Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (723)

Vierailija
521/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä. 

Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜 

Aika tyhmä tai harhainen pitää olla, jos kuvittelee saavansa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ollessaan kohtelias ja avatessaan oven asiallisesti.

En avaa ovia naisille siitä syystä että ette enää ansaitse tulla kohdelluksi kauniisti. Pilasitte ihan itse koko homman.

Raatorehellinen vastaus

*Vanhan katkeran ja kestokiukkuisen äijänraadon vastaus

Omasta kirjoituksestasi kyllä paistaa katkeruus

Vierailija
522/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset on nykyisin liian maskuliinisia. En halua miesnaista. Feminiini nainen on ihaninta, mutta niiden kanssa saa sitten olla tosi varovainen etteivät pelästy. Eikä niitä joka nurkassa sen takia vapaana olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
523/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaatko vielä kysymykseen, missä sinä ja tuntemasi miehet pyöritte, jos kertomasi mukaan on yleinen "uhka" että aikuinen mies on kanssakäymisessä vaikka alle 16-vuotiaan kanssa ja tytön ikää tulee tarkistella (tai kuten sanoit, ei aina kerkeä tarkistella)? Missä tätä tapahtuu, eihän usein aikuiset miehet hengaa samoissa paikoissa kuin teinitytöt eikä tämä ole kauhean suotavaakaan?

Tilanteita jossa flirttailen kauniiden otollisten naisten kanssa ovat etupäässä festarit ja vastaavat tilaisuudet, uimarannat, Helsingistä lähtevät ulkomaanreitti lautat sekä ihan ostarit jotka ovat "profiloituneet" kuhertelijoiden kohtaamispaikaksi. He eivät pääse sisään mihinkään vanhojen ihmisten pariutumisareenoihin.

Miesten todellakin on suotavaa liehitellä nimenomaan teininaisia, he ovat sen arvoisia.

Ei teininainen, vaan lapsi. Alaikäinen on lapsi. tuo miesten sanaleikki jotta voisi välttää sen olennaisen sanomisen ääneen on kyllä creepyä ja hälyttävää.

Oletko koskaan kuullut naisten puhuvan ”teinimiehistä” tai ”alaikäisten miesten liehittelystä”?

Teini kattaa mm ikävuodet 18-19 - eli aikuisia ovat. Ainakin lain edessä.

Suomessa vaikuttaa lisäksi olevan niin että naiseen joka jo on täyttänyt 16v saa minkä ikäinen mies tahansa rakastua ilman laillisia seuraamuksia.

Tyttölapsi joka tulee vuotavaksi, suomessa keskimäärin 12v ikäisenä, tulee samalla himokkaaksi naiseksi.

Sinun ja muutaman muun sairaan yksilön mielestä

-mies

Tuskin kannattaa ruokkia tuota provoilijaa vastauksilla tai alapeukuilla. Huomiotta jättäminen on noille parasta myrkkyä.

M60+

Vierailija
524/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaatko vielä kysymykseen, missä sinä ja tuntemasi miehet pyöritte, jos kertomasi mukaan on yleinen "uhka" että aikuinen mies on kanssakäymisessä vaikka alle 16-vuotiaan kanssa ja tytön ikää tulee tarkistella (tai kuten sanoit, ei aina kerkeä tarkistella)? Missä tätä tapahtuu, eihän usein aikuiset miehet hengaa samoissa paikoissa kuin teinitytöt eikä tämä ole kauhean suotavaakaan?

Tilanteita jossa flirttailen kauniiden otollisten naisten kanssa ovat etupäässä festarit ja vastaavat tilaisuudet, uimarannat, Helsingistä lähtevät ulkomaanreitti lautat sekä ihan ostarit jotka ovat "profiloituneet" kuhertelijoiden kohtaamispaikaksi. He eivät pääse sisään mihinkään vanhojen ihmisten pariutumisareenoihin.

Miesten todellakin on suotavaa liehitellä nimenomaan teininaisia, he ovat sen arvoisia.

Ei teininainen, vaan lapsi. Alaikäinen on lapsi. tuo miesten sanaleikki jotta voisi välttää sen olennaisen sanomisen ääneen on kyllä creepyä ja hälyttävää.

Oletko koskaan kuullut naisten puhuvan ”teinimiehistä” tai ”alaikäisten miesten liehittelystä”?

Teini kattaa mm ikävuodet 18-19 - eli aikuisia ovat. Ainakin lain edessä.

Suomessa vaikuttaa lisäksi olevan niin että naiseen joka jo on täyttänyt 16v saa minkä ikäinen mies tahansa rakastua ilman laillisia seuraamuksia.

Tyttölapsi joka tulee vuotavaksi, suomessa keskimäärin 12v ikäisenä, tulee samalla himokkaaksi naiseksi.

Sinun ja muutaman muun sairaan yksilön mielestä

-mies

Tuskin kannattaa ruokkia tuota provoilijaa vastauksilla tai alapeukuilla. Huomiotta jättäminen on noille parasta myrkkyä.

Olen kummallinen sekoitus idealistia ja realistia. Tiedän ettei kaikkia voi pelastaa. Silti tekee mieli yrittää.

Vierailija
525/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita, kun vain harvoin tapaan viehättävän minusta selkeästi pitävän sinkkunaisen, joka haluaa minun lähestyvän häntä.

Varattuja tai muuten epäsopivia olisi kyllä riesaksi asti.

Vierailija
526/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin nuukia nykyään. Turha ottaa riskiä. Sitä paitsi lähestyminen on siirtynyt Hingeen ja Tinderiin

Minua ne kaksi aloitteen tehnyttä lähestyivät kyllä ihan elävässä elämässä. Itse lähestyin nykyistä jo aiemmin tutuksi tullutta kumppaniani tanssin päättyessä.

Suosittelen tutustumista elävässä elämässä kaiken tinder- tms. nettisäätämisen sijaan. Huomaa hyvin pian onko toinen kiinnostava/kiinnostunut vai ei.

Jos olet oikeasti sen ikäinen kuin kerrot niin sanon tämän kaikella kunnioituksella: ohjeesi nuorille ja nuorehkoille miehille ei ole ollut ajanmukaista enää pitkään aikaan. Aivan varmasti ohjeesi olivat paikallaan 1980-luvulla, ja aivan varmasti tunnet oman ikäluokkasi naisten sielunmaiseman paremmin kuin kukaan muu tässä ketjussa.

Maailma on muuttunut moneen kertaan ja niin perusteellisesti, että neuvoistasi on enemmän haittaa kuin hyötyä. Et varmasti pyri tarkoituksella johtamaan harhaan, mutta edustat mennyttä maailmaa, jossa nuoret ja nuorehkot miehet eivät elä.

Niin, koska tarkoittamasi nuoret miehet elävät aivopestyinä kuplassa, jossa kahville pyytäminen johtaa muka syytteeseen ja vihaavat naisia, eivätkä tarkoittamasi miehet astu ulos yksiöistään, eivätkä ole koskaan edes lähestyneet naista (asiallisesti), eivätkä he tiedä nykymaailmasta mitään muuta kuin kuplansa vääristyneen ja sairaan ideologian. Nämä miehet eivät edusta kuin vähemmistöä miehistä.

Oikeassa maailmassa esimerkiksi tansseissa voi edelleen pyytää tanssiin ja saada kokemusta aloitteen tekemistä. Eri asia on sitten se, ettei halua tehdä mitään, eikä ole valmis muutokseen ja haluaa vain jatkaa propagandaan uskomista ja samaa kurjaa elämäntapaansa. Minulla on kokemusta nykynuorison bileistä ja tiedän, että edelleen on ok pyytää toista tanssimaan (ilman häirintää), eikä esimerkiksi miehen tarvitse olla täydellinen saadakseen tanssiseuraa. Myös esimerkiksi nörttien kanssa tanssitaan ja hengataan ja monet heistä myös ovat parisuhteessa. 

Ihan turha kertoa ”totuuksina” omia kuvitelmiaan ja toistuvasti pyrkiä mitätöimään oikeassa maailmassa elävien kokemukset ja havainnot sekä tilastot ja muut faktat. Valheet eivät muutu todeksi, vaikka kuinka alapeukuttaisi asiallisia kommentteja, väittäisi vastaan tai kääntäisi kaikkea toisen syyksi.  Suurin osa ihmisistä elää edelleen oikeassa maailmassa ja ymmärtää miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
527/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin nuukia nykyään. Turha ottaa riskiä. Sitä paitsi lähestyminen on siirtynyt Hingeen ja Tinderiin

Minua ne kaksi aloitteen tehnyttä lähestyivät kyllä ihan elävässä elämässä. Itse lähestyin nykyistä jo aiemmin tutuksi tullutta kumppaniani tanssin päättyessä.

Suosittelen tutustumista elävässä elämässä kaiken tinder- tms. nettisäätämisen sijaan. Huomaa hyvin pian onko toinen kiinnostava/kiinnostunut vai ei.

Jos olet oikeasti sen ikäinen kuin kerrot niin sanon tämän kaikella kunnioituksella: ohjeesi nuorille ja nuorehkoille miehille ei ole ollut ajanmukaista enää pitkään aikaan. Aivan varmasti ohjeesi olivat paikallaan 1980-luvulla, ja aivan varmasti tunnet oman ikäluokkasi naisten sielunmaiseman paremmin kuin kukaan muu tässä ketjussa.

Maailma on muuttunut moneen kertaan ja niin perusteellisesti, että neuvoistasi on enemmän haittaa kuin hyötyä. Et varmasti pyri tarkoituksella johtamaan harhaan, mutta edustat mennyttä maailmaa, jossa nuoret ja nuorehkot miehet eivät elä.

Niin, koska tarkoittamasi nuoret miehet elävät aivopestyinä kuplassa, jossa kahville pyytäminen johtaa muka syytteeseen ja vihaavat naisia, eivätkä tarkoittamasi miehet astu ulos yksiöistään, eivätkä ole koskaan edes lähestyneet naista (asiallisesti), eivätkä he tiedä nykymaailmasta mitään muuta kuin kuplansa vääristyneen ja sairaan ideologian. Nämä miehet eivät edusta kuin vähemmistöä miehistä.

Oikeassa maailmassa esimerkiksi tansseissa voi edelleen pyytää tanssiin ja saada kokemusta aloitteen tekemistä. Eri asia on sitten se, ettei halua tehdä mitään, eikä ole valmis muutokseen ja haluaa vain jatkaa propagandaan uskomista ja samaa kurjaa elämäntapaansa. Minulla on kokemusta nykynuorison bileistä ja tiedän, että edelleen on ok pyytää toista tanssimaan (ilman häirintää), eikä esimerkiksi miehen tarvitse olla täydellinen saadakseen tanssiseuraa. Myös esimerkiksi nörttien kanssa tanssitaan ja hengataan ja monet heistä myös ovat parisuhteessa. 

Ihan turha kertoa ”totuuksina” omia kuvitelmiaan ja toistuvasti pyrkiä mitätöimään oikeassa maailmassa elävien kokemukset ja havainnot sekä tilastot ja muut faktat. Valheet eivät muutu todeksi, vaikka kuinka alapeukuttaisi asiallisia kommentteja, väittäisi vastaan tai kääntäisi kaikkea toisen syyksi.  Suurin osa ihmisistä elää edelleen oikeassa maailmassa ja ymmärtää miten asiat oikeasti ovat.

Lisäksi: tämä on ensimmäinen ja viimeinen viestini. En ole vastaamassa tyhjänpäiväisiin provoiluisi. Minua ei kiinnosta.

Vierailija
528/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainet tekee valinnan niin tehköön aloitteenkin.

Tämähän se.

Tai olkoon tekemättä. En menetä mitään.

-mies sivusta

Vierailija
529/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Pill... eikun pullaa. 

Pullaa saa kaupasta ja pill*ssa on vain yksi ongelma - se on kiinni nalkuttavassa päällepäsmärissä, joka vie kaiken elämänhalun

Vierailija
530/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa aina odottaa naisen aloitetta.

Sitä voi joutua odottaa lopun ikää.

Kyllä naiset tekevät aloitteita.

Joo bradpitteille, mutta nyt puhuttiin reaalimaailman henkilöistä. 

Minä olen mielestäni reaalimaailman ihminen.  Itseni ikäinen nainen ja myös itseäni viitisen vuotta nuorempi nainen on tehnyt minulle aloitteen viimeisen vuoden aikana. Pituutta minulla on suomalaisen miehen keskimitta plus 1cm. En ole erityisen komea enkä myöskään rikas.

Kai ne naiset sit erottaa sen yhden sentin lisän keskipituuteen verrattuna, kun kuulemma vain pitkistä miehistä tykkäävät :D Aika tarkkaa porukkaa.

Ne kulkee mittanauha taskussa.

Niillä on mittanauha just tuota varten taskussa, sekä tönäri kannossa jolla mitataan lompakon paksuus. Ja kumpikin on pinnallisille lompakkoloisille karsiva kriteeri.

Jättäisivät sen mittanauhan joskus kotiin ja ottaisivat aivot edes joskus mukaan

Vierailija
531/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää? Ei ole ainakaan mulle tehty aloitetta koskaan ennenkään vaan ihan itse on pitänyt olla se aktiivinen osapuoli ja huonolla menestyksellä sekin.

Tämä. 

T. N34, jota ei ole koskaan pyydetty treffeille

Vierailija
532/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisi? Nykynaisten kanssa miehillä ei ole mitään saavutettavaa kun on ainostaan menetettävää

Vierailija
533/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita, kun vain harvoin tapaan viehättävän minusta selkeästi pitävän sinkkunaisen, joka haluaa minun lähestyvän häntä.

Mun elämäni aikana en ole tainnut törmätä yhteenkään tällaiseen. Mitään ns. suurempaa vikaa minussa ei ole, ei liene siitä kyse. Tai ainakin ovat pitäneet kiinnostuksensa omana tietonaan. 

M45

Vierailija
534/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei naiset enää kiinnosta? 

Lue tätä palstaa niin huomaat.

Vierailija
535/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jankutus MeToosta ja "ahdistelu syytteistä" on silkkaa idiotismia, mutta varmasti sillä on ollut vaikutusta millaista viestintää some on täynnä. Esim.

- Nainen ei oikeasti tarvitse miestä mihinkään ja on onnellisempi sinkkuna kuin parisuhteessa
- Miehet luulevat itsestään liikoja ja tulkitsevat jonkun kassaneidin hymynkin kiinnostukseksi
- Ihan kiva että SINÄ lähestyt asiallisesti, mutta ei nainen siitäkään ilahdu, koska on niin väsynyt niihin paskoihin lähestymisiin

Tähän päälle tietysti kaikki sukupuoleen liittymätön "ohjeistus" siitä, miten vaikkapa introvertin sosiaalinen patteri kuluu kun urpo ekstrovertti tulee hölisemään joutavia. Eihän ne tilannetajuttomat ääliöt, joille tämä viestintä oikeasti on suunnattu tätä kuuntele. Sen sijaan he, jotka muutenkin osaavat reflektoida omaa käytöstään ja kunnioittaa toisten rajoja voivat hyvinkin ottaa ohjeista onkeensa, vaikkei tarvetta siihen välttämättä olisikaan.

Vierailija
536/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei naiset enää kiinnosta? 

Lue tätä palstaa niin huomaat.

Nuoret (alle 20v), hoikat (BMI alle 20), tatuoimattomat naiset kiinnostavat miehiä tietenkin, aivan samoin kuin aina on kiinnostanut. 
Naisia ei kiinnosta allekirjoittaa lain edellyttämää suostumissopimusta eikä tehdä suostumussopimusta videolle.

Vierailija
537/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kommentteja, mutta kysymykseen: itsellä vähentynyt vaikka Tinder aloitteet, koska saanut niin paljon töykeää käytöstä naisilta. Enkä ole näitä sekopäitä, vaan ihan asiallisesti kirjoitan. Käsittänyt että jos ei joku asia kiinnosta toisessa, niin se oikeuttaa olemaan tyly...eli parempi mieli sitten itsellä, kun jätän aloitteet kokonaan tekemättä.

Vierailija
538/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omista, kavereiden ja vierestä katsoen havaituista kokemuksista minäkin puhun. Useamman vuosikymmenen kokemuksella. Ja tilastoja olen itsekin lukenut. Ja elän oikeassa maailmassa. En käytä edes alkoholia tai juo kahvia, vahvemmista aineista nyt puhumattakaan. Kolmella mantereella olen matkustanut. Puhun neljää kieltä, ja ymmärrän paria muutakin siihen päälle. Yliopistotutkinnon olen suorittanut. Uran luonut. Ihmisiä johtanut. Kunniamerkkejä saanut. Mustan vyön vastaanottanut. Nuorempia neuvonut. Parisuhteissa ollut niin pitkissä kuin lyhyissä. Ja niin edelleen.

Puheesi ovat niin tyystin vastoin kaikkea oppimaani ja havaitsemaani, etten voi muuta kuin kehottaa nuorempia olemaan sinua kuuntelematta. Kuten sanoin, aivan varmasti uskot neuvovasi oikealle tielle, mutta oikeasti neuvoistasi on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Enkä oleta, että uskot minua. Mutta jospa joku muu tätä palstaa lukeva uskoisi. Se riittää minulle.

Minä olen Egyptin kuningas. Voitte uskoa minua.

Vierailija
539/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yrittää edes enää aloitteita tehdä. Elämäni aikana satoja aloitteita tehneenä, joihin kaikkiin vastausprosentti on 0 (lukuunottamatta ehkä 2-4 kpl vastauksia,: "Olen pahoillani, mutta..."), ei se tunnu vaivan arvoiselta. Ainoat suhteeni ovat alkaneet, että nainen on lähestynyt viestillä.

M40

Vierailija
540/723 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa yrittää edes enää aloitteita tehdä. Elämäni aikana satoja aloitteita tehneenä, joihin kaikkiin vastausprosentti on 0 (lukuunottamatta ehkä 2-4 kpl vastauksia,: "Olen pahoillani, mutta..."), ei se tunnu vaivan arvoiselta. Ainoat suhteeni ovat alkaneet, että nainen on lähestynyt viestillä.

M40

Teet aloitteita netissä. Kokeilepa tutustua naisiin ihan elävässä elämässä harrasteiden parissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä