Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta liittoa on pelastettu käymällä maksullisissa. Se on fantasiaa, ei kukaan odota pysyvää suhdetta.
Maksulliset ovat yleensä kauniita ja toteuttavat fantasioita. Ei se ole parisuhteen korvike.Mä aion narauttaa yhden maksullisia käyttävän, toivottavasti et ole pk seudulta.
Hyvä, sika ansaitsee monon kuvan perseelle 👍
Mäpä narauta yhden naisen joka käy maksullisissa. Hän on bi ja haluaa miehensä lisäksi välillä naiselta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä strippipaikkoja. Maksaa tuhottoman paljon ja ainoa mitä saa on katsella naista. Parempi mennä prostituutille niin vähemmällä rahalla saa seksiäkin.
Kuinkahan moni tässä jutussa mainittujen miesten vaimoista saa rahaa seksistä miehen tietämättä asiasta.
Pera hei, kaikki naiset eivät ole h u o r i a vaikka sinun vaimosi olisikin
Kun aikaa kuluu ja vuosia tulee, niin miten tyhmä pitää olla jotta kuvittelee kumppanin näyttävän vielä 60- vuotiaana 25-vuotiaalta silloin ku eka kertaa tavatessa?
Jos haluaa stripparin näköisen miksi edes alkaa suhteeseen muunlaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä strippipaikkoja. Maksaa tuhottoman paljon ja ainoa mitä saa on katsella naista. Parempi mennä prostituutille niin vähemmällä rahalla saa seksiäkin.
Kuinkahan moni tässä jutussa mainittujen miesten vaimoista saa rahaa seksistä miehen tietämättä asiasta.
Noinko sä luulet, että strippaamassa vaan siellä ovat ja miehet vaan kattelee. Niissähän on niitä privahuoneitakin. Valitettavasti olen pari kertaa porukan mukana käynyt, kun "uteliaisuuttamme" käytiin. Hinnasto pöydällä. Tyttöihin ei saa koskea, mutta he saavat kyllä kosketella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko sä luulet, että strippaamassa vaan siellä ovat ja miehet vaan kattelee. Niissähän on niitä privahuoneitakin. Valitettavasti olen pari kertaa porukan mukana käynyt, kun "uteliaisuuttamme" käytiin. Hinnasto pöydällä. Tyttöihin ei saa koskea, mutta he saavat kyllä kosketella.
Millasissa hinnoissa siellä palvelut sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.
Ja me vaimot toivomme että miehellä olisi Christiano Ronaldon tai Duplantiksen ulkonäkö. Miksi luulet että naiset muuten katsoo miesten urheilua? Geneettisiä poikkeuksia hekihekin ja vit n kovan työn tehneet, toisin kuin joku Tuusulan heiluttava silikonibimbo.
Nekö on muka hyvännäkösiä miehiä. Eihä ne kumpikaan oo yhtää maskuliinisia. Cristiano Ronaldoa akkamaisempaa itkijämiestä saa hakea tältä planeetalta ja Duplantis on myös semmonen pikkupoika jolla ei parta kasva.
Miesselittäjä taas selittää naisille että mikä saa olla naisten mielestä hyvännäköinen mies.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.
No sitten miesten kannattaa etsiä puoliso sieltä strippareiden joukosta.
No mutta kun ne ei omistaudu vaan Peran palveluun. Ei se sovi.
Ja se stripparikin näyttää arkiselta off dury, ja senkin ulkonäköön tottuu.
Eikun nämä pöljäkkeet odottaa että nainen näyttää ja käyttäytyy kuin strippari 24/7 ja mies voi olla oma nöhömahainen jurpo likaisena ja haiseva a ja epäsiistinä 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy katsomassa alastomia kauniita naisia kun kotona odottaa muodottomaksi lihonnut pirttihirmu joka oli joskus muinoin kaunis
Onneksi miehet säilyvät ikuisesti komeina ja timmeinä.....kuten eräs mies kivenkovaan väitti, että miehet säilyvät paremmin kuin naiset, koska jalat partansa päivittäin 🙃😂🤣😅😆😁
Miehet eivät pelkästään liho, vaan heiltä lähtee myös tukka.
