Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.

Vierailija
29.08.2026 |

Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.

Kommentit (441)

Vierailija
401/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, mä painan 100kg mutta johtuu isoista luista, vyötärö mulla vaan 73cm, ei viskeraalista rasvaa lainkaan. Urheilen ja syön terveellisesti. Niin me ollaan erilaisia. 

Älä jauha tuollaista paskaa isoista luista. Olet läski ja sillä selvä. Isot luut on täyttä sontaa. Ihmisten luut painaa suurin piirtein saman verran. Tuolla painolla sun vyötärö ei todellakaan ole tuon mittainen. Rasvaa sulla on vaikka muille jakaa. 

Siis miten harhoissa jotkut ihmiset elää?!?

Huhhuh miten rumasti puhut muille ihmisille. Itse sinä nyt puhut paskaa. Ei kenenkään tarvitse sinua miellyttää eikä painaa sen verran kuin sinä sanot. 

Vierailija
402/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas lyhyt mieheksi. Minä olen 177 ja 70 kiloa. Hoikaksi haukkuvat, vaikka lihaksia on. Ap näyttäis pulkannarulta vieressäni. 

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa trolli ketju, tekee vain kiusaa tahallaan. Älkää enää vastatko näihin lihava ketjuihin joita tämä sama ihminen aloittaa jatkuvasti, ei ole selvästi nyt ihan kaikki ap:lla kunnossa, toivon että menet hoitoon lihavuus pakkomielteesi kanssa. 

Vierailija
404/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, mä painan 100kg mutta johtuu isoista luista, vyötärö mulla vaan 73cm, ei viskeraalista rasvaa lainkaan. Urheilen ja syön terveellisesti. Niin me ollaan erilaisia. 

Älä jauha tuollaista paskaa isoista luista. Olet läski ja sillä selvä. Isot luut on täyttä sontaa. Ihmisten luut painaa suurin piirtein saman verran. Tuolla painolla sun vyötärö ei todellakaan ole tuon mittainen. Rasvaa sulla on vaikka muille jakaa. 

Huhhuh miten rumasti puhut muille ihmisille. Itse sinä nyt puhut paskaa. Ei kenenkään tarvitse sinua miellyttää eikä painaa sen verran kuin sinä sanot. 

Isoista luista puhuminen on täyttä paskaa ja melkoista itsepetosta koko teksti. Ihan turhaan suutut, kun palautetaan idiootit maanpinnalle. Mene muualle inisemää isojen luidesi kanssa. Harhaista paskaa suollat, kun väität mun kirjoittaneen, että mua pitää miellyttää ja painaa sen verran kuin mä sanon. Missään en kirjoittanut tuollaista vaan ammuin alas paskapuheet.

Vierailija
405/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se on hyvä huudella, haukkua ja syyllistää. Siellä voi näppäimistön takana olla mikä tahansa ihravuori haukkumassa 72-kiloisia läskeiksi ja itsekurittomiksi samalla kun vetää pakastepitsaa ja laardikolaa naamariin.

Vierailija
406/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas lyhyt mieheksi. Minä olen 177 ja 70 kiloa. Hoikaksi haukkuvat, vaikka lihaksia on. Ap näyttäis pulkannarulta vieressäni. 

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Sä olet katkarapukullinen pedari.

Vierailija
407/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaahan se puhuu. Kyllähän tuohon pitää puuttua kun toinen jauhaa tuollaista paskaa.

Vierailija
408/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

72kg on ihan OK, mutta alle 180cm ei lasketa mieheksi ollenkaan.

Vierailija
409/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Enpä kuitenkaan omaa isoa selluliittipersettä, kuten useimmat suomitädit 

Vierailija
410/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180-senttinen nainen ja painoni on aikuisiällä vaihdellut vajaasta 54 kilosta 90 kiloon. Mieluiten painaisin 65-75 kg. Siihen painoon mahtuu vähän tai enemmänkin lihasta, mutta myös sopivasti vararavintoa.

Ovulaatiot muuten loppuivat aikanaan, kun paino laski alle 58 kilon. Painoindeksini meni tuolloin 18:n alle.

Nykyään painan noin 83 kg. Siinä on monta kiloa liikaa, mutta näin esivaihdevuosi-iässä kilot ovat tosi tiukassa.

Vierailija
411/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Selluliitti onkin kertynyt aivoihisi tai ainakin sinne missä niiden pitäisi olla.

Vierailija
412/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein epämiellyttävin naisvartalotyyppi on syömättömyydellä rakennettu. Nämä rupsahtaa naamasta 30v jälkeen ja esimerkiksi rinnat ja peppu loistaa kokonaan poissaolollaan. Näiden miehet on varmaan niitä jotka tulee jossain vaiheessa suhdetta kaapista ulos😂

Se laardia keräämällä kasvatettu "peppu" on kamalaa katsottavaa. Ihminen lopettaa kasvun parikymppisenä joten takapuoli ei siitä enää kasva kuin kerääntyneen rasvan ja lihasten takia. Hyvin harvalla kasvaa lihakset ja kasvu on vain lihomista. Läskit sitten paheksuvat hoikkien naisten poikamaista olemista ja korostavat että aikuisella naisella pitää olla peppua. Toki naisella pitää olla muotoja mutta ei lihomalla saatuja.

Tiesitkö, että kuntosalilla treenataan nykyisin myös pakaralihaksia ja se on jopa tavoiteltavaa? Mihin perustuu väitteesi ”hyvin harvalla kasvaa lihakset”? 

On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten. 

Juuri ne hoikat pepulliset naiset ovatkin sopivia silmilleni. Tällä palstalla moititaan semmoisia poikamaisiksi. 
Katukuvaa katsoessa suurimmalla osalla on laardia hanurissa. Siihen se väitteeni perustuu. Salilla tosiaankin kasvatellaan isoja lihaksia suureen hanuriin mutta onneksi ovat vähemmistössä. Ovat nimittäin kamalan näköisiä minun mielestäni-

Miten voi oikeasti olla noin vaikeaa ymmärtää mikä on poikamainen vartalo naisella? Ei, hoikka pepullinen nainen ei ole sellainen eikä suurin osa naisista väitä tuollaista poikamaiseksi.

Poikamainen on ilman mitää muotoja. Laatikko mallinen kroppa, ei rintoja, ei persettä, aivan liian laiha. 

Taidat olla uusi tällä palstalla. Täällä siis moititaan hyvin yleisesti poikamaiseksi juuri niitä hoikkia ja hyvän näköisiä pepullisia naisia. Ne oikeasti poikamaiset vartalot ovat eri asia.

Onko tämä riittävän selkeästi ilmaistu?

Vierailija
413/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään naisen joka on 157 cm ja painaa 93

Vierailija
414/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Selluliittia voi olla myös hoikalla. Ota selvää asioista ennen kuin viisastelet. 

Fakta on se, että olet täysi luuseri ja idiootti. Jos mies on tyytyväinen ulkomaalaiseen vaimoonsa, niin hänellä ei ole mitään tarvetta tulla vinkumaan nettiin suomalaisista naisista.

Vierailija
415/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
416/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoista luista puhuminen on täyttä paskaa ja melkoista itsepetosta koko teksti. Ihan turhaan suutut, kun palautetaan idiootit maanpinnalle. Mene muualle inisemää isojen luidesi kanssa. Harhaista paskaa suollat, kun väität mun kirjoittaneen, että mua pitää miellyttää ja painaa sen verran kuin mä sanon. Missään en kirjoittanut tuollaista vaan ammuin alas paskapuheet.

Kyllä luilla on jonkin verran merkitystä, tosin aika vähän. Itse olen raskasrakenteinen eli sen lisäksi, että luut ovat paksut (ranteisiin ja nilkkoihin ei kerry rasvaa, joten niistä näkee luiden paksuuden) olen myös rakenteeltani leveä. Sitä myöten myös muuta kudosta on enemmän kuin sirolla samanpituisella.

Ero on kiloissa toki hyvin vähän, joten kymmenistä kiloista ei voida puhua, vaikka olisi kuinka erilainen ruumiinrakenne.

Vierailija
417/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein epämiellyttävin naisvartalotyyppi on syömättömyydellä rakennettu. Nämä rupsahtaa naamasta 30v jälkeen ja esimerkiksi rinnat ja peppu loistaa kokonaan poissaolollaan. Näiden miehet on varmaan niitä jotka tulee jossain vaiheessa suhdetta kaapista ulos😂

Se laardia keräämällä kasvatettu "peppu" on kamalaa katsottavaa. Ihminen lopettaa kasvun parikymppisenä joten takapuoli ei siitä enää kasva kuin kerääntyneen rasvan ja lihasten takia. Hyvin harvalla kasvaa lihakset ja kasvu on vain lihomista. Läskit sitten paheksuvat hoikkien naisten poikamaista olemista ja korostavat että aikuisella naisella pitää olla peppua. Toki naisella pitää olla muotoja mutta ei lihomalla saatuja.

Tiesitkö, että kuntosalilla treenataan nykyisin myös pakaralihaksia ja se on jopa tavoiteltavaa? Mihin perustuu väitteesi ”hyvin harvalla kasvaa lihakset”? 

On olemassa erilaisia vartalotyyppejä. Kaikki eivät näytä ”poikamaisilta” hoikkina. Hoikilla naisilla voi myös olla ”peppua”. Naisella ei pidä olla muotoja, eikä mitään muutakaan, ainakaan sinun katsettasi varten. 

Juuri ne hoikat pepulliset naiset ovatkin sopivia silmilleni. Tällä palstalla moititaan semmoisia poikamaisiksi. 
Katukuvaa katsoessa suurimmalla osalla on laardia hanurissa. Siihen se väitteeni perustuu. Salilla tosiaankin kasvatellaan isoja lihaksia suureen hanuriin mutta onneksi ovat vähemmistössä. Ovat nimittäin kamalan näköisiä minun mielestäni-

Miten voi oikeasti olla noin vaikeaa ymmärtää mikä on poikamainen vartalo naisella? Ei, hoikka pepullinen nainen ei ole sellainen eikä suurin osa naisista väitä tuollaista poikamaiseksi.

Poikamainen on ilman mitää muotoja. Laatikko mallinen kroppa, ei rintoja, ei persettä, aivan liian laiha. 

Taidat olla uusi tällä palstalla. Täällä siis moititaan hyvin yleisesti poikamaiseksi juuri niitä hoikkia ja hyvän näköisiä pepullisia naisia. Ne oikeasti poikamaiset vartalot ovat eri asia.

Onko tämä riittävän selkeästi ilmaistu?

En todellakaan ole uusi palstalla. Mua vituttaa tuo asenne, että suomalaiset sitä tätä ja tuota. Et näytä mitenkään ymmärtävän mitä kirjoitan. Olen nainen ja erittäin selkeästi kirjoitan mikä on poikamainen naisvartalo ja mikä ei. Silti iniset sontaa.

Vierailija
418/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Älä selitä. Lihava oot.

T. Ap

Selluliittia voi olla myös hoikalla. Ota selvää asioista ennen kuin viisastelet. 

Fakta on se, että olet täysi luuseri ja idiootti. Jos mies on tyytyväinen ulkomaalaiseen vaimoonsa, niin hänellä ei ole mitään tarvetta tulla vinkumaan nettiin suomalaisista naisista.

Älä pura sitä muihin että olet lihava amatsoni. Ei se ole mun vika.

Ihan tyytyväinen olen vaimooni. Varsinkin kun vertaan millaista on tutuilla joilla on suomalaiset vaimot.

Vierailija
419/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Naiset katsoo sen vuoksi, että näytät naiselta naurettavalta homolta. Voit ihan vapaasti antaa persettä miehille. Ei me naiset sua estetä.

Vierailija
420/441 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm pitkälle naiselle hyvä ja terve paino on noin 50–68 kg, mikä vastaa normaalia painoindeksiä (BMI 18,5–25)

Painoindeksi kusee jos on yhtään lihaksia kasvattanut.

Painoindeksi on vain suuntaa-antava. Bmi 25 voi mahtua ihan mukavasti lihasta ja vähän rasvaa tai sitten suht. paljon läskiä ja vain vähän lihasmassaa. Useimmilla bmi 25 on tuota läskiä.