Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Kertoo enemmän tuosta miehestä kuin vaimostaan.
Ymmärtääköhän tuo strippari, että nuo miehet selittelevät sitä miksi haluavat tuollaisia palveluksia? Tuskin heistä kaikki ovat rehellisiä... Strippari voisi kysyä asiakkailtaan, että miksi nämä miehet eivät eroa karmeista vaimoistaan. Saattaa olla, että niitä plussia on enemmän kuin miinuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat
Sinänsä tuo on rahan polttamista takassa ku nuo velottaa niistä sylitansseista enemmän tai yhtä paljon ku prostituoidut seksistä
Ja jos ovat parisuhteessa olevia, perheellisiä miehiä, niin tuskin nämä kaikki ovat mitään raharikksaita miehiä? Että mistäköhän rahat ovat poissa? Ruuasta? Lasten harrastuksista? Yhteisestä ajasta ja tekemisestä vaimon ja oerhern kanssa- ei mennä Lintdille tai vaimon kanssa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
Hieno projisointi. Samoin varmaan perustelet miten viaton vaikka palkkamurhaaja on. "En mä muuten tappaisi, mut kun on kysyntää..."
Ei, vaan kyseessä on tuikitavallinen kapitalismin laki. Tunge myös nuo olettamasi projisoinnit pebaasi. Mahdollisimman syvälle.
Millainen hullu maksaa tatuoidun ihmisen katselusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?
Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....
Kirjoitin kirjaimellisesti ”_osa_ ongelmaa”. Oletko lukutaidoton? Onko nuo naiset pakotettuja tanssimaan varatuille miehille?
Ilmeisesti työnantaja ei salli asiakkaiden arvottamista siviilisäädyn mukaan. Ja mistäpä naiset sen edes tietäisi, sitä ei voi sormuksesta päätellä.
No koko juttuhan perustui tuolle päätelmälle, ìdìootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
ja tarjonta kysynnän. Toimii molempiin suuntiin. Lopettakaa strippaaminen, niin helppoa se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Mitä ä m m ä t valitatte?
Jos laittaisitte tavaraanne jakoon kuten kuuluisi, niin ei olisi edes tarvetta ko. palveluille.
Turhaa ulinaa itse aiheutetusta "ongelmasta".
Siis haluatko sinä, että sinun vaimosi alkaa jakaa tavaraansa kenelle miehelle tahansa?
Niin että pakollinen ja tahallinen "väärinymmärtäminen" tähän väliin, että voi jatkaa turhaa ulinaansa perustelulla x.
Olen tanssinut samalla klubilla missä tuo juttu on tehty vuosina 2007-2020. En ole hesarin tilaaja, niin pitää ehkä lukea tuo paperilehdestä. Mutta toivottavasti juttu ei ole liian kritiikittömästi tehty. Alku ainakin kuulosti kovin romantisoivalta. Ah korkeat korot heilahtelevat neonvalojen välkkeessä...
Jo tuolloin klubilla oli ongelmana, että paikka ei ollut turvallinen ja sekavasti tai jopa väkivaltaisesti käyttäytyvät asiakkaat pääsivät kerta toisensa jälkeen takaisin klubille. Porttikieltoja ei jaeltu. Todistin useita kertoja myös tanssijoiden välisiä riitoja ja jopa tappeluita. Järkkärit saattoivat heittää häiriökäyttäytyjiä ulos, mutta vain äärimmäisissä tilanteissa. Tosi kiva olla siellä naisena, kun joku sekopää päihtyt mies sekoilee ja sun tehtävä on vaan hymistellä hänelle ja saada hänet ostamaan lisää shampanjaa. Niin kauan kun mies tuo rahaa klubille, niin ihan sama. Klubin omistaja oli ainakin tuolloin mies. Ei häntä kiinnostanut. Itse tuolla ollessani pidin itseäni onnekkaana, koska olin kuullut, että kahdella muulla helsingin klubilla on vielä huonompi asema olla tanssimassa.
Tanssijoille ei muuten makseta mitään palkkaa klubilla olemisesta, vaikka 100% asiakkaista tulee sisään heitä varten. Siitä huolimatta, että mitään työsuhdetta ei ollut, sain pari kertaa vihaisen puhuttelun siitä, kun tulin paikalle "myöhässä".
Oma mielipiteeni nykyään on, että tälläisiä paikkoja ei tarvittaisi ollenkaan. Naista alentavaahan se on. Vähintäänkin näiden klubien pitäisi olla tanssijoiden tai entisten tanssijoiden itsensä omistamia ja varmasti tanssijoille turvallisia, ja heillä tulisi olla peruspalkkio klubin puolesta. Vaikka että jokaiselta yöltä jonka olet paikalla, klubi maksaa vaikka 80€, ja muut tienestit tulee siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Naaraat rupsahtaa. Valittaahan naaraatkin kuinka mies on lihonut eikä pidä terveydestään huolta.
”Tjule mjies, minulla olla lämmin syli!”
Seuraavana päivänä: ”Voi voi, mjies pettä vaimoa. Heillä vauvva mjyös!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Hieno projisointi. Samoin varmaan perustelet miten viaton vaikka palkkamurhaaja on. "En mä muuten tappaisi, mut kun on kysyntää..."
Ei, vaan kyseessä on tuikitavallinen kapitalismin laki. Tunge myös nuo olettamasi projisoinnit pebaasi. Mahdollisimman syvälle.