Ei kaikilla oo sitä kaljuusgeeniä
Mieheni kaljuuntuu. Hänellä on myös pallomaha nykyään. Nämä ominaisuudet eivät mene ohi sen, minkälainen on aviomiehenä. Hän ei myöskään käy maksullisissa. Eli kyllä ne muut, kuin ulkoiset piirteet merkitsevän enemmän hyvässä ja pitkässä avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko nöyryyttää itseään parisuhteessa. Sääliksi käy noiden miesten vaimot.
Arveletko kaikkien miesten olevan tuollaisia? Vai arveletko valitsevasi juuri sellaisen puolison?
No melkein kaikki. Suurin osa miehistä rakastuu lähinnä naisen ulkokuoreen ja kun se ei enää ole niin himottava, niin se "rakkaus" lakkaa. Kuinkas monen 60v miehen luulisit kieltäytyvän, jos joku 20v nainen tulisi tyrkyttämään itseänsä ihan ilmaiseksi? 99% unohtuisi se oma 60v vaimo aika äkkiä.
Tosi kuin vesi. Turha kuvitellakaan muuta🤭
Mä ymmärrän hyvin, että miehet käy tuolla. Olen keski- ikäinen lihava rouva, en mikään ilo silmälle. Ymmärrän, jos mieheni haluaa katsella kaunista naista. Mitäs olen rupsahtanut. Oma vika. 324
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Ja sitten päätät kurjistaa oman ja vaimosi ryhmän tyytymällä häneen. Miksi?
Kodks pimppaa pitää saada ja silmät kiinni psinaessasi kuvittelet että vaimosi on stripparit tai of nainen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat
Tai ne naiset jotka koko elämänsä valitsevat vääriä miehiä kaikenlaisiin suhteisiin...
Vierailija kirjoitti:
Ja ne hieroo peppua miesten etumuksiin sylitanssissa nii et alkaa seisoo. Been there, done that
Ja miten ilta loppui. Löysitkö itsesi pepunhierojan kanssa sängystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
Kyllä naiset itse luovat tuota kysyntää ihan oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja me vaimot toivomme että miehellä olisi Christiano Ronaldon tai Duplantiksen ulkonäkö. Miksi luulet että naiset muuten katsoo miesten urheilua? Geneettisiä poikkeuksia hekihekin ja vit n kovan työn tehneet, toisin kuin joku Tuusulan heiluttava silikonibimbo.
Nekö on muka hyvännäkösiä miehiä. Eihä ne kumpikaan oo yhtää maskuliinisia. Cristiano Ronaldoa akkamaisempaa itkijämiestä saa hakea tältä planeetalta ja Duplantis on myös semmonen pikkupoika jolla ei parta kasva.
Miesselittäjä taas selittää naisille että mikä saa olla naisten mielestä hyvännäköinen mies.....
https://metromode.se/noje/lets-dance-2026-alla-deltagare/
Tässä kaunis ruotsalainen osanottaja Tanssii tähtien alla ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Mies ottaa taviksen vaikka oikeasti toivoisi puolisokseen stripparia. Ööö, mikä menikään pieleen????
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän hyvin, että miehet käy tuolla. Olen keski- ikäinen lihava rouva, en mikään ilo silmälle. Ymmärrän, jos mieheni haluaa katsella kaunista naista. Mitäs olen rupsahtanut. Oma vika. 324
Onneksi miehille ei käy noin vanhetessaan. Säilyvät aina timmeinä parikymppisinä....ja vaimojensa silmien iloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaa taviksen vaikka oikeasti toivoisi puolisokseen stripparia. Ööö, mikä menikään pieleen????
Varmaan vaimon vika. Olisi taas pitänyt lukea miehen ajatuksia. Miehen vika ei nyt ainakaan.
Eihän ne oo ho*ria kun en saa panna niitä rahasta. Tuon sama kuin sanoisit pikaruokapaikan esittelykuvia ruuaksi.