Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (723)

Vierailija
481/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitteen tekeminen on ihan perseestä. 

kyllä naiset sen tietää. naiset tekisivät itse alotteita, jos se olisi kivaa.

Vierailija
482/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt, jos on ollut kiinnostava ja tilanne otollinen. Eipä ole vielä johtanut mihinkään, kun en mikään komea ole, ja vieläpä matalapalkkatyössä, mutta enpä toisaalta mitään näitä incelien julistamia #metoo syytöksiäkään ole saanu. 

Valehtelu aloitteen tekeville miehille #meetoo:n mukamas aiheuttamista syytteistä on tuon pienen porukan keino yrittää löytää muista ihmisistä tekosyy omalle yksinäisyydelleen. Kun syy on muissa niin omaa käytöstä ja elämäntapaa ei tarvitse muuttaa.

Minulla #metoo uhka on vähentänyt muhinointia erittäin runsaasti. Alkaen 1.1. 2023 en enää missään tapauksessa ryhdy puuhastelemaan naisen kanssa ilman että on tunnettu pitämään. Siis kaikki pikarakastumiset ovat loppuneet, toisin sanoen noin 9/10 mahdollisuutta suhteen muodostumiselle on poistunut.

Siis voi nyt hemmetti taas. Metoon ajatus oli se, että paljastetaan ja puututaan miesten toimintaan jotka ovat käyttäneet valta-asemaansa (esimies, valmentaja, tuottaja jne) väärin omien seksuaalisten intressiensä edistämiseen. Tämän luulisi olevan hyvä asia kaikkien muiden paitsi hyväksikäyttäjien itsensä mielestä.

Metoo ei mitenkään liity siihen, voiko tavallinen mies tanssiravintolassa vaikka ehdottaa tanssiparilleen että lähdetkö jatkoille. Se ei ole metoo -asia. Se sen sijaan on, että esimies esittää kesätyöntekijätytölle ukaasin, että jos et lähde jatkoille, sun ura tässä talossa katkeaa seinään. 

On turhauttavaa että näin yksinkertaista asiaa pitää selittää miehille vieläkin. Yhyy en voi enää pyytää naistan kahville koska metoo. Hankkikaa kyky ajatella.

"On turhauttavaa että näin yksinkertaista asiaa pitää selittää miehille vieläkin. Yhyy en voi enää pyytää naistan kahville koska metoo. Hankkikaa kyky ajatella."

Ei ollut minulle osoitettu, mutta tässä havainnollistuu jälleen yksi asia, joka on omiaan karkottamaan miehiä. Toistuva "sheimaaminen" ei yksinkertaisesti toimi. Mies ei suinkaan tee ryhtiliikettä tullakseen paremmaksi, jos naiset häntä solvaavat. Korkeintaan se aiheuttaa vastareaktion, tai tavallisimmin mies vain menee pois ja keskittyy muihin asioihin. Tämä siksi, ettei miehen ole mahdollista esittää kritiikkiä naisen käytöksestä leimautumatta itse "inceliksi". 

Esimerkiksi minä en olisi ikimaailmassa tällaista kommenttia esittänyt vaikkapa siellä viime viikon torstain singles eventissä nimilappu rinnassani.

Eli ei voi sanoa ääneen miesten ajattelussa olevaa aivan selvää logiikkavirhettä jotta heille ei tulisi paha mieli? Vaikka tämän ajattelun karistaminen olisi heille itselleen tervettä?

Onko sinusta oikeasti yksinäiselle miehelle eduksi ajatella että jos hän pyytää naista kahville, seuraa metoo-syyte? Pakit voi tulla, kyllä, mutta kahville pyytäjä ei omistaja tätä toista ihmistä eikä nainen ole velkaa seuraansa miehelle vain siksi että mies lähetyi häntä. Näin se vaan menee. 

Valitettavasti kirjoituksiasi ei voi ottaa tosissaan koska puhut pariutumisesta ja kaikesta siihen liittyvästä (edelleen) kaupankäyntinä.

-eri

Eikö sinun olisi yksinkertaisempaa vain vältellä naisia? Ei sen perusteluksi tarvitse keksiä mitään tekosyitä saati sitten palstalle niitä kirjoitella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin nuukia nykyään. Turha ottaa riskiä. Sitä paitsi lähestyminen on siirtynyt Hingeen ja Tinderiin

484/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin nuukia nykyään. Turha ottaa riskiä. Sitä paitsi lähestyminen on siirtynyt Hingeen ja Tinderiin

Minua ne kaksi aloitteen tehnyttä lähestyivät kyllä ihan elävässä elämässä. Itse lähestyin nykyistä jo aiemmin tutuksi tullutta kumppaniani tanssin päättyessä.

Suosittelen tutustumista elävässä elämässä kaiken tinder- tms. nettisäätämisen sijaan. Huomaa hyvin pian onko toinen kiinnostava/kiinnostunut vai ei.

M60+

Vierailija
485/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut minulle osoitettu, mutta tässä havainnollistuu jälleen yksi asia, joka on omiaan karkottamaan miehiä. Toistuva "sheimaaminen" ei yksinkertaisesti toimi. Mies ei suinkaan tee ryhtiliikettä tullakseen paremmaksi, jos naiset häntä solvaavat. Korkeintaan se aiheuttaa vastareaktion, tai tavallisimmin mies vain menee pois ja keskittyy muihin asioihin. "

Siinä on kaksi voittajaa jos tuollainen mies keksittyy muihin asioihin. Normaali mies ei pidä sitä minään syyttelynä että väärin käyttäytyviä miehiä muistutetaan että joku käytös ei ole ok.

Vierailija
486/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännä asemne. Nainen ei ole mitäön velkaa miehelle mutta mies on naiselle velkaa treffit vaikka nainen vain vähän vihaa miestä eikä naisella ole aikomustakaan parisuhteeseen vaan käyttää miestä taloudellisesti hyväkseen saadakseen ilmaisen ravintola aterian jossa sitten keskitytään vain puhelimeen eikö edes keskustella miehen kanssa. "

Jos naiset ovat niin ikäviä niin älä pyydä heitä treffeille. Se ei ole velvollisuus.

487/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloitteen tekeminen on ihan perseestä. 

kyllä naiset sen tietää. naiset tekisivät itse alotteita, jos se olisi kivaa.

Aloitteen tekemistä voi harjoitella niin se on hieman vähemmän tuskallista. Se kehittää luonnetta. 

Lavatansseissa jokainen tanssiin haku on tavallaan aloite ja siinä riski pakkien saamisesta on miehellä aika pieni. Kun siis miehistä on aina pulaa. Minulla tansseissa saatujen kieltäytymisten kokonaismäärä puolentoista vuoden lavatanssien (tanssiin hakuja luokkaa 500...1000) jälkeen on yhteensä luokkaa kymmenen kpl. Yhtään epäkohteliasta tanssista kieltäytymistä en ole näiden tanssien aikana nähnyt tai kuullut.

M60+

Vierailija
488/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt, jos on ollut kiinnostava ja tilanne otollinen. Eipä ole vielä johtanut mihinkään, kun en mikään komea ole, ja vieläpä matalapalkkatyössä, mutta enpä toisaalta mitään näitä incelien julistamia #metoo syytöksiäkään ole saanu. 

Valehtelu aloitteen tekeville miehille #meetoo:n mukamas aiheuttamista syytteistä on tuon pienen porukan keino yrittää löytää muista ihmisistä tekosyy omalle yksinäisyydelleen. Kun syy on muissa niin omaa käytöstä ja elämäntapaa ei tarvitse muuttaa.

Minulla #metoo uhka on vähentänyt muhinointia erittäin runsaasti. Alkaen 1.1. 2023 en enää missään tapauksessa ryhdy puuhastelemaan naisen kanssa ilman että on tunnettu pitämään. Siis kaikki pikarakastumiset ovat loppuneet, toisin sanoen noin 9/10 mahdollisuutta suhteen muodostumiselle on poistunut.