Oot niin saatanan tyhmä että servasit itse itsesi. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän tuosta miehestä kuin vaimostaan.
Ymmärtääköhän tuo strippari, että nuo miehet selittelevät sitä miksi haluavat tuollaisia palveluksia? Tuskin heistä kaikki ovat rehellisiä... Strippari voisi kysyä asiakkailtaan, että miksi nämä miehet eivät eroa karmeista vaimoistaan. Saattaa olla, että niitä plussia on enemmän kuin miinuksia.
Vähä sama ku ihmettelisit miks joku ajaa ruosteisella Dacialla ku se vois akaa uuella bemarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Minä olen naimisissa juuri sellaisen naisen kanssa kuin haluan. Samoin kuin kaikki muut tuntemani miehet. Ja uskallan väittää että tämä pätee kyllä enemmistöön muutenkin.
Ehkä ri enemmistöön koska poke ja stripparit ja tissivakokuolasmiset somessa on niin yleistä, ja kaikki eivät ole poikamiehiä, vasn suurin osa varattuja miehiä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaraat rupsahtaa. Valittaahan naaraatkin kuinka mies on lihonut eikä pidä terveydestään huolta.
Miehetkö ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehet tyytyy, niin kuin mammat neuvoo. Kun kaikki ei voi saada sitä instababea tai tuollaisen stripparin näköistä naista.
Ainakin minä olen aina sanonut, että tyytymällä ei saa kuin huonon parisuhteen, joka ei kestä. Jos mies haluaa stripparin näköisiä naisia, ei hänen kannata mennä naimisiin muunlaisen naisen kanssa. Sinkkuna elää ihan hyvää elämää ja sellaista kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
”Tjule mjies, minulla olla lämmin syli!”
Seuraavana päivänä: ”Voi voi, mjies pettä vaimoa. Heillä vauvva mjyös!”
Älä syyllistä työtäån tekevää naista miesten kuvottavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tanssinut samalla klubilla missä tuo juttu on tehty vuosina 2007-2020. En ole hesarin tilaaja, niin pitää ehkä lukea tuo paperilehdestä. Mutta toivottavasti juttu ei ole liian kritiikittömästi tehty. Alku ainakin kuulosti kovin romantisoivalta. Ah korkeat korot heilahtelevat neonvalojen välkkeessä...
Jo tuolloin klubilla oli ongelmana, että paikka ei ollut turvallinen ja sekavasti tai jopa väkivaltaisesti käyttäytyvät asiakkaat pääsivät kerta toisensa jälkeen takaisin klubille. Porttikieltoja ei jaeltu. Todistin useita kertoja myös tanssijoiden välisiä riitoja ja jopa tappeluita. Järkkärit saattoivat heittää häiriökäyttäytyjiä ulos, mutta vain äärimmäisissä tilanteissa. Tosi kiva olla siellä naisena, kun joku sekopää päihtyt mies sekoilee ja sun tehtävä on vaan hymistellä hänelle ja saada hänet ostamaan lisää shampanjaa. Niin kauan kun mies tuo rahaa klubille, niin ihan sama. Klubin omistaja oli ainakin tuolloin mies. Ei häntä kiinnostanut. Itse tuolla ollessani pidin itseäni onnekkaana, koska olin kuullut, että kahdella muulla helsingin klubilla on vielä huonompi asema olla tanssimassa.
Tanssijoille ei muuten makseta mitään palkkaa klubilla olemisesta, vaikka 100% asiakkaista tulee sisään heitä varten. Siitä huolimatta, että mitään työsuhdetta ei ollut, sain pari kertaa vihaisen puhuttelun siitä, kun tulin paikalle "myöhässä".
Oma mielipiteeni nykyään on, että tälläisiä paikkoja ei tarvittaisi ollenkaan. Naista alentavaahan se on. Vähintäänkin näiden klubien pitäisi olla tanssijoiden tai entisten tanssijoiden itsensä omistamia ja varmasti tanssijoille turvallisia, ja heillä tulisi olla peruspalkkio klubin puolesta. Vaikka että jokaiselta yöltä jonka olet paikalla, klubi maksaa vaikka 80€, ja muut tienestit tulee siihen päälle.
On se miestäki alentavaa et sylitanssista pitäs maksaa yhtä paljon mitä prostituoidut velottaa seksistä. Ei siin oo mitään järkee
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvittaisi niin, mutta kun kysyntää on. Raha tuossa ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ä m m ä t valitatte?
Jos laittaisitte tavaraanne jakoon kuten kuuluisi, niin ei olisi edes tarvetta ko. palveluille.
Turhaa ulinaa itse aiheutetusta "ongelmasta".
Siis haluatko sinä, että sinun vaimosi alkaa jakaa tavaraansa kenelle miehelle tahansa?
Niin että pakollinen ja tahallinen "väärinymmärtäminen" tähän väliin, että voi jatkaa turhaa ulinaansa perustelulla x.
Vastaa nyt vaan yksinkertaiseen kysymykseen.
Vaikea uskoa, että yksikään nainen neuvoisi tyytymään. Meille kun yksinolo ei ole ongelma. Kukaan ei halua tyytyä eikä myöskään olla se, johon tyydytään, joten tuolla tavalla saatte vain kaksi onnetonta ihmistä suhteeseen.