Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat
Sinänsä tuo on rahan polttamista takassa ku nuo velottaa niistä sylitansseista enemmän tai yhtä paljon ku prostituoidut seksistä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin möhömahaiset ukot jotka maksavat siitä että pääsevät kuolaamaan naisia jotka ovat nuorempia kuin omat lapsensa. No, kaikkihan sen tietää millä päällä miehet ajattelevat
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin nelikymppinen nainen, joka kuvittelee kelpaavansa edes seksiin, saati sitten suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?
Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....
Kirjoitin kirjaimellisesti ”_osa_ ongelmaa”. Oletko lukutaidoton? Onko nuo naiset pakotettuja tanssimaan varatuille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja koskee kaikkea, myös sitä somessa tapahtuvaa liekkiemojikuolaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Miltähän mies näyttää?
Tuskinpa hänellä on hurraamista omassakaan ulkonäössä. :D
Miehen ulkonäöllä ei oo mitää merkitystä. Vaan paljonko miehellä on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
Hieno projisointi. Samoin varmaan perustelet miten viaton vaikka palkkamurhaaja on. "En mä muuten tappaisi, mut kun on kysyntää..."
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?
Ei ole.
Uskottomat miehet ovat ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Eli otatte vasn naisista hyödyn- lapsentekokone, tuki ja turva, talouden jakaja, turva, ja pimpsalooraakin saan,vaikka oikeasti haluaisin poketähden, mutta en rakasta vsimosni, enkä tunne eroottista, seksuaslista, enkä romanttista halua häneen!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Mitä ä m m ä t valitatte?
Jos laittaisitte tavaraanne jakoon kuten kuuluisi, niin ei olisi edes tarvetta ko. palveluille.
Turhaa ulinaa itse aiheutetusta "ongelmasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.
Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä
Minä olen naimisissa juuri sellaisen naisen kanssa kuin haluan. Samoin kuin kaikki muut tuntemani miehet. Ja uskallan väittää että tämä pätee kyllä enemmistöön muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....
Kirjoitin kirjaimellisesti ”_osa_ ongelmaa”. Oletko lukutaidoton? Onko nuo naiset pakotettuja tanssimaan varatuille miehille?
Ilmeisesti työnantaja ei salli asiakkaiden arvottamista siviilisäädyn mukaan. Ja mistäpä naiset sen edes tietäisi, sitä ei voi sormuksesta päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mitään säälittävämpää kuin nelikymppinen nainen, joka kuvittelee kelpaavansa edes seksiin, saati sitten suhteeseen.
Sama miehillä...." parasta ennen" meni jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Uskottomat miehet ovat ongelmia.
No se on sinun näkemyksesi. Minusta myös nuo naiset ovat osallisia, eivätkä voi paeta vastuutaan siitä että tekevät työtä jossa heidän asiakkaistaan valtaosa on varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltähän mies näyttää?
Miehen ulkonäöllä ei oo mitää merkitystä. Vaan paljonko miehellä on rahaa.
Ja pätee 150% :sti suomalaisiin demariämmiin, eli kaikkiin suomi-akkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Mitä ä m m ä t valitatte?
Jos laittaisitte tavaraanne jakoon kuten kuuluisi, niin ei olisi edes tarvetta ko. palveluille.
Turhaa ulinaa itse aiheutetusta "ongelmasta".
Siis haluatko sinä, että sinun vaimosi alkaa jakaa tavaraansa kenelle miehelle tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naimisissa juuri sellaisen naisen kanssa kuin haluan. Samoin kuin kaikki muut tuntemani miehet. Ja uskallan väittää että tämä pätee kyllä enemmistöön muutenkin.
Silti olet täällä raivoamassa impotenttia vihaasi muihin miehiin, jotka saavat mitä haluavat, kun sinä taas et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olen näin lesbona vaimolleni kelvannut. Seksi karvaisen läskin miehen kanssa on jotain mihin en haluaisikaan kelvata, saati parisuhteeseen. Että puhu möhömaha vain omasta puolestasi ja maksa seksistä kun keneltäkään et ilmaiseksi saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
Nainen on aina viaton uhri, mies on sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti työnantaja ei salli asiakkaiden arvottamista siviilisäädyn mukaan. Ja mistäpä naiset sen edes tietäisi, sitä ei voi sormuksesta päätellä.
No sitä suuremmalla syyllä pitää kysyä miksi joku valitsee toimia noin ylipäätään.
Miltähän mies näyttää?