Siis voi nyt hemmetti taas. Metoon ajatus oli se, että paljastetaan ja puututaan miesten toimintaan jotka ovat käyttäneet valta-asemaansa (esimies, valmentaja, tuottaja jne) väärin omien seksuaalisten intressiensä edistämiseen. Tämän luulisi olevan hyvä asia kaikkien muiden paitsi hyväksikäyttäjien itsensä mielestä.

Metoo ei mitenkään liity siihen, voiko tavallinen mies tanssiravintolassa vaikka ehdottaa tanssiparilleen että lähdetkö jatkoille. Se ei ole metoo -asia. Se sen sijaan on, että esimies esittää kesätyöntekijätytölle ukaasin, että jos et lähde jatkoille, sun ura tässä talossa katkeaa seinään. 

On turhauttavaa että näin yksinkertaista asiaa pitää selittää miehille vieläkin. Yhyy en voi enää pyytää naistan kahville koska metoo. Hankkikaa kyky ajatella.

"On turhauttavaa että näin yksinkertaista asiaa pitää selittää miehille vieläkin. Yhyy en voi enää pyytää naistan kahville koska metoo. Hankkikaa kyky ajatella."

Ei ollut minulle osoitettu, mutta tässä havainnollistuu jälleen yksi asia, joka on omiaan karkottamaan miehiä. Toistuva "sheimaaminen" ei yksinkertaisesti toimi. Mies ei suinkaan tee ryhtiliikettä tullakseen paremmaksi, jos naiset häntä solvaavat. Korkeintaan se aiheuttaa vastareaktion, tai tavallisimmin mies vain menee pois ja keskittyy muihin asioihin. Tämä siksi, ettei miehen ole mahdollista esittää kritiikkiä naisen käytöksestä leimautumatta itse "inceliksi". 

Esimerkiksi minä en olisi ikimaailmassa tällaista kommenttia esittänyt vaikkapa siellä viime viikon torstain singles eventissä nimilappu rinnassani.

Eli ei voi sanoa ääneen miesten ajattelussa olevaa aivan selvää logiikkavirhettä jotta heille ei tulisi paha mieli? Vaikka tämän ajattelun karistaminen olisi heille itselleen tervettä?

Onko sinusta oikeasti yksinäiselle miehelle eduksi ajatella että jos hän pyytää naista kahville, seuraa metoo-syyte? Pakit voi tulla, kyllä, mutta kahville pyytäjä ei omistaja tätä toista ihmistä eikä nainen ole velkaa seuraansa miehelle vain siksi että mies lähetyi häntä. Näin se vaan menee. 

Valitettavasti kirjoituksiasi ei voi ottaa tosissaan koska puhut pariutumisesta ja kaikesta siihen liittyvästä (edelleen) kaupankäyntinä.

-eri

Eikö sinun olisi yksinkertaisempaa vain vältellä naisia? Ei sen perusteluksi tarvitse keksiä mitään tekosyitä saati sitten palstalle niitä kirjoitella. 

Ei tarvitse keksiä tekosyitä. On ihan tarpeeksi oikeitakin.

Vierailija
489/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa nainen voi erittäin helposti vietellä/poimia miehen ja sitten sepitellä mies vankilaan sekä nostaa #metoo jättipotti jonka mies maksaa. Nämä jättipotit ovat tyypillisesti olleet 3000 ... 15000 euron tietämillä, se on monelle naiselle enemmän kuin kiihottava palkkio sepitteestä. Tässä ei myöskään ole naiselle yhtään mitään riskiä vaikka tekemänsä rikosilmoitus onkin valetta. ja mies tuomitaan lähes 100 varmasti.

Siis, Suomessa nainen on aina miehelle vakavasti vaarallinen (mikäli mies hyväksyy naisen seksuaalisesti). #metoo riski on suurempi jos nainen on alle 16v ikäinen, naisen ikää on usein vaikea selvittää varmuudella, tilanteessa jossa on kiire hetekalle. Mutta miehen kanalta ei ole suurta eroa siinä onko vankeusaika yhden vuoden tai kolmen vuotta pitkä tai onko naiselle maksamansa #metoo palkkio 2000 eur vaiko 6000 eur.

Aivan varmasti näitä metoo-seireenejä on paljon enemmän kuin mitä mediassa julkaistaan, mutta julkaistujen tapausten määrä on jo karmivan varoittava. Kaikki naiset eivät tietenkään ole näin pahoja, mutta se ei poista riskiä.

Vierailija
490/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut minulle osoitettu, mutta tässä havainnollistuu jälleen yksi asia, joka on omiaan karkottamaan miehiä. Toistuva "sheimaaminen" ei yksinkertaisesti toimi. Mies ei suinkaan tee ryhtiliikettä tullakseen paremmaksi, jos naiset häntä solvaavat. Korkeintaan se aiheuttaa vastareaktion, tai tavallisimmin mies vain menee pois ja keskittyy muihin asioihin. "

Siinä on kaksi voittajaa jos tuollainen mies keksittyy muihin asioihin. Normaali mies ei pidä sitä minään syyttelynä että väärin käyttäytyviä miehiä muistutetaan että joku käytös ei ole ok.

Väärin. Se itsekeskeinen, omahyväinen ääliö ei pidä tuota minään. Empatiakyvytön kun on.

Vierailija
491/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jännä asemne. Nainen ei ole mitäön velkaa miehelle mutta mies on naiselle velkaa treffit vaikka nainen vain vähän vihaa miestä eikä naisella ole aikomustakaan parisuhteeseen vaan käyttää miestä taloudellisesti hyväkseen saadakseen ilmaisen ravintola aterian jossa sitten keskitytään vain puhelimeen eikö edes keskustella miehen kanssa. "

Jos naiset ovat niin ikäviä niin älä pyydä heitä treffeille. Se ei ole velvollisuus.

Sitähän tässä "tehdään" koko ajan. Ja hirveä valitus.

Vierailija
492/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt nykyisen ihastukseni kanssa. Kovin on kiinnostunut ja itse yleensä aina aloittaa jutteleen jne, mutta konkreettiseen näkemiseen/tekemiseen aloitteen tekeminen on äärettömän vaikeaa.

Epäseksikäs nössö.

"Ihastukseni on epäseksikäs nössö" juuuuuuh, jotain rajaa nyt tuohon provoiluun.

Vierailija
493/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa aina odottaa naisen aloitetta.

Sitä voi joutua odottaa lopun ikää.

Kyllä naiset tekevät aloitteita.

Joo bradpitteille, mutta nyt puhuttiin reaalimaailman henkilöistä. 

Minä olen mielestäni reaalimaailman ihminen.  Itseni ikäinen nainen ja myös itseäni viitisen vuotta nuorempi nainen on tehnyt minulle aloitteen viimeisen vuoden aikana. Pituutta minulla on suomalaisen miehen keskimitta plus 1cm. En ole erityisen komea enkä myöskään rikas.

Kai ne naiset sit erottaa sen yhden sentin lisän keskipituuteen verrattuna, kun kuulemma vain pitkistä miehistä tykkäävät :D Aika tarkkaa porukkaa.

Ne kulkee mittanauha taskussa.

Niillä on mittanauha just tuota varten taskussa, sekä tönäri kannossa jolla mitataan lompakon paksuus. Ja kumpikin on pinnallisille lompakkoloisille karsiva kriteeri.

Vierailija
494/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa nainen voi erittäin helposti vietellä/poimia miehen ja sitten sepitellä mies vankilaan sekä nostaa #metoo jättipotti jonka mies maksaa. Nämä jättipotit ovat tyypillisesti olleet 3000 ... 15000 euron tietämillä, se on monelle naiselle enemmän kuin kiihottava palkkio sepitteestä. Tässä ei myöskään ole naiselle yhtään mitään riskiä vaikka tekemänsä rikosilmoitus onkin valetta. ja mies tuomitaan lähes 100 varmasti.

