Nyt on keskustakin ajamassa työttömät ilmaistöihin?!
Kommentit (449)
Jokainen joka tätä ehdottaa, pitäisi laittaa luopumaan palkastaan antaen se hyväntekeväisyyteen ja laittaa tyyppi puoleksi vuodeksi ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Sitten saa konkreettista tietoa mitä on pärjätä pienituloisena elämässä. Nämä kansanedustajat ja ministerit ovat vieraantuneet elämästä isoine palkkoineen ja lukemattomine etuineen. Lisäksi kylmyys ja empatiakyvyttömyys on kasvanut omaan luokkaansa. Itse ovat rakastuneet koskien köyhemmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka tätä ehdottaa, pitäisi laittaa luopumaan palkastaan antaen se hyväntekeväisyyteen ja laittaa tyyppi puoleksi vuodeksi ilmaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Sitten saa konkreettista tietoa mitä on pärjätä pienituloisena elämässä. Nämä kansanedustajat ja ministerit ovat vieraantuneet elämästä isoine palkkoineen ja lukemattomine etuineen. Lisäksi kylmyys ja empatiakyvyttömyys on kasvanut omaan luokkaansa. Itse ovat rakastuneet koskien köyhemmiltä.
Rikastuneet kiskoen köyhemmiltä
Vierailija kirjoitti:
Hah hah hah hah haa!!
Jos yhtään tietää suomalaisesta historiasta, niin ymmärtää, että olemme menossa kohti samanlaista yhteiskuntaa kuin 1800- luvun loppupuolella. Jotkut kutsuvat tätä edistymiseksi, itse kutsun taantumiseksi.
Hieno homma kun ihmiset ovat kaivanneet töitä. Keskustan kannatus tulee raketoimaan vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään tietää suomalaisesta historiasta, niin ymmärtää, että olemme menossa kohti samanlaista yhteiskuntaa kuin 1800- luvun loppupuolella. Jotkut kutsuvat tätä edistymiseksi, itse kutsun taantumiseksi.
Silloin ainakin oli töitä ja kaikki niitä tekivät. Vanha kunnon patruunamaailma takaisin.
Maataloustukia saa joku 50 000 ihmistä. Miksi kukaan muu äänestäisi kepulia kuin nämä loiset?
Näen jo, kuinka eräs työllisyystoimi tulee olemaan sellainen, että porukkaa laitetaan nurin menneiden firmojen tiloihin pööpöilemään 9 tunniksi. Tilat tyhjinä, koska kaikki laitteet hävitetty, ja siinä sitä sitten katsellaan koko päivä ja arvuutellaan, että mikähän tuossa on ennen ollut, kun siitä ei ole enää muuta kuin liitännät jäljellä. Sitten tehtäväksi annetaan suunnitella, että minkä sinä siihen kytkisit ja millaisen yrityksen tähän perustaisit, jos olisi päätä ja rahaa?