Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti voi lukea noita 16 v murha uutisia tai ketjuja?!

Vierailija
09.12.2020 |

En pysty edes avaamaan ketjua. Ahdistaa. Aivan järkyttävää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 16 v poika, en minä.

Vierailija
2/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pysty. Sellaisia uutisia on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin aiemman ja siitä lisätietoa, koska se tapahtui lähellä. Mutta nyt ei jaksa tätä uutta tapausta enää lukea erityisesti, kynnys ylittyy tapausten määrässä. Ihmeellisiä jengejä etelä-suomessa. Miten voi jättää jonkun ulos virumaan?

Vierailija
4/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä lumihiutaleita. Silmät kiinni ja korvat tukkoon, niin mitään ikävää ei tapahdu kun te ette saa tietoa siitä?

Vierailija
5/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty. Alkaa itkettämään. 

En oikein pysty enää lukemaan monia muitakaan uutisia. Ne alkaa olla kaikki sellaista Alibi-kamaa, että oksat pois. Korona-uutisetkin on ihan tauotonta jatkuvaa pelottelua. 

Mun tietotoimisto on nykyään tämä palsta. Tästä äkkiä näkee, että onko maailmalla tapahtunut jotakin mutta ei ole kuvia, eikä kovin isoja raflaavia otsikoita.

Vierailija
6/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä lumihiutaleita. Silmät kiinni ja korvat tukkoon, niin mitään ikävää ei tapahdu kun te ette saa tietoa siitä?

Kuulostat psykopaatilta

Vierailija
7/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ottamaan opamoxin tämän uutisen vuoksi. Nyt vaan hengittelen. Mitään yksityiskohtia en tosiaan halua tietää.

Vierailija
9/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat psykopaatilta

Psykoa ärsyttää jos joku on "erilainen".

Vierailija
10/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-10977813

Joillekin nämä on työn puolesta arkipäivää...

Vierailija
11/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin ottamaan opamoxin tämän uutisen vuoksi. Nyt vaan hengittelen. Mitään yksityiskohtia en tosiaan halua tietää.

No just, heti vaan pillereitä naamaan ja olo turraksi.

Vierailija
12/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin tapauksia voin lukea, mutta tämä oli niin kuvottavaa, ettei pysty.

Vierailija
13/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat näiden poikien perheet? Huvittaisi siis tietää, millaisia eväitä sieltä kotoa annetaan elämään?Onko mitään tajua oikeasta ja väärästä?

Suoraan sanottuna ihan suututtaa, että nyt sitten tuhertavat itku silmässä kuinka kaduttaa kauheasti. Että pääsisivät mahdollisimman vähällä. 

Jotain järjestelmällistä raakuutta kolme vastaan yksi on kuitenkin pystytty tekemään? Kuvittelevatko että kaveri pomppaa gameoverin jälkeen ylös? Ja useamman päivän ovat tietäneet että alaston uhri makaa säiden armolla ulkona?

Mutta nyt vaan sitten taputtelemaan joukolla päähän näitä sankareita ja lässyn lää.

Vierailija
14/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis varmaan suurin osa pystyy vaikka epämiellyttävää onkin, mutta minäkin kuulun siihen joukkoon joka ei pysty ja aktiivisesti välttelen. Joskus olen vahingossa erehtynyt lukemaan ja on tullut todella ahdistava ja jopa fyysisesti huono olo. Olen kyllä muutenkin tosi herkkä.

Vierailija
15/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään sitä Hesarin juttua pysty lukemaan, koska se on täynnä kaksoispassiivivirheitä. Toimittajien kirjoitustaito on nykyisin surkea.

Vierailija
16/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaa mitkä syyt näiden tekojen ja ilmiön taustalla on?

Vierailija
17/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin yhtä koskettava kuin se Eveliina Lappalaisen tapaus, paitsi oksettavampi. En pysty ajattelemaan asiaa tulematta pahoinvoivaksi ja ahdistuneeksi.

Vierailija
18/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just, heti vaan pillereitä naamaan ja olo turraksi.

Mitä se minun itkeminen asian vuoksi auttsisi?

Luulen että ne, jotka eivät itke, ovat jo turruttaneet itsensä, eivätkä tarvitse opamoxeja. Se ei ole kyllä välttämättä asia, jolla leuhkisin.

Vierailija
19/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä uutinen, en minäkään haluaisi lukea näitä kun oma lapsi on 16. Hirveä joulu nyt neljässä perheessä, mutta yhdessä hirvein. Oma lapsi on kuollut.

Vierailija
20/20 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poliisi osasi ottaa syytetyt kiinni heti ruumiin löytymisen jälkeen? Miten "jäivät kiinni"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi