Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?
Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.
Kommentit (115)
Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä.
Miksi pitäisi? Nainen tekee jos on tarpeeeksi kiinnostunut. Säästyy molempien aika.
Enää? Ei ole ainakaan mulle tehty aloitetta koskaan ennenkään vaan ihan itse on pitänyt olla se aktiivinen osapuoli ja huonolla menestyksellä sekin.
Viimeksi eilen minulle tehtiin aloite.
Olette vaan tulleet vanhoiksi ja viitsimittömiksi.
Olen 55-vuotias setämies, eikä minun tarvitse tehdä aloitteita, koska naiset tekevät niitä minun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Nainen tekee jos on tarpeeeksi kiinnostunut. Säästyy molempien aika.
Näin on. Nainen torjuu miehen paljon helpommin kuin toisinpäin, joten varmin tapa on jättää se homma naisten tehtäväksi.
Jos vain yksi tuhannesta miehestä kiinnostaa naista seksuaalisesti, niin aloitteen onnistuminen on lähellä nollaa ellei nainen ole selkeästi ilmaissut kiinnostusta mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä ei saa kritisoida mitään, mitä tekee joku tumma tai muualta tullut, sinut leimataan heti rööösistiksi, tässä ihan sama kaava.
Kyllähän ne tekee ja viestiä tulee niin paljon etten edes avaa suurinta osaa. Sitten kun ottaa sieltä jonkun joka kiinnostaa niin jos ei oo tyyliin heti selällään, ne ei jaksa yrittää edes. Pikaruokakulttuuri tullut deittailuun.
Kyllä miehet tekee, mutta tällä palstalla ei taida olla sitä aloitteiden kohdejoukkoa vastaamassa.
Kiitos esim somen ja naisten yleisen voimaantumisen, miehillä on yhä enemmän suoraa informaatiota siitä millaisia naiset ovat todellisuudessa. Yhtään liikaa yleistämättä, poikkeuksiakin on. Mutta koska miehetkin ovat ihmisiä, he näkevät että ehkä nykyaikainen nainen ole keskimäärin juurikaan siihen kuluvan ajan ja resurssien väärti. Surevat tätä mielessään, toki, mutta elämä on, jätkät porskuttaa ja karavaani kulkee.
Me too-liike, karhu mieluummin kuin mies, tik tok videot joissa ujoa aloitteen tekijää nöyryytetään, naisten törkeä tapa antaa pakkeja yms. Torjutuksi tuleminen on itsessään nöyryyttävää, silloin kun se tehdään mahd. ilkeästi se on jopa traumatisoivaa.
Itse en edes vilkaise naisia jotta eivät vaan koe tulleensa ahdistelluiksi. Tätä te olette vuosikausia halunneet, nyt sen vihdoin saitte, olkaa iloisia kun enää ei "ahdistella".
Kyllä ne miehet tekee edelleen aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
MEETOO-vouhotus on tappanut kaiken hauskan...vaarana saada syyte ja joutua lusimaan..
Kuvaile mielessäsi valtava kasa höyryävää tuoretta kissanpaskaa...
Ja nyt kuvaile mielessäsi, miten työnnät kätesi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Me too-liike, karhu mieluummin kuin mies, tik tok videot joissa ujoa aloitteen tekijää nöyryytetään, naisten törkeä tapa antaa pakkeja yms. Torjutuksi tuleminen on itsessään nöyryyttävää, silloin kun se tehdään mahd. ilkeästi se on jopa traumatisoivaa.
Itse en edes vilkaise naisia jotta eivät vaan koe tulleensa ahdistelluiksi. Tätä te olette vuosikausia halunneet, nyt sen vihdoin saitte, olkaa iloisia kun enää ei "ahdistella".
Todellisuudessa pelkäät vain pakkeja.
Nainet tekee valinnan niin tehköön aloitteenkin.
Niitä ei naiset enää kiinnosta?