72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (441)
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v, 165cm ja 76kg. Näen että mulla on vähän ylipainoa mutta so what. Tärkeintä terveellinen ruokavalio, säännölliset elämäntavat, liikunta, uni. Paino elää kun saa lapsia, joutuu käyttämään erilaisia lääkityksiä jne. Kuuluu elämään. En elä sitä varten että painoni miellyttäisi muita.
Olen saman ikäinen (40) , 166 cm ja 72 kg. On ylimääräistä, mutta on myös lihasta ja fyysistä voimaa. Vaihdoin elämäntavat myös hieman parempiin joten paino on lähtenyt laskusuuntaan, mutta mitään hirveän radikaalia ei tarvinne tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein epämiellyttävin naisvartalotyyppi on syömättömyydellä rakennettu. Nämä rupsahtaa naamasta 30v jälkeen ja esimerkiksi rinnat ja peppu loistaa kokonaan poissaolollaan. Näiden miehet on varmaan niitä jotka tulee jossain vaiheessa suhdetta kaapista ulos😂
Se laardia keräämällä kasvatettu "peppu" on kamalaa katsottavaa. Ihminen lopettaa kasvun parikymppisenä joten takapuoli ei siitä enää kasva kuin kerääntyneen rasvan ja lihasten takia. Hyvin harvalla kasvaa lihakset ja kasvu on vain lihomista. Läskit sitten paheksuvat hoikkien naisten poikamaista olemista ja korostavat että aikuisella naisella pitää olla peppua. Toki naisella pitää olla muotoja mutta ei lihomalla saatuja.
Tiesitkö, että kuntosalilla treenataan nykyisin myös pakaralihaksia ja se on jopa tavoiteltavaa? Mihin perustuu väitteesi ”hyvin harvalla kasvaa lihakset”?
On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten.
Juuri ne hoikat pepulliset naiset ovatkin sopivia silmilleni. Tällä palstalla moititaan semmoisia poikamaisiksi.
Katukuvaa katsoessa suurimmalla osalla on laardia hanurissa. Siihen se väitteeni perustuu. Salilla tosiaankin kasvatellaan isoja lihaksia suureen hanuriin mutta onneksi ovat vähemmistössä. Ovat nimittäin kamalan näköisiä minun mielestäni-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein epämiellyttävin naisvartalotyyppi on syömättömyydellä rakennettu. Nämä rupsahtaa naamasta 30v jälkeen ja esimerkiksi rinnat ja peppu loistaa kokonaan poissaolollaan. Näiden miehet on varmaan niitä jotka tulee jossain vaiheessa suhdetta kaapista ulos😂
Se laardia keräämällä kasvatettu "peppu" on kamalaa katsottavaa. Ihminen lopettaa kasvun parikymppisenä joten takapuoli ei siitä enää kasva kuin kerääntyneen rasvan ja lihasten takia. Hyvin harvalla kasvaa lihakset ja kasvu on vain lihomista. Läskit sitten paheksuvat hoikkien naisten poikamaista olemista ja korostavat että aikuisella naisella pitää olla peppua. Toki naisella pitää olla muotoja mutta ei lihomalla saatuja.
Tiesitkö, että kuntosalilla treenataan nykyisin myös pakaralihaksia ja se on jopa tavoiteltavaa? Mihin perustuu väitteesi ”hyvin harvalla kasvaa lihakset”?
On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten.Juuri ne hoikat pepulliset naiset ovatkin sopivia silmilleni. Tällä palstalla moititaan semmoisia poikamaisiksi.
Katukuvaa katsoessa suurimmalla osalla on laardia hanurissa. Siihen se väitteeni perustuu. Salilla tosiaankin kasvatellaan isoja lihaksia suureen hanuriin mutta onneksi ovat vähemmistössä. Ovat nimittäin kamalan näköisiä minun mielestäni-
Kyllä ne omenamahaiset ovat pahempia, niin miehissä kuin naisissakin. Pallomahat roikkulegginsseissä tai halpisretkihousuissa.
Onpas lyhyt mieheksi. Minä olen 177 ja 70 kiloa. Hoikaksi haukkuvat, vaikka lihaksia on. Ap näyttäis pulkannarulta vieressäni.
N45
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap. taitaa olla vaan provoilija. Ylipaino on yhtälailla Suomessa miesten ja naisten ongelma, katukuva sen kertoo. Jos itsellä onkin sattunut tulemaan sellaiset geenit, että ei painoa tarvitse vahtia, toisella voi olla toinen juttu. Minulla ei ikinä ole ollut paino-ongelmia, mutta ystävillä on ollut sitäkin enemmän. En ole omaa läpipasko-perimääni päässyt valkkaamaan sen kummemmin kuin muutkaan omaansa. Turha siis elvistellä asioilla, jotka ei ole pelkästään omassa kontrollissa.
Se paino on varsin hyvin jokaisella kontrollissa, jos haluaa. Jostain syystä moni tahalleen menettää kontrollin siinä 16-20v iässä, ja alottaa lihottaan itteesä.
Ei ne geenit ole ihmisellä mitenkään muuttunu 20-30 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten.Juuri ne hoikat pepulliset naiset ovatkin sopivia silmilleni. Tällä palstalla moititaan semmoisia poikamaisiksi.
Miten voi oikeasti olla noin vaikeaa ymmärtää mikä on poikamainen vartalo naisella? Ei, hoikka pepullinen nainen ei ole sellainen eikä suurin osa naisista väitä tuollaista poikamaiseksi.
Poikamainen on ilman mitää muotoja. Laatikko mallinen kroppa, ei rintoja, ei persettä, aivan liian laiha.
Ai että miten ihmeessä? Painathan itsekin liikaa, jos mahaa löytyy! Maha on syytä pitää hoikkana, painoi mitä painoi. Eri ihmisillä tämä tarkoittaa eri painoa. Kurvikkaalla, hoikkavyötäröisellä naisella painoindeksi voi olla 25. Toisilla maha alkaa kasvaa jo kun painoindeksi ylittää 19.
Vierailija kirjoitti:
Onpas lyhyt mieheksi. Minä olen 177 ja 70 kiloa. Hoikaksi haukkuvat, vaikka lihaksia on. Ap näyttäis pulkannarulta vieressäni.
N45
Olet lihava. Olisit normaalipainoinen 67-kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap. taitaa olla vaan provoilija. Ylipaino on yhtälailla Suomessa miesten ja naisten ongelma, katukuva sen kertoo. Jos itsellä onkin sattunut tulemaan sellaiset geenit, että ei painoa tarvitse vahtia, toisella voi olla toinen juttu. Minulla ei ikinä ole ollut paino-ongelmia, mutta ystävillä on ollut sitäkin enemmän. En ole omaa läpipasko-perimääni päässyt valkkaamaan sen kummemmin kuin muutkaan omaansa. Turha siis elvistellä asioilla, jotka ei ole pelkästään omassa kontrollissa.
Se paino on varsin hyvin jokaisella kontrollissa, jos haluaa. Jostain syystä moni tahalleen menettää kontrollin siinä 16-20v iässä, ja alottaa lihottaan itteesä.
Ei ne geenit ole ihmisellä mitenkään muuttunu 20-30 vuodessa.
Senkun kontrolloit itsesi ja pidät pääsi kiinni muiden kontrollista. Mun ei tarvi kontrolloida itseäni, en liho sitten millään. Ikäni olen ollut samoissa mitoissa. Ähäkutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten.Rasvan kertyminen pakaroihin ja reisiin on terveellisempää kuin tikkujalat ja keskivartalolihavuus
Kesällä, kun miehetkin ovat käyttäneet paljon shortseja, niin on näkynyt paljon noita tikkujalka+pallomaha vartaloita. Paljon enemmän kuin naisissa. Sen vuoksi miesten pitäisi olla laihempia kuin naisten, koska heillä rasva kertyy epäterveellisemmin vatsaan, naisilla usein ympäri vartaloa, erityisesti reisiin ja takapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
72kg/179cm on liian laiha mies. Jollain lukio/armeijapojilla on tuollaiset mitat
Ei vaan normaalipaino, bmi 22.5. Itsellä saman pituisena miehenä bmi 21,5, ja sekin normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45Olet lihava. Olisit normaalipainoinen 67-kiloisena.
Ei ole lihava vaan on normaalipainoinen. Mä 168cm pitkä olisin myös normaalipainoinen 70kg painavana.
Auts, mä painan 100kg mutta johtuu isoista luista, vyötärö mulla vaan 73cm, ei viskeraalista rasvaa lainkaan. Urheilen ja syön terveellisesti. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45Olet lihava. Olisit normaalipainoinen 67-kiloisena.
Olet keksinyt oman määritelmäsi normaalipainolle. 177 senttinen todellakin on normaalipainoinen 70 kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
N45
Ei ole vaan keskipituinen.
Vierailija kirjoitti:
165 cm pitkälle naiselle hyvä ja terve paino on noin 50–68 kg, mikä vastaa normaalia painoindeksiä (BMI 18,5–25)
Painoindeksi kusee jos on yhtään lihaksia kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Auts, mä painan 100kg mutta johtuu isoista luista, vyötärö mulla vaan 73cm, ei viskeraalista rasvaa lainkaan. Urheilen ja syön terveellisesti. Niin me ollaan erilaisia.
Älä jauha tuollaista paskaa isoista luista. Olet läski ja sillä selvä. Isot luut on täyttä sontaa. Ihmisten luut painaa suurin piirtein saman verran. Tuolla painolla sun vyötärö ei todellakaan ole tuon mittainen. Rasvaa sulla on vaikka muille jakaa.
Siis miten harhoissa jotkut ihmiset elää?!?
Olin avioliitossa mieleltään sairaan ihmisen kanssa, hänestä oli normaalin bmi:n omaavana lihava ja leveä naamainen. Luulin olevani ruma ja tosiaan lihava. Nyt kun katson noita kuvia, olin tosiaan ihan normaali. Raskaus aikana lihosin jonkun 10 kiloa ja niissäkin kuvissa olen aika timmi urheilu taustan vuoksi ja sain haukut miten lihava olen ja painava. Tää ihminen itse kärsii jostakin syömishäiriöstä, jossa välttelee monia ruokia ja pitää syödä vain proteiini pitoista sali/fitness ruokaa, että rasvaprosentti on mahdollisimman pieni. Työkaverit oli hänelle sanoneet, että näytää jo aika hurjalta kun lihakset erottuu jo vähän liikaakin, mutta hän piti sitä normaalina ja normaalipainoista lihavana, sairas se on tuokin. Mutta ei sitä omaa vääristynyttä kehonkuvaa tarvi muihin tartuttaa, että normaali on lihava. Nyt olen oikeasti lihava, mutta en välitä kiussaajien kommenteista kun kiusattiin normaalipainossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165 cm pitkälle naiselle hyvä ja terve paino on noin 50–68 kg, mikä vastaa normaalia painoindeksiä (BMI 18,5–25)
Painoindeksi kusee jos on yhtään lihaksia kasvattanut.
Ei naiset juuri saa mitään lihaksia joten turha vedota niihin.
Oli miten oli, dexa kertoo totuuden.