Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vastannut viestiin heti, miesystävä ilmeisesti kosti tämän

Vierailija
09.12.2024 |

En vastannut viestiin pariin tuntiin, koska uusi puhelin ei näyttänyt ilmoitusta. Mies ilmeisesti tämän takia kiirehti kotiin. Sitten hän teki itse tätä pari seuraavaa päivää, eikä vastannut minulle.

Luulen ainakin, koska yleensä hän vastaa nopeasti. Onko normaalia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia? On. Se että alkaa kostamaan asioita mihin toinen ei ole voinut vaikuttaa, on normaalia, niin normaalia, että pitää jäädä ihan miettimään sitä, koska eihän se käy järkeen millään tavoin.

Kysy suoraan miksi ei vastaa. Jos tulee mitä vain jonka voi tulkita miehen olevan pikkusieluinen kostonhimoinen sinua kunnioittamaton ääliö, niin eipä tarvitse enää kummankaan vastailla toisilleen mitään. Sillä ei ole väliä onko mies sellainen vai ei, mutta jos olet päätellyt olevan, niin suhteella ei ole mitään toivoa ja on ihan sama kumpi sen luodin väistää.

Vierailija
2/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen mies, jätä se, koska käyttää henkistä väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän normaalia tuossa olisi? Pikkunokkainen ja kostonhimoinen ihminen parisuhteeseen, ei kiitos.

Vierailija
4/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa lusikat jakoon nyt ennenkuin se keksii jotain vielä hirveämpää mistä kostaa sinulle ap. Kokemusta on tuollaisesta tyypistä, onneksi en suostunut ikinä saman katon alle asumaan.

Vierailija
5/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ylipäätään räplää kännykkä joka parin tunnin välein?

Vierailija
6/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia olisi kysyä häneltä.

Vierailija
7/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko töissä?

Vierailija
8/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette työksenne ja vapaa-aikananne te, jotka pystytte vastaamaan viesteihin aina heti?

itse olen töissä sellaisessa paikassa, missä ei nyt 3G-verkon alasajon jälkeen toimi kuin savumerkit, ja nuotion sytyttämiseen menee aina hetki aikaa, joten vastausta joutuu odottelemaan. Kotona taas puhelin unohtuu milloin minnekin, toiselle puolelle taloa, joten en kuule, jos viesti tulee. Kukaan ei ole vielä suuttunut siitä, että en vastaa heti.

Vierailija
9/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa lusikat jakoon nyt ennenkuin se keksii jotain vielä hirveämpää mistä kostaa sinulle ap. Kokemusta on tuollaisesta tyypistä, onneksi en suostunut ikinä saman katon alle asumaan.

Emme asu yhdessä. Olin hänen luona.

Minkälainen miehesi oli muuten?

Tämä on muuten todella ihana.

Ap

Vierailija
10/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirehti kotiin?

Asutte siis yhdessä ja mies oletti sun olevan kotona, mutta että et vastannut miehelle?

Ja mies siis luuli, että olet hässimässä jonkun miehen kanssa kodissanne, kun et ennätä edes viestiin vastaamaan ja siksi kiirehti kotiin tarkistamaan tilanteen, että onko kodissanne vieras mies kylässä vai?

Vierailija
11/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärtänyt miten tämä kotiin kiiruhtaminen liittyi asiaan. 

Jos se että et vastannut viestiin oli sulle epätyypillistä, ehkä mies tulkitsi että sua ei vaan enää niin kiinnosta, mikä vähensi myös hänen kiinnostustaan. Tai hän ajattelee tietoisesti ottavansa vähän etäisyyttä ja valmistautuu siihen että sua ei vaan enää niin kiinnosta. 

Inhimillisiä asioita. Me voidaan vain arvailla. Ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi sen miehen kanssa. 

Vierailija
12/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se että et vastannut viestiin oli sulle epätyypillistä, ehkä mies tulkitsi että sua ei vaan enää niin kiinnosta, mikä vähensi myös hänen kiinnostustaan. Tai hän ajattelee tietoisesti ottavansa vähän etäisyyttä ja valmistautuu siihen että sua ei vaan enää niin kiinnosta. 

Inhimillisiä asioita. Me voidaan vain arvailla. Ehkä kannattaa ottaa asia puheeksi sen miehen kanssa. 

Kotiin kiirehtiminen liittyy siten tähän, että kun ap ei vastaa viestiin, mies kiirehtii kotiin katsomaan tilanteen eli toisin sanoen, onko siellä mies kylässä, jota hässitään niin, ettei ennätetä ees vastata tai ei edes huomata, että viesti on tullut. Kielii mustasukkaisuudesta. Epäluottamuksesta.

Vierailija
13/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiirehti kotiin?

Asutte siis yhdessä ja mies oletti sun olevan kotona, mutta että et vastannut miehelle?

Ja mies siis luuli, että olet hässimässä jonkun miehen kanssa kodissanne, kun et ennätä edes viestiin vastaamaan ja siksi kiirehti kotiin tarkistamaan tilanteen, että onko kodissanne vieras mies kylässä vai?

Aika sairasta. Tein töitä.

Ap

Vierailija
14/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiin kiirehtiminen liittyy siten tähän, että kun ap ei vastaa viestiin, mies kiirehtii kotiin katsomaan tilanteen eli toisin sanoen, onko siellä mies kylässä, jota hässitään niin, ettei ennätetä ees vastata tai ei edes huomata, että viesti on tullut. Kielii mustasukkaisuudesta. Epäluottamuksesta.

Kiitos, nämä on kaikki hyviä ajatuksia siitä mitä se toinen mahtoi ajatella.

Ap

Vierailija
15/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta he eivät asu yhdessä ja AP oli miehen luona. Siis Mies ajatteli että AP hässii toista miestä hänen kotonaan? 

Jos mulla olisi tuollainen tilanne, niin kiiruhtamisen syy olisi huolestuminen. Itse asiassa minulla on ollutkin sellainen tilanne. Miehen piti hakea mut paikasta x tiettyyn aikaan. Ei näkynyt, ei vastannut puhelimeen, ei viesteihin. Minä huolestuin. Se oli niin epätavanomaista. Kiiruhdin kotiin koska halusin tietää että kaikki oli hyvin. En ajatellut että hän hässii jossain jotain toista.

Eikä hässinytkään. Oli vain ollut tulossa hakemaan tuntia myöhemmin. 

Vierailija
16/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚪👈🏻🐖

Vierailija
17/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole. Hänellä on paska luonne.

Vierailija
18/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olit hänen luonaan, eikä mies vastannut viestiin?

Vierailija
19/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ahdistavaa. Ei lainkaan kumppaniainesta.

Vierailija
20/21 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä se mies sanoi kun tuli kotiin? Ja miten reagoi kun kerroit, että puhelin ei ollut ilmoittanut viestistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi