Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (3304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metan kritisointi on ihan ok. Varmaan ensimmäinen järkevä ulostulo mitä kuulen tältä pariskunnalta.
Kannattaa lukea heidän saittinsa uutisia. Siellä on paljon muutakin järkevää ja mielenkiintoista.
En mä sentään niin kiinnostunut heistä ole. He ovat henkilöinä epäkiinnostavia. En ole koskaan tykännyt Harrystä eikä Meghan tuo Harrylle mitään hohdetta eikä lisäarvoa. Seuraan Williamia ja Katea mieluummin, sillä ne eivät ole tehneet mistään mitään spektaakkelia ja vetävät rooliaan asianmukaisesti.
Täällä oli juuri eilen melko paljastavia kuvia Katesta. En odottaisi sellaisia tulevasta kuningattaresta.
Kate kyllä on mennyt niin luurangoksi että näyttää vaateripustimelta niissä olkatoppauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metan kritisointi on ihan ok. Varmaan ensimmäinen järkevä ulostulo mitä kuulen tältä pariskunnalta.
Kannattaa lukea heidän saittinsa uutisia. Siellä on paljon muutakin järkevää ja mielenkiintoista.
En mä sentään niin kiinnostunut heistä ole. He ovat henkilöinä epäkiinnostavia. En ole koskaan tykännyt Harrystä eikä Meghan tuo Harrylle mitään hohdetta eikä lisäarvoa. Seuraan Williamia ja Katea mieluummin, sillä ne eivät ole tehneet mistään mitään spektaakkelia ja vetävät rooliaan asianmukaisesti.
Täällä oli juuri eilen melko paljastavia kuvia Katesta. En odottaisi sellaisia tulevasta kuningattaresta.
Niin, olet kertonut jo muutamaan kertaan laittaneesi sellaisia kuvia tänne ja joku inhottavasti onkin poistattanut ne yöllä. Voi että kun kukaan ei tartu tuohon syöttiisi. Hyvää yötä!
Ne poistettiin ylläpidon puolesta. Olivat hieman p-grafisia ja se on palstalla kielletty.
Miksi sitten haluat jankuttaa niistä? Ja koko juttu taitaa olla omassa päässäsi. Joku jo ehdotti että olet itse ne piirtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meg on vaatinut, että uudessa talossa on 9 kylppäriä. 😆 Ja miljardööri kaivaa kuvetta. Meghan kuulostaa ihan samalta kuin aina ennenkin. Mitään ei varmasti ole oppinut. Britit vaatii jo titteleiden menetystä.
Mistä tämä "tieto?"
Tuon pösilön omasta päästä kuten nää jutut siitä että heiltä on rahat loppu ja rahaa pyyyfetän muilta. Ei näille ikinä mitään todisteita ole
Kyllä se on yleisesti tiedossa, että Ian Wace on näitä rahoittanut jo pari vuotta. Perrylle jättivät miljoonat maksamatta ja canceloivat koko miehen, vaikka on lilibethin kummi.
Rahoittanut? Missä niin lukee? Minä ainakin olen lukenut, että auttanut takaisin Britteihin muuttamisessa. Rahoittamisesta ei puhuta missään.
Supersankarit tarvitsevat apua muuttamisessa takaisin Harryn kotimaahan?
En ole narsisti.