Uskotteko että kuolleet lemmikkinne on eläinten taivaassa? Itse uskon näin. Siellä ne juoksevat onnellisina.
Kommentit (12)
Siellä ne oottaa. Lapsuuteni koira, eka oma koirani ja hänen kuollut poikansa. Yhteensä 3 koiraa. Pelkästään jo heidän jälleennäkemisensä on mulle taivas.
Onko niillä oma eläinten jumala myös, jos kerran on ns yksityistaivas, missä ei ole isompia saalistajia. Pääsevätkö tappajakoiratkin, jotka retuuttivat jonkun pienen piskin sinne, vai onko heille lemmikki helvetti olemassa? Mites tää homma menee?
Uskon ja toivon sydämestäni että sinne pääsen minäkin. Ajatus että saa nähdä rakkaat ystävät ja että heillä on hyvä olla, se lohduttaa kun oikein on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä oma eläinten jumala myös, jos kerran on ns yksityistaivas, missä ei ole isompia saalistajia. Pääsevätkö tappajakoiratkin, jotka retuuttivat jonkun pienen piskin sinne, vai onko heille lemmikki helvetti olemassa? Mites tää homma menee?
Rauhallista Joulua sullekin 😾🐾
Uskon sielunvaellukseen ja toivon, että edesmenneet lemmikkieläimeni ovat saaneet paremman elämän kuolemansa jälkeen.
Kuka sen mahdollistaa? Ovatko ne siellä ihan normiruumiissa? Syövätkö? Kuka ruokkii? Miten ne hengittää, kun avaruudessa ei ole happea? Kuka siellä pitää järjestystä yllä. Ettei jonkun kissa syö toisen lemmikkihamsteria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista Joulua sullekin 😾🐾
Juu, varsin rauhallista. Mietin vaan ku tässähän oli jo vähän pidemmälle vietyä lemmikki-teologiaa, niin tuli mieleen et kuinka pitkälle sitä on mietitty :D
Onko taivaassa tungosta ja jos niin miten paljon.
Kaikkien lemmikit ja läheiset kaikilta vuosisadoilta...
Kyllä uskon ja uskon näkeväni heidät vielä sitten kun sen aika tulee.
omani siirtyi sinne 21.12.2022 Suunnaton kaipaus
En usko sen enempää kuin ihmistenkään taivaaseen. Uskon että lakkasivat vain olemasta kuollessaan.
Olen nähnyt unta rakkaasta kissastamme joka nukkui vaaaaaltavassa kukassa; kuorsasi siellä sisällä turvassa.
Tiesin että sillä on hyvä 😻