Siis, Suomessa nainen on aina miehelle vakavasti vaarallinen (mikäli mies hyväksyy naisen seksuaalisesti). #metoo riski on suurempi jos nainen on alle 16v ikäinen, naisen ikää on usein vaikea selvittää varmuudella, tilanteessa jossa on kiire hetekalle. Mutta miehen kanalta ei ole suurta eroa siinä onko vankeusaika yhden vuoden tai kolmen vuotta pitkä tai onko naiselle maksamansa #metoo palkkio 2000 eur vaiko 6000 eur.

Aivan varmasti näitä metoo-seireenejä on paljon enemmän kuin mitä mediassa julkaistaan, mutta julkaistujen tapausten määrä on jo karmivan varoittava. Kaikki naiset eivät tietenkään ole näin pahoja, mutta se ei poista riskiä.

Anna tulla sitten lähde ja esimerkkejä: mistä tiedät niin monta tapausta syyttömistä miehistä vankilassa tekaistun raiskaussyytöksen takia? Voitko poimia muutaman esimerkin jos se kerran on niin yleistä ja vaarallista? Ja oletan että olet aikuinen, missä sinä oikein pyörit ja miksi jos pidät tavallisena sitä että aikuisen miehen pitää tarkistaa onko tyttö 16 vuotta täyttänyt? Oletko ollut paikalla näissä tapahtumissa, seurannut vierestä vai miten olet 100% varma että raiskausta ei tapahtunut? Tiedätkö, että suurin osa vankilassa istuvista on siellä mielestään syyttä :D He jänkkäävät vastaan vaikka valvontakamerassa näkyisi kiistatta oma lärvi, kaikki rikollisten kanssa toimivat tietävät tämän.

Oletko seurannut millaiset todisteet vaaditaan että raiskauksesta ylipäätään tuomitaan, kuinka pitkä, hidas ja nöyryyttävä prosessi on, ja kuinka pienillä tuomioilla tekijä selviää? Käsityksesi että jostain ahdistelusyytöksestä voisi kuitata helposti isot massit on kyllä amerikkalaisista sarjoista. 

Vierailija
495/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoo naiselle, "Hei! Mitenkäs ilta on lähtenyt käyntiin?", niin naisen kuuluu äkkiä antaa hänelle lempeä muistutus siitä, että noin ei saa käyttäytyä?

Ymmärrän.

Vierailija
496/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kun tulee heti ahdistelu syyte.

Vierailija
497/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oletko seurannut millaiset todisteet vaaditaan että raiskauksesta ylipäätään tuomitaan "

Mies tuomitaan #mettoonäytös oikeudessa yleensä yksinomaan naisen sepitteen perusteella, googleta esim: https://www.google.com/search?as_q&as_epq=%22uhrin%20kertomus%22%20johd…

Vierailija
498/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ne kaksi aloitteen tehnyttä lähestyivät kyllä ihan elävässä elämässä. Itse lähestyin nykyistä jo aiemmin tutuksi tullutta kumppaniani tanssin päättyessä.

Suosittelen tutustumista elävässä elämässä kaiken tinder- tms. nettisäätämisen sijaan. Huomaa hyvin pian onko toinen kiinnostava/kiinnostunut vai ei.

Jos olet oikeasti sen ikäinen kuin kerrot niin sanon tämän kaikella kunnioituksella: ohjeesi nuorille ja nuorehkoille miehille ei ole ollut ajanmukaista enää pitkään aikaan. Aivan varmasti ohjeesi olivat paikallaan 1980-luvulla, ja aivan varmasti tunnet oman ikäluokkasi naisten sielunmaiseman paremmin kuin kukaan muu tässä ketjussa.

Maailma on muuttunut moneen kertaan ja niin perusteellisesti, että neuvoistasi on enemmän haittaa kuin hyötyä. Et varmasti pyri tarkoituksella johtamaan harhaan, mutta edustat mennyttä maailmaa, jossa nuoret ja nuorehkot miehet eivät elä.

Vierailija
499/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nykynaiset eivät yksinkertaisesti ole enää kiinnostavia saati haluttavia. 

Ne eivät kertakaikkiaan kykene tuomaan parisuhteeseen mitään positiivista.

Vierailija
500/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kuis keittelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä