Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.
Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.
Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.
Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.
Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.
”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Houra moralisoi.
Heitä ei olisi, jos ei olisi kysyntää. Kysyntä luo aina tarjonnan. Että tunge moralisoinnit pebaasi.
Nainen on aina viaton uhri, mies on sika.
Kerrankin vähäinen ymmärryksesi toimii, M.
Ihanaa!
Mies on hupaisa olento. Tuo juttu sen taas todisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
No miehet tyytyy, niin kuin mammat neuvoo. Kun kaikki ei voi saada sitä instababea tai tuollaisen stripparin näköistä naista.
Ainakin minä olen aina sanonut, että tyytymällä ei saa kuin huonon parisuhteen, joka ei kestä. Jos mies haluaa stripparin näköisiä naisia, ei hänen kannata mennä naimisiin muunlaisen naisen kanssa. Sinkkuna elää ihan hyvää elämää ja sellaista kuin haluaa.
Mä mielestäni jo sanoin tähän ketjuun et naimisiin ei voi mennä ihan sen kans kenen haluaa niinku kaikki ei saa tehä sitä työtäkään mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tanssinut samalla klubilla missä tuo juttu on tehty vuosina 2007-2020. En ole hesarin tilaaja, niin pitää ehkä lukea tuo paperilehdestä. Mutta toivottavasti juttu ei ole liian kritiikittömästi tehty. Alku ainakin kuulosti kovin romantisoivalta. Ah korkeat korot heilahtelevat neonvalojen välkkeessä...
Jo tuolloin klubilla oli ongelmana, että paikka ei ollut turvallinen ja sekavasti tai jopa väkivaltaisesti käyttäytyvät asiakkaat pääsivät kerta toisensa jälkeen takaisin klubille. Porttikieltoja ei jaeltu. Todistin useita kertoja myös tanssijoiden välisiä riitoja ja jopa tappeluita. Järkkärit saattoivat heittää häiriökäyttäytyjiä ulos, mutta vain äärimmäisissä tilanteissa. Tosi kiva olla siellä naisena, kun joku sekopää päihtyt mies sekoilee ja sun tehtävä on vaan hymistellä hänelle ja saada hänet ostamaan lisää shampanjaa. Niin kauan kun mies tuo rahaa klubille, niin ihan sama. Klubin omistaja oli ainakin tuolloin mies. Ei häntä kiinnostanut. Itse tuolla ollessani pidin itseäni onnekkaana, koska olin kuullut, että kahdella muulla helsingin klubilla on vielä huonompi asema olla tanssimassa.
Tanssijoille ei muuten makseta mitään palkkaa klubilla olemisesta, vaikka 100% asiakkaista tulee sisään heitä varten. Siitä huolimatta, että mitään työsuhdetta ei ollut, sain pari kertaa vihaisen puhuttelun siitä, kun tulin paikalle "myöhässä".
Oma mielipiteeni nykyään on, että tälläisiä paikkoja ei tarvittaisi ollenkaan. Naista alentavaahan se on. Vähintäänkin näiden klubien pitäisi olla tanssijoiden tai entisten tanssijoiden itsensä omistamia ja varmasti tanssijoille turvallisia, ja heillä tulisi olla peruspalkkio klubin puolesta. Vaikka että jokaiselta yöltä jonka olet paikalla, klubi maksaa vaikka 80€, ja muut tienestit tulee siihen päälle.
On se miestäki alentavaa et sylitanssista pitäs maksaa yhtä paljon mitä prostituoidut velottaa seksistä. Ei siin oo mitään järkee
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Sinun ja miesten mielestä tietysti pitäisi olla rajattomasti ilmaista superpillua tarjolla????
Aivan sama miksi. Oletan, että katsomaan lähes alastomia naisia. Senkun menee, ei mua haittaa. Nykyinen mies ei ole koskaan käynyt tissibaarissa. Itse olen vaikka kuinka monta kertaa. Ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakas on ”todennäköisimmin” naimisissa oleva perheenisä niin missä vaiheessa stripparille tulee mieleen ajatella että ehkä minäkin olen osa ongelmaa?
Ahaa, eli taas kaikki on naisen vika....turmiollinen nainen viettelee viattoman miehen....
Taas kaikki on naisten vika, yhyy yhyy :C Aina meitä syytetään, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko nöyryyttää itseään parisuhteessa. Sääliksi käy noiden miesten vaimot.
Täytyy muistaa, että stripparin kertomukset ovat vain niistä miehistä, jotka käyvät stripparin luona.
Vierailija kirjoitti:
Mies on hupaisa olento. Tuo juttu sen taas todisti.
Niin, ja miestä ei ohjaa järki, vasn joku muu...päinvastoin kuin naisia, vaikka miehet luulevat muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tanssinut samalla klubilla missä tuo juttu on tehty vuosina 2007-2020. En ole hesarin tilaaja, niin pitää ehkä lukea tuo paperilehdestä. Mutta toivottavasti juttu ei ole liian kritiikittömästi tehty. Alku ainakin kuulosti kovin romantisoivalta. Ah korkeat korot heilahtelevat neonvalojen välkkeessä...
Jo tuolloin klubilla oli ongelmana, että paikka ei ollut turvallinen ja sekavasti tai jopa väkivaltaisesti käyttäytyvät asiakkaat pääsivät kerta toisensa jälkeen takaisin klubille. Porttikieltoja ei jaeltu. Todistin useita kertoja myös tanssijoiden välisiä riitoja ja jopa tappeluita. Järkkärit saattoivat heittää häiriökäyttäytyjiä ulos, mutta vain äärimmäisissä tilanteissa. Tosi kiva olla siellä naisena, kun joku sekopää päihtyt mies sekoilee ja sun tehtävä on vaan hymistellä hänelle ja saada hänet ostamaan lisää shampanjaa. Niin kauan kun mies tuo rahaa klubille, niin ihan sama. Klubin omistaja oli ainakin tuolloin mies. Ei häntä kiinnostanut. Itse tuolla ollessani pidin itseäni onnekkaana, koska olin kuullut, että kahdella muulla helsingin klubilla on vielä huonompi asema olla tanssimassa.
Tanssijoille ei muuten makseta mitään palkkaa klubilla olemisesta, vaikka 100% asiakkaista tulee sisään heitä varten. Siitä huolimatta, että mitään työsuhdetta ei ollut, sain pari kertaa vihaisen puhuttelun siitä, kun tulin paikalle "myöhässä".
Oma mielipiteeni nykyään on, että tälläisiä paikkoja ei tarvittaisi ollenkaan. Naista alentavaahan se on. Vähintäänkin näiden klubien pitäisi olla tanssijoiden tai entisten tanssijoiden itsensä omistamia ja varmasti tanssijoille turvallisia, ja heillä tulisi olla peruspalkkio klubin puolesta. Vaikka että jokaiselta yöltä jonka olet paikalla, klubi maksaa vaikka 80€, ja muut tienestit tulee siihen päälle.
Ei tarvittaisi niin, mutta kun kysyntää on. Raha tuossa ratkaisee.
Kaikelle mille on kysyntää, ei tarvitse olla tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se miestäki alentavaa et sylitanssista pitäs maksaa yhtä paljon mitä prostituoidut velottaa seksistä. Ei siin oo mitään järkee
Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Sinun ja miesten mielestä tietysti pitäisi olla rajattomasti ilmaista superpillua tarjolla????
Niin miksi mä maksasin saman verran sylitanssista ku mitä anaaliseksi jonku 25-vuotiaan naisen kans maksais espanjalaisessa bordellissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo.
Kertoo enemmän tuosta miehestä kuin vaimostaan.
Ymmärtääköhän tuo strippari, että nuo miehet selittelevät sitä miksi haluavat tuollaisia palveluksia? Tuskin heistä kaikki ovat rehellisiä... Strippari voisi kysyä asiakkailtaan, että miksi nämä miehet eivät eroa karmeista vaimoistaan. Saattaa olla, että niitä plussia on enemmän kuin miinuksia.
Ei srtipparia oikeasti kiinnosta jonkun randomasiakkaan elämäntarina.
Voi ei... eivätkö seksistä maksavat miehet olekaan mukavia ja moraalisia? Kuka olisi uskonut
Ei pysty ottaan vakavasti itseään myyvää naista. Eikä naista ostavaa miestä. Siinä kaksi oikein hyvin samaan baariin sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko nöyryyttää itseään parisuhteessa. Sääliksi käy noiden miesten vaimot.
Täytyy muistaa, että stripparin kertomukset ovat vain niistä miehistä, jotka käyvät stripparin luona.
Mutta noita kyllä riittää.
Ja kaikki , jotka noin ajattelevat, eivät toteuta sitä pelkästään tuolla, vasn myös mm pokeria.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei... eivätkö seksistä maksavat miehet olekaan mukavia ja moraalisia? Kuka olisi uskonut
Ei tuo bordelli sentäs oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."
Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???
No miehet tyytyy, niin kuin mammat neuvoo. Kun kaikki ei voi saada sitä instababea tai tuollaisen stripparin näköistä naista.
Ainakin minä olen aina sanonut, että tyytymällä ei saa kuin huonon parisuhteen, joka ei kestä. Jos mies haluaa stripparin näköisiä naisia, ei hänen kannata mennä naimisiin muunlaisen naisen kanssa. Sinkkuna elää ihan hyvää elämää ja sellaista kuin haluaa.
Mä mielestäni jo sanoin tähän ketjuun et naimisiin ei voi mennä ihan sen kans kenen haluaa niinku kaikki ei saa tehä sitä työtäkään mitä haluaa.
Jos ei voi mennä naimisiin sen kanssa, jonka haluaa, niin miksi ihmeessä menisi naimisiin sen kanssa, jota ei halua? Työtä voi vaihtaa ja koulutuksen voi hankkia alalta, jota haluaa tehdä. Vaikuttaa siltä, että pilaat ihan tahallasi oman elämäsi.
Miten voidaan edes olla varmoja, että naiset tuollaisessa paikassa ovat oikeasti omasta vapaasta tahdostaan?
Ei kukaan sitä tiedä tai valvo jos joku ulkomainen nainen tuolta poistuessaan vie rahat miehelle, parittajalle, joka pakottaa häntä strippaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo bordelli sentäs oo.
Samat miehet niissä käy
Vierailija kirjoitti:
Jutusta välittyi aika samanlainen fiilis. Aika kyyninen ja surullinen juttu. Miehet yrittävät paikata yksinäisyyttään nätin ja näennäisesti auliin naisen iholla kun eivät muuta osaa, naiset yrittivät kiskoa irti kaikki rahat mitä niistä miehistä saa, ja klubin omistajat vahtivat että saavat kaikesta osansa. Jokainen kuviossa olevista kuvittelee näkevänsä mistä on kyse, mutta räpistelevät silti samassa verkossa.
Pointti on se, että olisi vain tyytyväisenä hiljaa kun on kerran hommaan lähtenyt.