Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (9174)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, johtuuko siitä, että olen heteronainen, mutta jos asiakkaiden kanssa työskentelevällä ihmisellä on sopimattoman lyhyet shortsit, ei minulle riitä puolustukseksi, että ovathan ne jalat tosi hyvät eivätkä mitkään tikut. Ihan sama, ovatko hyvät vai tikut, en halua nähdä liikaa.
Haloo? Kuuleeko jankuttaja? Oliskos aika tilata lääkäriaika?
Jokohan Charles ja Andrew on käyny kylässä Harryn ja Meghanin kämpässä?
Kyttäättekö te joillain laivaristeilyillä henkilökunnan vaatetustakin? Mä ainakin pystyn hyvin kääntämään pääni pois ja toiseen suuntaan, jos näen epämiellyttävän tai vaikka juopuneen henkilön, ja samalla tavalla saavat puolestani juoksennella vaikka pienissä shortseissa kesäkuumalla ja kantta pesemässä.
Kokit pukeutuvat omiin työtakkeihinsa ja päähineet pitää olla, täkkäreillä, moottorimiehillä jne. on heille kuuluvat työvaatteet ja turvakengät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos rouva on tyyli-ikoni niin kummallista ettei mikään vaatebränti ole sitä käyttänyt mainoksissa hyväkseen. tai miksei perustanut vaatebräntiä nyt vaan myy coop kamaa online shopissaan kuten joku facebook yrittäjä.
Jokaisella tunnetulla julkkisnaisella on omat seuraajansa, jotka pitävät ylipapitartaan tyyli-ikonina. Yksi heistä ottikin jo ne Meghanin kuuluisat lätäkköhousut ihailtavakseen ja keskustelun ryydittäjiksi :D Jos joidenkin mielestä Meghan niissä näyttää hyvältä, ja suorastaan ikoniselta, niin onneksi olkoon vaan.
Ryppyisinä olivat aika hupaisat, ja vielä niissä lipputangoissa, ankean beiget. Ja lyhyehkön naisen päällä. Paremminkin tuuli-ikoni.
Ainakaan hän ei vilauttele kahta kertaa päivässä eri sotilaille.
Ei, vaan tissit onkin suoraan netissä kauniisti poseerattuna.
Kyllä Williamin kelpaa kun rouva näyttelee aikojaan. Taisi päästä Ranskassa etusivulle.
olet joko äärettömän tyhmä tai äärettömän ilkeä. joko ei millään mene kaaliin että Catherine joutui salakuvaajan uhriksi ja kuvaaja sai tuomion oikeudessa/et ole tietävinäsi vaan jankkaat ja jankkaat samaa valhetta ja solvausta loputtomiin.
Ei unohdeta, että nyt ollaan tekemisissä tuollaisten mielenterveyshäiriöisten kanssa. Sellaisia ne Sussexeja ihailevat ovat, ihan kuten Sussexit itsekin.
Piti lyödä oikein navan alle kun mitään muuta et keksinyt. Ei unohdeta millaisia katenistit ovat, raukkamaisia.
Raukkamaista on ainoastaan syyttää salakuvauksen uhria ja jankuttaa samaa valhetta kerta toisensa perään. Se, että tuo ei mene jakeluun, on vain todiste siitä, että jotain häikkää sun päässä on. Kannattaisi itsekin huolestua jo. Ja sori, jos olet syyntakeeton...
Joka tapauksessa Kate niitä "avujaan" esitteli. Kyllä tuollaisen profiilin ihmisen pitäisi tajuta, ettei koskaan pidä esiintyä liian vähissä vaatteissa. Aina on mahdollista tulla kuvatuksi. Eipä tule muiden maiden kuninkaallisista samaa mieleen, jos kohta en niin tarkkaan kuninkaallisia seuraa, etteikö se voisi olla mahdollista.
Voi herrajumala, sinä se vaaan jaksat jankuttaaaaaaa samaaaa päivästä toiseeeeeen!!!!!!!! Mene hoitooooon, hyvä ihmisparka!!!!!
Hänestä nyt vaan tulee kuningatar, oli siellä vaikka jalat levällään ja alapää lööpissä paljaana, etkä voi mitään muuta kuin yhä vaan jankuttaaaaa samaaaa!!!!! 🥱
Noh noh, kirjoitin kyllä ensimmäistä kertaa kyseisestä asiasta. Ei pitäisi haukkua sokeasti.
Miksi kirjoitit? Miksi vääristelet ja valehtelet? Olisit jättänyt sen ensimmäisenkin kerran tekemättä. Oletko aina sitä mieltä että rikoksen uhri on itse syyllinen rikoksen kohteeksi joutumisestaan? Jos et niin miksi Catherine olisi poikkeus? Hän ei tehnyt mitään väärää tai moitittavaa vaikka kuinka häntä inhoaisit.
Minä puhuin totta, toisin kuin Katenistit, jotka haukkuvat ja ivaavat Sussexeja valheellisesti.
Et puhunut.
Kuka se puolialaston nainen Williamin kanssa sitten oli?
Älä leiki typerämpää kuin olet. Vaimonsa ei esitellyt itseään, toisin kuin valehtelit. Voiko tämän jankutuksen jo lopettaa vai yhäkö haluat väittää vastaan totuutta että salakuvaaja kuvasi noin kilometrin päästä erikoispitkällä objektiivilla? William ja Catherine olivat suljetulla yksityisalueella lomalla ja saivat olla juuri kuten halusivat, vaikka ottaa aurinkoa yläosattomissa. Catherinen yksityisyyttä loukattiin rajusti, itse kuvaaminen ja kuvien julkaiseminen mediassa. Sinäkään et voi sitä kiistää etkä oikeuden päätöstä kumota/vääräksi julistaa. Tai voit toki mutta osoitat vain suunnattoman tyhmyytesi ja syvän pahantahtoisuutesi. Suhtaudutko samalla tavalla seks rikoksen uhreihin, väärin pukeuduttu, väärään aikaan väärässä paikassa oltu, oma syy, olisi pitänyt tietää ja toimia paremmin?
Oli salakuvausta tai ei niin sehän ei muuta sitä että Kate jäi kiinni "pöksyt jaloissa".
katella oli oikeus olla siellä pöksyt jaloissa sitaateilla tai ilman ja kaikki oikeus uskoa olevansa turvassa. Tapahtui rikos, miksi et sanallakaan puutu rikolliseen toimintaan, et kritisoi, paheksu, kauhistele tai tuomitse rikoksen tekijää vaan uhria?
Ei Katea nyt siitä varmaan tuomita jos nakuna on kuvattavana. Tällaisesta rikoksesta tuomitseminen kuuluu keski-aikaan.
Eikö? Kovasti täällä on tuomittu kuinka Kate ei ymmärrä asemaansa tulevana kuningattarena, ei saa missään ikinä koskaan olla vähissä vaatteissa vaikkei ketään pitäis olla lähimaillakaan, oma syy kun yläosattomissa aurinkoa otti suljetulla yksityisalueella, jäi kiinni housut jaloissa (eikös se sanota että nilkoissa mutta hän nyt oli housut jaloissa) jne jne jne loputtomiin.
Catherine ei ollut kuvattavana, ei tiennyt joutuneensa kuvatuksi ennen kuin kuvat julkaistiin ja niinhän siinä kävi että tuomioistuin tuomitsi kuvaajan ja lehden päätoimittajankin mikäli oikein muistan.
Yksikään Catherinen tuomitsija ja taivastelija ei ole puolikasta tavuakaan kommentoinut kuinka salakuvaaja toimi väärin. Erittäin keskaikaista kivittää uhri ja nainen.
Joku vielä kirjoitti, ettei aateliselle noin olisi käynyt kun olisi niin hyväkäytöksinen. Eikös Diana ollut aatelinen ja silti sekoili ukkomiesten kimpussa.
Mutta kyse oli vähäpukeisuudesta. Maailman eniten kuvattu nainen, Diana, ei minun tietääkseni ole arvolleen epäsopivasti pukeutuneena esiintynyt, vai onko?
No kumpikohan kuulostaa hävettävämmältä, joutua tuulenpyörteeseen, jolloin hameen helma nousee ylös tai joutua salakuvatuksi ja saada siitä korvaukset (kuvaajille ja lehdelle tuomiot), vaiko jopa suorastaan rikkoa perheitä, varattuja miehiä vainoamalla.
Eräälle miehelle D soitteli, vaikka tämä laittoi suhteen poikki. Henkivartija siirrettiin muihin tehtäviin, sydänkirurgi lopetti myös suhteen, Dodin kanssa menehtyivät yhdessä ja tapaus Hewitt lienee kaikille tuttu. Ja lista jatkuu vaan. Auton peräkontissa kuskasi ukkoja palatsiin.
Jopas on joillain arvot kohdillaan, jos tuo Dianan meininki oli arvokasta ja kuninkaalliselle sopivaa. Charlesilla sentään vain yksi panopuu, josta teki vaimonsa kuitenkin.
Tiedä häntä, mikä on todellisuus noissa Dianan tekemisissä. Katea jouduttiin kuitenkin ojentamaan vähäpukeisuudesta jo jahtityttöaikana ja loppu onkin historiaa.
Onko sulla jo jahtityttötatska, kun noin olet maanisesti hänen perässään jossain ikivanhassa jutussa. Hän ei kylläkään ollut mikään eskortti, vaan töissä siellä.
Shortsit peittivät kaiken, ainoastaan kiihottivat joitain miehiä, mikä ei ollut upeasäärisen Catherinen syy. Maailma on aina ollut miesten, ja se on sitä edelleen. Lasikatto on paksu.
Ei ole tatskoja, eikä tule.
Shortsit olivat liian lyhyet. Työasun kuuluu olla nimenomaisesti työasu, ei paljasteluasu, siksi pomo antoi hänelle nootin. Työasu oli jahdilla määritelty, mutta shortsit saivat itse miettiä. Kaikki muut ymmärsivät hankkia säädylliset shortsit, paitsi Kate. Kate ei ilmeisesti tajunnut olevansa oikeasti töissä jahdilla. Kun tarjoillaan ruokaa ja juomia, niin ei sitä tehdä liian pienissä housuissa. Ei tämä nyt muuksi muutu, vaikka puolusteluhalusi on kova.
Missä sinä olet nähnyt tuiki tuntemattoman brittitytön työsortsit ulkolaisella huviveneellä? Mistään väittämästäsi ei ole mitään todisteita. Kapteeni itse on kiistänyt jutut, mitkä ilman hänen suostumustaan on siihen pantu. kukaan ei kirjoitellut Katen kesätöistä, ennenkuin Marklen jahtityttöjuorut tulivat julkisuuteen. mitäköhän tuumit, kukahan ne jutut Katesta on pannut liikkeelle. Lisäksi hyvämaineisella turistijahdilla henkilökunnan pukeutuminen on tarkasti määritelty, sopimattomasti paljastelevissa vaatteissa siellä ei olla.
Niinhän sitä luulisi, että shortseja myöten olisi ollut määritelty, vaan eipä ollut. Jutussa, jossa kapteeni kertoi Katesta, lueteltiin jopa yrityksiä, joiden pomoja jahdilla palveltiin. Joukossa oli myös Nokia. Kapteenin olisi pitänyt pitää suunsa supussa alunperinkin, mutta kun kerran antoi haastattelun, niin ei sitä saa peruttua jälkikäteen, muuten kuin poistamalla kokonaan netistä. Maito oli kuitenkin jo kaatunut.
Ahkerana linkittäjänä, annapa tänne se linkki. Tai edes Lähde. Tai mene lääkäriin.
Älä nyt itseesi ota. Tosiasia tämä on, koska olen itse nähnyt kyseisen artikkelin. En muista millään, mikä lehti oli kyseessä, ja jos mitään ei löydy, niin poistettu on sitten. Sinun tässä lienee paras mennä lääkäriin, kun noin kovasti ottaa mielen päälle sinulle tuntemattomasta ihmisestä kirjoittelu.
Minäkin olen joskus nähnyt, en vaan muista missä ja milloin, että eräällä entisellä näyttelijällä oli Epsteinin jahdilla pelkkä naru jalkovälissä. Täytyyhän sen totta olla, kun kerran joku on sen kertonut, eikö.
Joo, Kate ja Meghan olivat molemmat Epsteinin jahdilla töissä. Megillä oli jalkovälissä pelkkä naru ja Katella ei mitään. Joko päästiin tasapeliin ja voidaan lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, johtuuko siitä, että olen heteronainen, mutta jos asiakkaiden kanssa työskentelevällä ihmisellä on sopimattoman lyhyet shortsit, ei minulle riitä puolustukseksi, että ovathan ne jalat tosi hyvät eivätkä mitkään tikut. Ihan sama, ovatko hyvät vai tikut, en halua nähdä liikaa.
No tilaa toki itsellesi, jos sinua ahdistaa niin kovasti ajatus, ettei kaikkien mielestä Kate shortseissa ole ihaninta maailmassa. Itse ajattelisin, että lääkäriajat kannattaisi säästää oikeasti niitä tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Kyttäättekö te joillain laivaristeilyillä henkilökunnan vaatetustakin? Mä ainakin pystyn hyvin kääntämään pääni pois ja toiseen suuntaan, jos näen epämiellyttävän tai vaikka juopuneen henkilön, ja samalla tavalla saavat puolestani juoksennella vaikka pienissä shortseissa kesäkuumalla ja kantta pesemässä.
Kokit pukeutuvat omiin työtakkeihinsa ja päähineet pitää olla, täkkäreillä, moottorimiehillä jne. on heille kuuluvat työvaatteet ja turvakengät jne.
Ilmeisesti laivan omistaja ja kapteeni eivät kääntäneet päätään toisaalle, kun useita vuosia myöhemminkin hekotellen kertoivat, miten hyvät kankut Katella oli.
Uskokaa nyt, että ei Kate olisi Williamia ikinä saanut keskustelutaidoilla. Kyllä se oli heti pistettävä näkyville kaikki, mitä tarjolla oli, ja sehän toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tilaa toki itsellesi, jos sinua ahdistaa niin kovasti ajatus, ettei kaikkien mielestä Kate shortseissa ole ihaninta maailmassa. Itse ajattelisin, että lääkäriajat kannattaisi säästää oikeasti niitä tarvitseville.
No kun nyt näyttää siltä, että Kate shortseissa on sun koko maailmasi. Hänen kesätyöstään on yli 25 vuotta aikaa. Eikä hän ole ollut alastomana tai esim. humalaisena töissä. Ei tehnyt tai sanonut mitään asiatonta. Et siis vieläkään tajua, ettei sinulla ole todellakaan kaikki hyvin?
Kuinka monta tuntia oletkaan taas kauniista viikonlopusta täällä samaa kehää kiertänyt?
Mä olen ehtinyt pihatöihin, haravoinut ja istuttanut vaikka mitä. Pyykit on pesty ja sapuskat kuumana liedellä. Ulkoilemaankin tästä kunhan joutaa. Elämä on hei ihan jossain muualla kuin prinsessa Catherinen shortseissa. Pilaat jo koko ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti laivan omistaja ja kapteeni eivät kääntäneet päätään toisaalle, kun useita vuosia myöhemminkin hekotellen kertoivat, miten hyvät kankut Katella oli.
No siellä shortsien peitossa ne olivat. Jotkut miehistä on sikoja. Totta kai haluavat julkisuutta Catherinen siivellä, se on selvä asia. Jotkut jopa kertoilevat kuinka "on tullut pantua tuota ja tätäkin", olen kuullut. Alempitasoista touhua. Korkea-arvoisilla on aina vihamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että ei Kate olisi Williamia ikinä saanut keskustelutaidoilla. Kyllä se oli heti pistettävä näkyville kaikki, mitä tarjolla oli, ja sehän toimi.
Meghan laittoi muodokkaat säärensä ja pulleat rintansa tarjolle ja näytti pari jaksoa Suitsia? Keskustelu soljui "minä, minun, minulle"...vai oliko se sittenkin Dianan käyttämää parfyymimerkkiä ja sen sellaista mamitarinaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt näyttää siltä, että Kate shortseissa on sun koko maailmasi. Hänen kesätyöstään on yli 25 vuotta aikaa. Eikä hän ole ollut alastomana tai esim. humalaisena töissä. Ei tehnyt tai sanonut mitään asiatonta. Et siis vieläkään tajua, ettei sinulla ole todellakaan kaikki hyvin?
Kuinka monta tuntia oletkaan taas kauniista viikonlopusta täällä samaa kehää kiertänyt?
Mä olen ehtinyt pihatöihin, haravoinut ja istuttanut vaikka mitä. Pyykit on pesty ja sapuskat kuumana liedellä. Ulkoilemaankin tästä kunhan joutaa. Elämä on hei ihan jossain muualla kuin prinsessa Catherinen shortseissa. Pilaat jo koko ketjun.
Hyvä ajatus! Kannattaa tosiaan lähteä
ulkoilemaan siinä vaiheessa, kun kuvittelee mielessään toiset keskustelijat yhdeksi ainoaksi yksilöksi. Täällä on Katen shortseista kirjoittaneet muutkin kuin minä.
Hyvää lenkkiä, jospa pääsi selviäisi.
Meghan teki sen taas. Kymmenessä minuutissa myytiin loppuun mustat housut ja paita jollaisia hän käytti pubilounaalla. Fanit saavat tietonsa vaatteista tietyltä sivustolta ja ryntäävät ostamaan. Hänen kannattaisi keskittyä vaatteisiin jatkossa bisneksissään, varma menestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ulkoilemaan siinä vaiheessa, kun kuvittelee mielessään toiset keskustelijat yhdeksi ainoaksi yksilöksi. Täällä on Katen shortseista kirjoittaneet muutkin kuin minä.
Miksi yleensä kirjoitat katen shortseista? Miten se kuuluu nykymonarkiaan ja mitä merkitystä hänen kesätyöpaikan vaatetuksellaan on? Vastaatko tähän?
Olet sitten yksi ja ainoa, tai yksi monista, niin vastaa omasta puolestasi. Sairas ainakin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Walesin prinsessan liki 30 vuoden takaiset housut liittyvät Sussexeihin? Mihin tuo kiinnostus niihin perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinsessan shortsit, sinun koko elämäsi 🤪😁🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Meghan teki sen taas. Kymmenessä minuutissa myytiin loppuun mustat housut ja paita jollaisia hän käytti pubilounaalla. Fanit saavat tietonsa vaatteista tietyltä sivustolta ja ryntäävät ostamaan. Hänen kannattaisi keskittyä vaatteisiin jatkossa bisneksissään, varma menestys.
Toivottavasti oli joku brittimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla päässä pikkasen vikaa kun muiden ihmisten kirjoittelut menee noin ihonalle, sä ite solvata Meghania täällä päivästä toiseen, raivostuuko joku samanlailla niistä sun solvauksista kuin sinä nyt??
Vierailija kirjoitti:
Mitä muistoja jää tälle shortsijankuttajalle vuosien varrelta? Jollain palstalla paasannut yksistä shortseista ja jopa p*llunkarvoista, hajuista ja eritteistä jahdin sohvilla? Pliiz, sulla vois olla vielä elämää jäljellä, antaisit jo olla, tuosta on hyvin lyhyt matka pakkohoitoon.
Mitä muistoja sulle jää elämästä? Pelkkää Meghanin tarkkailua ja vihaa häntä kohtaan kohta 8 vuotta.
Mikä tää kytkös on, että nämä jotka täällä ilmaisevat halveksuntaa Meghania kohtaan ja ihailua Catherinea kohtaan, haukkuvat myös keskuudestamme poistunutta Dianaa? Mikä selittää tämän psykologian? Sekö, että alentamalla Dianaa osoittaisi jotenkin vahvemmin sympatiaa Charlesia ja Camillaa kohtaan?
Tuntuu jopa, että näitä asenteita on imetty brittiläisestä somesta, lehtien kommenttipalstoilta jne.
Se selittäisi, koska monarkian kannattajille on ilman muuta tärkeää olla pro kuningashuone..
Joka tapauksessa Dianan haukkuminen postuumisti on hiukan alhaista. Tietäen, kuinka vaikeissa oloissa hän lapsuutensa eli, hänen epävakaisuuttaan on vaikea laittaa hänen "syykseen". Olosuhteiden ja hovin keskiaikaisten käytäntöjen uhri oli Diana, mitä suurimmassa määrin. Eikä Charleskaan kaikkeaan tehnyt hänen suhteensa.
Jahtien kapteenit Cal Tomlinson ja Sir Chay Blyth lähinnä kehuvat Katen ulkonäköä kommenteissaan.
St Andrewsin yliopistossa oli "Art of Seduction" -muotinäytös, jolla kerättiin rahaa hyväntekeväisyyteen. Näytöksessä catwalkilla keikkui Kate muiden opiskelijoiden kanssa mm. alusvaatteita esittelemässä. Tuosta näytöksestäkö oli se kuva?