakset on hiirikädessä. Bodattu samanpituinen voi painaa vaikka 90 kg ja olla timmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
Hyi, mikä luuviulu.
Suomiakat ovat läskejä.
Japanilaiset naiset painaa tyyliin 50 kiloa. Suomiakkojen tulisi ottaa niistä mallia ja alkaa kehittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse 183 cm naisena en pidä 179 cm pitkää miestä keskipituisena vaan lyhyenpuoleisena. Ja aivan sama mitä painaa jos on löllömaha, kalkkunanniska tikkujalat ja narukäsien kehittyneemmät lihakset on hiirikädessä. Bodattu samanpituinen voi painaa vaikka 90 kg ja olla timmi.
Se on aivan sama, mitä sinä pidät minäkin. Pituuden keskiarvo ei siitä muutu.
Älä nyt järkytu, mutts viimeisimmän mittauksen mukaan 98 kg.
P.s. Kullä niitä muuallatakin löytyy kuin vaan Suomesta.
Miehille on fysiologisesti helpompaa pysyä hoikkana ja kasvattaa lihaksia, ihan biologisista syistä johtuen. Siksi ihmettelenkin, miksi Suomessa on niin paljon niin lihavia miehiä? Toki av:lla kaikilla palstamiehillä on bmi ylipainon puolella lihasmassan takia kun treenaavat niin kovaa... Varmasti niin. :)
Vierailija kirjoitti:
Miehille on fysiologisesti helpompaa pysyä hoikkana ja kasvattaa lihaksia, ihan biologisista syistä johtuen. Siksi ihmettelenkin, miksi Suomessa on niin paljon niin lihavia miehiä? Toki av:lla kaikilla palstamiehillä on bmi ylipainon puolella lihasmassan takia kun treenaavat niin kovaa... Varmasti niin. :)
Itsellä näkyy sixpack. m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin noissa mitoissa laiha. Työkaveritkin haukkuivat laihaksi. Nyt painan 86 kg enkä vieläkään näytä lihavalta. T. Nainen, 86 kg, 179 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla jotkut normaalipainoiset kuvittelee 100kg painavan olevan sellainen joka painaa oikeasti 200kg. Ihan turha väkistä vain lihavien vääristyneistä käsityksistä ja kuvitella kaiken lisäksi, että kaikilla lihavilla on vääristyneet käsitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin noissa mitoissa laiha. Työkaveritkin haukkuivat laihaksi. Nyt painan 86 kg enkä vieläkään näytä lihavalta. T. Nainen, 86 kg, 179 cm
Punkerot kateudesta haukkuneet normaalia laihaksi, ja sinä uskoit.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat läskejä.
Japanilaiset naiset painaa tyyliin 50 kiloa. Suomiakkojen tulisi ottaa niistä mallia ja alkaa kehittää itseään.
No mene jo sinne Japaniin. En ymmärrä tuollaista, että jos ihannoit japanilaisia naisia niin miksi pitää haukkua suomalaisia naisia.
Mä olen 168cm pitkä ja 50 kiloisena olisin jo alipainon puolella. En näe mitään tavoiteltavaa alipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat läskejä.
Läskiä sulla on päässä. Aika helvetin tyhmä on ihminen joka kuvittelee jokaisen suomalaisen naisen olevan läski. Ja miksi TAAS puututaan vain naisten ylipainoon vaikka yhtälailla läskejä on miehissä?!?!
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat läskejä.
Ok. Eli suomiukkojen pitäisi ottaa myös mallia Japanin miehistä? Oletko sinä yhtä hoikka kuin Japanilaiset miehet? Tyyliin 60kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täys i d i o o t t i. Ei se miesten keskipituus miksikään muutu sun mielipiteitten mukaan.
Naisten logiikkaa taas kerrakseen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
Osteoporoosi vaanii vaimoasi. Rupeaa pian luut katkeilemaan. Minä tykkään enemmän lihavasta vaimostani. Pystyn järjestämään hänelle pitkiä nautinnollisia hetkiä, kun ei tarvitse kuluttaa omia jalka- ja käsivoimia. Apropoo. Siitä puhe, mistä puute. Kohta pääsen itse asiaan, kunhan vaimo saa keittiön siistimisen loppuun. Minä imuroin äsken. Lämmitin saunan. Sen jälkeen hellästi palkitsen vaimoni hyvästä ruoasta ja hyvästä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat läskejä.
Japanilaisten aikuisten naisten keskipituus on noin 158–159 senttimetriä.
Keskipaino ikäryhmittäin
20–29-vuotiaat: Noin 49,0–53,4 kg (keskimääräinen BMI on noin 21,0)
30–39-vuotiaat: Noin 54,3 kg (keskimääräinen BMI on noin 21,7)
40–49-vuotiaat: Noin 55,6 kg (keskimääräinen BMI on noin 22,3)
50–59-vuotiaat: Noin 55,2 kg (keskimääräinen BMI on noin 22,4) [1, 2, 3]
Huomioitavaa
Alipaino: Noin 20 prosenttia nuorista (20–30-vuotiaista) japanilaisista naisista luokitellaan lääketieteellisesti alipainoisiksi (BMI alle 18,5), mikä on herättänyt yhteiskunnallista huolta maassa.
Alipainossa ei ole mitään ihailtavaa.
Siis mitä miten niin voi painaa?
Itse olen 175cm ja 63kg, eikä ihmetytä yhtään kenenkään aikuisen ihmisen 72kg paino.