Miksi nykyajan nuoret naiset imettävät julkisilla paikoilla?
Kommentit (363)
Ei olisi tullut mieleenikään imettää julkisella paikalla. Kotonakin menin aina makuuhuoneeseen imettämään, jos oli vieraita. Se oli vain minun ja lapseni hetki, johon keskityin 100 %.
En itsekään syö kaupassa hyllyjen välissä, eikä lapsetkaan ole syöneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä julkisesti imettävät ovat huomiota hakevia naisia joiden ainoa saavutus elämässä on se lapsi.
Minäkin olen olemassa ja tärkeä, katsokaa minua.
...Tai siiten niitä jotka letit rastakiharalla kulkevat pitkin kaupunkia paheksumassa muiden sääntöriippuvaista elämää.
Jaa että lapsen ruokkiminen on huomionhakua? Mikäs sinun elämäsi suurin saavutus on, amiksesta valmistuminen vuonna 1990?
Vauvaa voi ruokkia sivummallakin .Jos sitä ei tee on se juurikin huomionhakuisuutta.Minä-minä ja minun vauva.,katsokaa kaikki.
Tämä nuori äiti oli kesken ruokaostosten mennyt imettämään nälkäistä vauvaansa lastentarvikeosastolle, missä ei ollut muita asiakkaita, kun myyjä komensi hänet sovituskoppiin.
Kysy sinäkin äidiltäsi missä sinua oli imetetty, kaupan kassallako.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki marketeissa imettävät ovat alemman koulutustason kansalaisia jotka esittelemällä lastaan saavat ikäänkuin lisää arvostusta itselleen ihmisinä.
Aivan varma, ettet tule näkemään kaupassa yhdenkään korkeakoulututkinnon suorittaneen tissejä.
Itseasiassa lapsentahtinen imetys on lapsestaan kiinnostuneen korkeakoulutetun juttu. Ainakin ennen oli. Juntimmat siirtyi korvikkeeseen . Kyä näin on. Tai ainakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää tätä paheksuntaa ja kommentointia, keitä nää ihmiset on. Pelkää provoilua?
Miten voi jonkun mielestä olla normaalia imettää esim.keskellä kauppaa?
Koska miehet ovat stripparien syleilyssä kertoo Hesari, näin äidit joutuvat vauvojensa kanssa hankkimaan leipänsä ostareilla, tissit paljaana🤔
Julkisilla paikoilla imetetään silloin kun vauva tarvitsee ruokaa julkisilla paikoilla. Aika yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä julkisesti imettävät ovat huomiota hakevia naisia joiden ainoa saavutus elämässä on se lapsi.
Minäkin olen olemassa ja tärkeä, katsokaa minua.
...Tai siiten niitä jotka letit rastakiharalla kulkevat pitkin kaupunkia paheksumassa muiden sääntöriippuvaista elämää.
Jaa että lapsen ruokkiminen on huomionhakua? Mikäs sinun elämäsi suurin saavutus on, amiksesta valmistuminen vuonna 1990?
Vauvaa voi ruokkia sivummallakin .Jos sitä ei tee on se juurikin huomionhakuisuutta.Minä-minä ja minun vauva.,katsokaa kaikki.
Tämä nuori äiti oli kesken ruokaostosten mennyt imettämään nälkäistä vauvaansa lastentarvikeosastolle, missä ei ollut muita asiakkaita, kun myyjä komensi hänet sovituskoppiin.
Kysy sinäkin äidiltäsi missä sinua oli imetetty, kaupan kassallako.
Minua ei imetetty keskellä kauppaa,silloin oli ihmisillä sentään käytöstapoja.Eikä otettu nokkiinsa kun ohjattiin pukukoppiin jossa on yleensämyös penkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää tätä paheksuntaa ja kommentointia, keitä nää ihmiset on. Pelkää provoilua?
Miten voi jonkun mielestä olla normaalia imettää esim.keskellä kauppaa?
Koska se on. Tämäkin henkilö, josta keskustelu tällä kertaa lähti liikkelle, etsi jo kaupasta hiljaisemman paikan, eikä ollut esimerkiksi kalatiskin edessä imettämässä. Mutta kun ei kelpaa, vaan pitää mennä johonkin verhon taakse vähintään, mieluiten pysyä kotona.
Saa hyvän syyn esitellä tissejä julkisesti
Vierailija kirjoitti:
Julkisilla paikoilla imetetään silloin kun vauva tarvitsee ruokaa julkisilla paikoilla. Aika yksinkertaista.
Eli minä-minä ja minun vauva joka on maailman napa?.Ei näytä kyllä olevan kun pikkuvauva pitää raahata kauppakeskukseen.
Eikö niitä ole sellaisia imettämiseen tarkoitettuja huiveja, jotka peittää ja antaa enemmän yksityisyyttä lapselle ja äidille? Ymmärrän jos sellaista käyttää ja menee hieman syrjemmälle, mutta en sitä, että paljas tissi vedetään esille keskellä ravintolaa.
Aikaisempina vuosina ihmisillä oli käytössätapoja, jos imetys häiritsi osasivat kääntää pään pois ja katsoa muualle, ymmärtäen, että vauvan nälkä tulee hoitaa pois heti eikä kohta. Jos jollain olisi tullut mieleen imetystä kauhistella tai rintoja ihailla olisi varmasti saanut kuulla olevansa moukka.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan turhake on muksun kanssa shoppailemassa koko päivän niin jossainhan se on tehtävä.
Turhake sulla on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä V I T TU A se sinulle kuuluu. Voi kääntää mulkosilmäsi toiseen suuntaan ja keskittyä omaan elämääsi. Kokeileppa sulkea ne silmät seuraavalla kerralla ja kävellä ohitse. Osaatko?
Älä leiki koneesi ääressä pelottavampaa kuin oikeasti olet, kaikille löytyy kengittäjä.
Älä pentu uhoa siinä, vaan tee kuten ohjeistettiin: katso pois päin jos kerran vauva imemässä tissiä on liian kovaa herkille silmillesi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos et anna tissiä nälkäiselle lapselle, niin valitetaan siitä kun lapsi kitisee. 🤷
Hoitakaa kauppa-asianne syöttöjen välissä.Koko ajan tissillä roikkuvan vauvan kanssa ollaan kotona.Ai niin,eihän jaksa kun pitää raahata pieni vauva pöpöjä saamaan.
Joskus siihen ei ole mahdollisuutta. Mutta eihän se teidän ahdasmielisten päähän mahdu millään.
Ei ole koskaan tarvinnut imettää julkisellä paikalla.Kyllä asiat pystyy hoitamaan muutenkin kun itsekkäästi vauvaa mukaan.raahaamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä V I T TU A se sinulle kuuluu. Voi kääntää mulkosilmäsi toiseen suuntaan ja keskittyä omaan elämääsi. Kokeileppa sulkea ne silmät seuraavalla kerralla ja kävellä ohitse. Osaatko?
Älä leiki koneesi ääressä pelottavampaa kuin oikeasti olet, kaikille löytyy kengittäjä.
T. Ruuna
Vierailija kirjoitti:
31 vuotias ei ole nuori äiti.
Ihan sama onko. Vauvaa imetetään silloin kun sen on nälkä, jonkun nettivalittajan mielihyvä ei paina mitään silloin eikä muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet näkee että vauva syö, ja silti olettaa, että tuntemattoman naisen tissit on heitä varten esillä. Mikä mielisairaus tuo on? Ei kai narsistillakaan sentään noin huonosti mene?
Se samaistuu siihen vauvaan. Miesvauvasyndrooma
Vierailija kirjoitti:
Aikaisempina vuosina ihmisillä oli käytössätapoja, jos imetys häiritsi osasivat kääntää pään pois ja katsoa muualle, ymmärtäen, että vauvan nälkä tulee hoitaa pois heti eikä kohta. Jos jollain olisi tullut mieleen imetystä kauhistella tai rintoja ihailla olisi varmasti saanut kuulla olevansa moukka.
Miksi muiden pitäisi katsoa muualle kun minä-minät ei voi harsolla peittää tissiä ja vauvaa?
Pallien kaivaminen julkisesti ilman housuja on pikkuisen eri asia kuin vastasyntyneen ihmislapsen ruokkiminen.