Mistä on kyse, että ylivoimainen enemmistö aborttia vastustavista miehistä ei ole koskaan ollut itse raskaana tai synnyttänyt?
He eivät siis tiedä mitä kaikkea raskaus ja synnytys voivat aiheuttaa. Miksi he puuttuvat muiden asioihin?
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei yksikään abortinvastustaja tule kertomaan omaa lapsilukuaan?
Koska se ei millään tavalla liity siihen että abortti on murha, ja ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä!
Sun mielipide, lääketiede eri mieltä.
Jaxuhali 🤗
Tieteen näkökulmastakin ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä! Ei ole " vain" Raamatullinen fakta.
Ei muuta hoitoprotokollaa mitenkään.
Elämä alkaa, mutta varhaisella alkiolla ei katsota olevan ihmisoikeuksia.
Entä kannatatko aborttimahdollisuutta päivää ennen laskettua aikaa, kuten Massachusettsissa nyt sallittua?
Ihmisoikeudet on veteen piirretty viiva, mitä tulee alkioon, sikiöön ja vauvaan.
Noille aborttihulluiöle sikiön oikeus elämään on suurempi kuin äidin oikeus elämään. Kylmäävää porukkaa 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan laki suojelee elämää ja sitä kannattaa noudattaa niin miesten kuin naisten.
Jumala voi halutessaan estää kaikki abortit.
Muttei estä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies sitten puolustaa naisten oikeutta aborttiin vaikka ei itse ole koskaan ollut raskaana eikä synnyttänyt?
Kyllä, jos puolustaa ihmisen -sukupuolesta riippumatta- oikeutta päättää omasta elimistöstään.
Jep, mutta toisen eli vauvan elimistöstä ei pitäisi saada päättää niin kevyesti :(
nainen
Mitä ehdotat vaihtoehdoksi ja ratkaisuksi? Adoptio ei ratkaise raskauden ongelmia, eikä se ole muutenkaan mikään helppo prosessi edes byrokraattisesti.
Vastuuta alkupään toiminnassa. Eli ei kannata sekstata liian kevyesti vieraan kanssa, eikä kannata unohtaa ehkäisyä. Turhat abortit vähenisi tuntuvasti, jos näistä kahdesta asiasta huolehdittaisiin.
Kiitos asiallisesta kommentistasi, täällä näkyy harvemmin aikuista keskustelua varsinkin tällaisissa vaikeissa mielipiteitä jakavissa aiheissa!
Aivan, Suomessahan ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan ainuttakaan avioliiton sisäistä raiskausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että lapsen surmaamisen vastustaminen ei katso sukupuolta. Siitä abortista on kyse: jos sinut olisi abortoitu niin juuri sinut olisi surmattu.
Vai eikö muka?
Tämä totuus ei muuksi muunnu vaikka kuinka väännätte, valehtelette ja kiemurtelette.
Miehet puolustavat tässä niiden ihmisoikeuksia jotka eivät itse siihen kykene. Kunnioitan.
T. NainenJoo, alkio kuolee, mutta entä sitten? Ei se tiedä olevansa elossa. Se elää toisen kehossa niin kuin loinen. Ei se itke, ettei päässyt syntymään.
Vauva on loinen? Rumaa rumaa kieltä. Mutta näinhän usein tehdään, kun halutaan epäinhimillistää murhan kohde.
"niin kuin" viittaa vertailuun. Kannattaa tuota luetun ymmärtämistä harjoittaa.
Kaltaisesti pahat ihmiset usein jäävät jumittamaan teknisyyksiin ja saivartelemaan sanoista, vaikka sisältö on edelleen paha eikä mikään muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei millään tavalla liity siihen että abortti on murha, ja ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä!
Jaxuhali 🤗
Tieteen näkökulmastakin ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä! Ei ole " vain" Raamatullinen fakta.
Entä kannatatko aborttimahdollisuutta päivää ennen laskettua aikaa, kuten Massachusettsissa nyt sallittua?
Ihmisoikeudet on veteen piirretty viiva, mitä tulee alkioon, sikiöön ja vauvaan.
Kannatan Suomen aborttioikeutta. En Massachusettin lakia
Vierailija kirjoitti:
Noille aborttihulluiöle sikiön oikeus elämään on suurempi kuin äidin oikeus elämään. Kylmäävää porukkaa 🥶
"Minä haluan!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että lapsen surmaamisen vastustaminen ei katso sukupuolta. Siitä abortista on kyse: jos sinut olisi abortoitu niin juuri sinut olisi surmattu.
Vai eikö muka?
Tämä totuus ei muuksi muunnu vaikka kuinka väännätte, valehtelette ja kiemurtelette.
Miehet puolustavat tässä niiden ihmisoikeuksia jotka eivät itse siihen kykene. Kunnioitan.
T. NainenJoo, alkio kuolee, mutta entä sitten? Ei se tiedä olevansa elossa. Se elää toisen kehossa niin kuin loinen. Ei se itke, ettei päässyt syntymään.
Ja itse asiassa naisen keho näkeekin sikiön loisena. Vain istukka estää naisen immuunijärjestelmää tuhoamasta sikiötä. Onhan siinä sikiössä 50 % vierasta DNA:ta.
Enemmistö näistä miehistä tietää vain teoriatasolla jotain pientä yhdynnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalan laki suojelee elämää ja sitä kannattaa noudattaa niin miesten kuin naisten.
Muttei estä
Koska ihmisillä on vapaa tahto tehdä myös pahoja asioita, kuten naulata Jumala itse ristille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö muka?
Vauva on loinen? Rumaa rumaa kieltä. Mutta näinhän usein tehdään, kun halutaan epäinhimillistää murhan kohde.
Kaltaisesti pahat ihmiset usein jäävät jumittamaan teknisyyksiin ja saivartelemaan sanoista, vaikka sisältö on edelleen paha eikä mikään muutu.
Ja sinäkö luulet olevasi hyvä ihminen 😂 Me kaikki olemme yhtä syntisiä ja pahoja Jumalan edessä, kannattaa pitää tämä mielessä
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt itse kuitenkaan vajoa alas toisia haukkumaan. Jos olet rehellinen ja tiedät asioista, myönnät kylmääviä ihmisiä löytyvän myös puolustajista.
Polarisoiminen ja demonisoiminen on epä-älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä haluan!"
Haluavat tapattaa naiset synnytyksiin ja keskenmenoihin koska vihaavat naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei estä
Koska ihmisillä on vapaa tahto tehdä myös pahoja asioita, kuten naulata Jumala itse ristille.
Ja jumala katsoi vierestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö muka?
Ja itse asiassa naisen keho näkeekin sikiön loisena. Vain istukka estää naisen immuunijärjestelmää tuhoamasta sikiötä. Onhan siinä sikiössä 50 % vierasta DNA:ta.
Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta vaikka sisälläsi nyt asuu jonkinlainen demoni, sinäkin olet oletettavasti ihminen ja ihmisen tavoin tullut äitisi kohdusta, isäsi hedelmöitettyä äitisi. Ilman heitä sinäkään et olisi olemassa. Mutta puheesi perusteella ehkä vihaatkin itseäsi ja haluat lakata olemasta? Siinä tapauksessa ymmärrän, että toivot, että sinutkin oltaisiin "loisena" puhdistettu tästä maailmasta jo ennen syntymääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhali 🤗
Kannatan Suomen aborttioikeutta. En Massachusettin lakia
Selvä, kiva! Eli sinulla on tiukempi raja kuin siellä, ja taas löysempi raja kuin täyskieltäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai eikö muka?
Jokaisessa ihmisessä on pahuutta. Joidenkin pahuus näkyy tapana pakottaa naiset synnyttämään vasten tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttei estä
Ja jumala katsoi vierestä...
Niin? Se oli koko pointti. Taidat olla tavallista yksinkertaisempi vipeltäjä? Jumala on luonut monenlaista otusta tähän maailmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt itse kuitenkaan vajoa alas toisia haukkumaan. Jos olet rehellinen ja tiedät asioista, myönnät kylmääviä ihmisiä löytyvän myös puolustajista.
Polarisoiminen ja demonisoiminen on epä-älyllistä.
Eli ohjeesi muille on "Mutku Sanna"?
-eri
Et edelleenkään vastaa, mitä tapahtui 10-20 hedelmöitetylle munasolulle, joita ei siirretty.
Jatka vielä kiemurtelua...