Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.

Vierailija
29.08.2026 |

Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.

Kommentit (193)

Vierailija
81/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)

Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.

Ap

Vai että oikein thaivaimo :D

Kaukaa on pitänyt hakea, kun suonalaista ei saanut.

Kaukaa on pitänyt hakea että saisi normipainoisen naisen.

Ap

VIehätyt siis lapsen näköisistä ja kokoisista? Hmm....

Sinulla vaan on vääristynyt kuva siitä mikä on normaalia. 100v sitten 72kg nainen olisi ollut karnevaalinähtävyys.

39kg painava ei ole aikuisen naisen normaaleissa mitoissa vaan on ihan lapsen mitoissa. Tämä on fakta.

Mä painoin 39 kg kun olin koulussa kolmannella luokalla. Olin silloin 145 cm pitkä. Nykyään olen 175 cm pitkä ja painan 75 kg. Näytän ihan sopusuhtaiselta. 

Vierailija
82/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä sekoitat sun ÄÖn sun painoon. Vain tyhmä kirjottaa tämmösiä aloituksia liukuhihnalla päivästä toiseen vauvikselle. 

Eipä suomalaisen naisenkaan äo voi olla kovin korkea kun se syö kuin possu ja päästää itsensä tuollaisiin mittoihin.

Mitkähän suomalaisen miehen mitat on keskimäärin? Vai ainoastaan naistenko ulkonäkö on taas syynissä? Miehet ovat kuitenkin lihavampi sukupuoli Suomessa.

Keskiverto paino ei kerro tuleeko ne kilot läskistä vai lihaksista.

Ainakin lähiseudun punttikset on täynnä miehiä. Ne pari naista jotka käy keskittyy salilla belfien ottamiseen ja tiktokkiin.

Minä käyn naisten kuntokeskuksessa. Siellä käy paljon naisia. Selfiet ei kiinnosta. Puhelin on pukukaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan 72 kg todella painava 164 cm naiselle, mutta eipä yllätä, kun katukuvaa katsoo. Esimerkiksi nainen, jota tapailen, on varsin pitkä, noin 182 cm, mutta hänkin painaa vain 66 kg. 

Kirjoitusvirhe. Tapailunainen on siis 62 kg. 

Korjasit sen painoindeksilaskurin mukaan alimmaksi, joka vielä lasketaan "normaaliksi" :D

Vai ihan "noin" 182 cm

hih

Ei, vaan korjasin kirjoitusvirheen. En kyylää mitään laskureita, koska en ole läski niin kuin sinä. 

Vierailija
84/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi (BMI): Riippumatta naisen pituudesta, 39 kg antaa hyvin matalan painoindeksin.

Esimerkiksi 160 cm pitkällä naisella painoindeksi on noin 15,2, kun normaali painoindeksi on 18,5–24,9.

Terveysriskit: Hyvin alhainen paino voi aiheuttaa vakavia terveyshaittoja, kuten sydämen toimintahäiriöitä, hormonitoiminnan häiriöitä, luuston haurastumista (osteoporoosia) ja vastustuskyvyn heikkenemistä.

Miten ihmeessä pituudella ei muka ole merkitystä? Mikä ihmeen "riippumatta naisen pituudesta"? Joku thaimaalainen nainen, joka painaa 39 kg on varmaan noin 150 cm pitkä. Tuossa tapauksessa 39 kg olisi normaali paino. 

150cm ja 39kg on edelleen alipainoa. Ihan lapsen mitoissa oleva. 

Vierailija
85/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunpa painoindeksi on melkein 30! Mitäs siihen sanotte!

Vierailija
86/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179cm pitkänä naisena tuo 72kg ei ole edes mitenkään huomiota herättävän hoikka, vaan normaalipaino. Nainen voi olla 179cm pitkänä 60kg ja näyttää silti vain hoikalta ja omata päälle naisellisia muotojakin, eikä siis näytä mitenkään sairaalloisen laihalta. 

Monilla ihmisillä on aivan vääristynyt käsitys siitä, mikä on normaalipaino. Se BMI on kaikille paitsi runsaasti lihastreenejä harjoittaville varsin hyvä mittari normaalipainolle. 

Kehopositiivisuus, sokeri ja nopeat hiilarit ovat tehneet valtavaa haittaa länsimaisten ihmisten terveydelle, eikä kyse ole vain ulkonäöstä, vaan se näkyy myös sotemenoissa.

Kehopositiivisuus tarkoittaa edelleen KEHORAUHAA KAIKILLE riippumatta painosta, ihonväristä, vammoista yms. 

Vierailija
87/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
88/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 168cm pitkä ja jos painaisin 72kg, niin olisi vain kaksi kiloa ylipainon puolella. Ei paha, kun vertaa, että painan nyt 114,2kg. Kyllä pudotan painoa koko ajan ja on nyt tippunut vähän yli 10kg. Jos saisin painoni 72 kiloon, niin olisin erittäin tyytyväinen. 

Faktahan on, että monella miehellä ei ole mitään käsitystä miltä minkäkin painoinen nainen näyttää. Täysin vääristynyt käsitys monella miehellä. Mutkin varmaan jotkut kuvittelee sen kokoiseksi jotka on oikeasti joku 200kg. 

Kummallista, että aina jaksetaan puuttua ja nurista suomalaisten naisten painosta vaikka Suomessa on paljon myös lihavia miehiä. Ja ylipainoisia on ympäri maailman. Niin säälittävää ja lapsellista vinkua aina kuinka kamalia suomalaiset naiset ovat. No jos teillä on ulkomaalainen puoliso johon olette tyytyväinen, niin miksi pitää silti haukkua suomalaisia naisia? Ei omaan elämäänsä ja puolisoonsa tyytyväinen ihminen tee tuollaista ja se on ihan kylmä tosiasia. 

Se johtuu siitä, että julkisuudessa on vain alipainoisia törröluita. Näyttelijät, laulajat, mallit jne. Miehet tottuvat siihen, että "normaalisti" naisilla törröttää luut tai hän on läski. Vaikka kyse on siitä, että heidän normaalinsa on vääristynyt.

Vierailija
89/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin.

Tarkoitettu ap:lle

Vierailija
90/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan 72 kg todella painava 164 cm naiselle, mutta eipä yllätä, kun katukuvaa katsoo. Esimerkiksi nainen, jota tapailen, on varsin pitkä, noin 182 cm, mutta hänkin painaa vain 66 kg. 

Kirjoitusvirhe. Tapailunainen on siis 62 kg. 

Korjasit sen painoindeksilaskurin mukaan alimmaksi, joka vielä lasketaan "normaaliksi" :D

Vai ihan "noin" 182 cm

hih

Ei, vaan korjasin kirjoitusvirheen. En kyylää mitään laskureita, koska en ole läski niin kuin sinä. 

Mistä sä tiedät tuon kirjoittajan painon? Aivan, et yhtään mistään. 

Vierailija
91/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenattu perse ja reidet, niska, olkapäät, hauikset. Tissit.

Vierailija
92/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäpä olen 153cm/70kg

Tähtään tuon painon pysymiseen koska kohtapuoliin täytän 70!

Vierailija
93/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole lihaksia tuolla painolla, jos vatsaakin löytyy

Vierailija
94/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikkii painoindeksilaskurilla, niin 150 cm ja 39 kg on alipaino ja vasta 144 cm pituiselle se olisi normaalipaino. Ap on tainnut hakea lastenkodista talouskoneensa.

Vierailija
95/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v, 165cm ja 76kg. Näen että mulla on vähän ylipainoa mutta so what. Tärkeintä terveellinen ruokavalio, säännölliset elämäntavat, liikunta, uni. Paino elää kun saa lapsia, joutuu käyttämään erilaisia lääkityksiä jne. Kuuluu elämään. En elä sitä varten että painoni miellyttäisi muita.

Vierailija
96/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on terve, nainen lihoa keski-ikäisenä koska naisen keho ei toimi ilman rasvaa, sanoi lääkäri. Laihat ovat sairaita.

Vierailija
97/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)

Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.

Ap

Ok. Mun norjalainen mies painaa 92kg💪 Tiukkaa lihasta ja pitkä.

Toi hyvä paino 205cm miehelle.

Vierailija
98/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi (BMI): Riippumatta naisen pituudesta, 39 kg antaa hyvin matalan painoindeksin.

Esimerkiksi 160 cm pitkällä naisella painoindeksi on noin 15,2, kun normaali painoindeksi on 18,5–24,9.

Terveysriskit: Hyvin alhainen paino voi aiheuttaa vakavia terveyshaittoja, kuten sydämen toimintahäiriöitä, hormonitoiminnan häiriöitä, luuston haurastumista (osteoporoosia) ja vastustuskyvyn heikkenemistä.

Miten ihmeessä pituudella ei muka ole merkitystä? Mikä ihmeen "riippumatta naisen pituudesta"? Joku thaimaalainen nainen, joka painaa 39 kg on varmaan noin 150 cm pitkä. Tuossa tapauksessa 39 kg olisi normaali paino. 

Thaimaalaisen aikuisen naisen keskipituus on noin 158–160 senttimetriä

150 cm/39 kg on alipaino.

Vierailija
99/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 85 kiloa ja olen kurvikkaasen kroppaani ihan tyytyväinen, eikä kukaan muukaan ole ulkonäköäni moittinut ja tervekin olen.

Vierailija
100/193 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap painaa "sanan verran" eli siis 179kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän