Kuka oikeasti voi lukea noita 16 v murha uutisia tai ketjuja?!
En pysty edes avaamaan ketjua. Ahdistaa. Aivan järkyttävää.
Kommentit (20)
En todellakaan pysty. Sellaisia uutisia on paljon.
Pystyin aiemman ja siitä lisätietoa, koska se tapahtui lähellä. Mutta nyt ei jaksa tätä uutta tapausta enää lukea erityisesti, kynnys ylittyy tapausten määrässä. Ihmeellisiä jengejä etelä-suomessa. Miten voi jättää jonkun ulos virumaan?
Voi teitä lumihiutaleita. Silmät kiinni ja korvat tukkoon, niin mitään ikävää ei tapahdu kun te ette saa tietoa siitä?
Mä en pysty. Alkaa itkettämään.
En oikein pysty enää lukemaan monia muitakaan uutisia. Ne alkaa olla kaikki sellaista Alibi-kamaa, että oksat pois. Korona-uutisetkin on ihan tauotonta jatkuvaa pelottelua.
Mun tietotoimisto on nykyään tämä palsta. Tästä äkkiä näkee, että onko maailmalla tapahtunut jotakin mutta ei ole kuvia, eikä kovin isoja raflaavia otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä lumihiutaleita. Silmät kiinni ja korvat tukkoon, niin mitään ikävää ei tapahdu kun te ette saa tietoa siitä?
Kuulostat psykopaatilta
Jouduin ottamaan opamoxin tämän uutisen vuoksi. Nyt vaan hengittelen. Mitään yksityiskohtia en tosiaan halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat psykopaatilta
Psykoa ärsyttää jos joku on "erilainen".
Vierailija kirjoitti:
Jouduin ottamaan opamoxin tämän uutisen vuoksi. Nyt vaan hengittelen. Mitään yksityiskohtia en tosiaan halua tietää.
No just, heti vaan pillereitä naamaan ja olo turraksi.
Joitakin tapauksia voin lukea, mutta tämä oli niin kuvottavaa, ettei pysty.
Millaisia ovat näiden poikien perheet? Huvittaisi siis tietää, millaisia eväitä sieltä kotoa annetaan elämään?Onko mitään tajua oikeasta ja väärästä?
Suoraan sanottuna ihan suututtaa, että nyt sitten tuhertavat itku silmässä kuinka kaduttaa kauheasti. Että pääsisivät mahdollisimman vähällä.
Jotain järjestelmällistä raakuutta kolme vastaan yksi on kuitenkin pystytty tekemään? Kuvittelevatko että kaveri pomppaa gameoverin jälkeen ylös? Ja useamman päivän ovat tietäneet että alaston uhri makaa säiden armolla ulkona?
Mutta nyt vaan sitten taputtelemaan joukolla päähän näitä sankareita ja lässyn lää.
Siis varmaan suurin osa pystyy vaikka epämiellyttävää onkin, mutta minäkin kuulun siihen joukkoon joka ei pysty ja aktiivisesti välttelen. Joskus olen vahingossa erehtynyt lukemaan ja on tullut todella ahdistava ja jopa fyysisesti huono olo. Olen kyllä muutenkin tosi herkkä.
En mäkään sitä Hesarin juttua pysty lukemaan, koska se on täynnä kaksoispassiivivirheitä. Toimittajien kirjoitustaito on nykyisin surkea.
Itseä kiinnostaa mitkä syyt näiden tekojen ja ilmiön taustalla on?
Tämä on jotenkin yhtä koskettava kuin se Eveliina Lappalaisen tapaus, paitsi oksettavampi. En pysty ajattelemaan asiaa tulematta pahoinvoivaksi ja ahdistuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just, heti vaan pillereitä naamaan ja olo turraksi.
Mitä se minun itkeminen asian vuoksi auttsisi?
Luulen että ne, jotka eivät itke, ovat jo turruttaneet itsensä, eivätkä tarvitse opamoxeja. Se ei ole kyllä välttämättä asia, jolla leuhkisin.
Järkyttävä uutinen, en minäkään haluaisi lukea näitä kun oma lapsi on 16. Hirveä joulu nyt neljässä perheessä, mutta yhdessä hirvein. Oma lapsi on kuollut.
Miten poliisi osasi ottaa syytetyt kiinni heti ruumiin löytymisen jälkeen? Miten "jäivät kiinni"?
Minulla on 16 v poika, en minä.