Nyt on keskustakin ajamassa työttömät ilmaistöihin?!
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne hoivakotiin tänne muuttaneet lähi-idän ja afrikan sarven yleistukea saavat menee tekemään duunia palkatta? Pystyykö he lukemaan vanhuksille tai keskustelemaan?
Ja muita töitä ei ole olemassa kuin vanhustenhoito?
Se on mainittu nyt asian tiimoilla.
Onko muita duuneja mainittu asian tiimoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Ei ole. Sairaampaa on se, että aikuiset ihmiset olettaa muiden elättävän heidät vuodesta toiseen. Että heidän ei tarvitse elantonsa eteen tikkua ristiin laittaa, kaikki passataan ja palvellaan nenän eteen. Muut tekevät työt ja jakavat sitten puolet palkastaan, jotta tämä elämänsä sössinyt sakki voi lomailla kaiketi päivät. Tuen eteen pitää velvoittaa tekemään töitä sellaisen tuntimäärän edestä, mistä tukisumma normaalistikin työsuhteessa kertyisi. Ei täällä muutkaan mitään katteetonta lahjarahaa saa.
Toivottavasti pomosi sössii sinunkin elämäsi ja voit sitten työttömänä lukea tämän oman kirjoituksesi.
Työttömien katkeruus on aina yhtä huvittava.Hyvän työntekijän ei tarvitse olla työtyömänä vaan työpaikkaa voi vaihtaakin kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme se on? Keskusta on oikeistopuolue, joka kannattaa orjuutta.
Ei vaan reiluutta. Ei voi mitenkään perustella miksi toisten pitää työpanoksellaan kustantaa kaikki itse. Kun samalla toiset saa kaiken ilmaiseksi ja laittamatta tikkua ristiin. On selvää, että kaikille pitää taata ruoka, katto ja terveydenhoito. Mutta sitä vastaan pitäisi jotain hyödyllistä panosta vaatia vastineeksi myös toiseen suuntaan. Vapaamatkustus on kestämätöntä.
595 yleistukea saadessa maksetaan lääkkeet ja lääkärit itse.
Hae toimeentulotukea niin saat lääkkeet.Jos taas sulla on puoliso niin ei kuulukaan saada enempää.Sehän vielä puuttuisi että kaikille alettaisi maksaa toimeentulo-ja as.tukia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan reiluutta. Ei voi mitenkään perustella miksi toisten pitää työpanoksellaan kustantaa kaikki itse. Kun samalla toiset saa kaiken ilmaiseksi ja laittamatta tikkua ristiin. On selvää, että kaikille pitää taata ruoka, katto ja terveydenhoito. Mutta sitä vastaan pitäisi jotain hyödyllistä panosta vaatia vastineeksi myös toiseen suuntaan. Vapaamatkustus on kestämätöntä.
Hae toimeentulotukea niin saat lääkkeet.Jos taas sulla on puoliso niin ei kuulukaan saada enempää.Sehän vielä puuttuisi että kaikille alettaisi maksaa toimeentulo-ja as.tukia .
Niin, jos olet lähihoitaja ja aviomiehesi irtisanotaan töistä niin ette saa asumistukea eikä tt-tukea, vaikka on lapsia. Asumistuki lasketaan bruttotuloista eli mukana verot ja lomarahat.
Kela näkee sun ja sun puolison tulot tulorekisteristä eli asumistuessa otetaan huomioon brutto eli mukana verot, lomarahat ja kilometrikorvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
En saisi toimeentulotukea ennen kuin kaikki säästöt on käytetty ml. lasten säästöt.
Noniin rotta, alahan mennä töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
En saisi toimeentulotukea ennen kuin kaikki säästöt on käytetty ml. lasten säästöt.
Saatanan rotta meinasitko että minä elätän sut ja voit pitää säästösi??
Vierailija kirjoitti:
Just kun on päässyt oman vanhuksen huolehtimis-helvetistä, niiin nyt pitäisi alkaa ulkoiluttaa muiden ihmisten vanhuksia työttömyyskorvausta vastaan!? Jumala auta.
Voi voi. Sultahan pitäisi homman onnistua joten ei muuta aloitat.
Ne irtisanotut jotka omistaa kesämökin tai asuntovaunun tai veneen tai moottoripyörän ei saa toimeentulotukea. Ensin on käytettävä mökin myynnistä saadut rahat.
Vierailija kirjoitti:
Ne irtisanotut jotka omistaa kesämökin tai asuntovaunun tai veneen tai moottoripyörän ei saa toimeentulotukea. Ensin on käytettävä mökin myynnistä saadut rahat.
Ei kai Pandan tehtaalla kukaan omista kesämökkiä tai asuntovaunua?
Tt-tukea ei saa, jos omistaa ylihintaisen auton. Vaihto halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Saatanan rotta meinasitko että minä elätän sut ja voit pitää säästösi??
En, vaan meillä on yhteinen talous aviopuolisoni kanssa. Aviopuolisot ovat elatusvelvollisia toisilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Pandan tehtaalla kukaan omista kesämökkiä tai asuntovaunua?
Tuskin. Kuka nyt sellaisia Suomessa omistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Noniin rotta, alahan mennä töihin!
Kerro paljonko maksat palkkaa. Orjatyö on laitonta.
Jeesus työttömät jaksaa marista. Mitään ei haluta tehdä vaan kaikki pitäisi tuoda eteen ja mieluiten antaa ilmaiseksi.
Oikeistoa jaksetaan haukkua vaikka he tekevät niitä töitä joilla nämä teidän työttömyyskorvauksetkin maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Se "ilmaistyö" on vain vastike, kun yhteiskunta maksaa sulle koko elämisesi.
Ihmiset mielummin maksavat heikossa olevassa olevalle kuin miljonääri-perskokkareille jotka saa yritystukia miljardeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Ei ole. Sairaampaa on se, että aikuiset ihmiset olettaa muiden elättävän heidät vuodesta toiseen. Että heidän ei tarvitse elantonsa eteen tikkua ristiin laittaa, kaikki passataan ja palvellaan nenän eteen. Muut tekevät työt ja jakavat sitten puolet palkastaan, jotta tämä elämänsä sössinyt sakki voi lomailla kaiketi päivät. Tuen eteen pitää velvoittaa tekemään töitä sellaisen tuntimäärän edestä, mistä tukisumma normaalistikin työsuhteessa kertyisi. Ei täällä muutkaan mitään katteetonta lahjarahaa saa.
Ei kukaan oleta yhtään mitään mitään, se oletus on vaan sinunlaisten päässä. Kelasta saa lakisääteistä tukea niin tokihan se pitää käyttää. Minä en ainakaan mene enkä ole koskaan mennyt töihin sen vuoksi että olettaisit jotain minusta tai muista joita et tunne. Kuvittelu sinun päässä on pinttynyt tapa muista ihmisitä, jotka ei tee mitään samoin kuin sinä, vain sinun tapasi on oikein. Olen mennyt töihin silloin kun olen halunnut, silloin kun on kiva paikka ollut, ja mistä saa palkan jonka hyväksyn. En tee töitä ilmaiseksi orjana, enkä työtä oka ei miellytä. Arvostan itseäni niin paljon, ja sitä olen aina toivonut muiltakin, ja saanutkin arvostusta. Minä en itseäni aliarvioi koskaan enkä vähättele.
Jos sinulle passataan kaikki eteesi ja palvellaan, niin se on sun tapasi, älä yleistä. Kun tunnistat ongelmasi, voit korjata sen.
Lueppa kirjoituksesi uudelleen, niin huomaat miten masentunut, häikäilemätön ja katkera olet muille ihmisille. Noin provosoivaa kirjoitusta ei kirjoita kun elämässä kolhiintuneet ihmiset. Kun et näe itsessäsi mitään hyvää et näe sitä muissakaan, Halventavaa tekstiä sulta, mutta onneksi suurin osa ihmisitä on selväjärkisiä, ja vähät välittää mitä paasaat, se on sun elämä, ei meidän muiden. On sula varmaan ammattiauttajan tarpeen, noin syvältä ei voi helposti nousta.
Oletat, että Kelasta kuitenkin rahaa saa. Sovitaan ettei kukaan oleta muiden osallistuvan ja toisaalta kukaan ei oleta muiden elättävän. Jokainen ottakoot vastuun vain itsestään ja perheestään.
Miksi sinä puutut ja kuvittelet ja oletat muiden asioita? Ethän voi tuntea kenenkään taustoja, sinä vaan puhut mitä sylki suuhun tuo. Jos et tunne et voi tietää mitä kukankin käy läpi, sinä vaan uskottelet itsellesi niin. Miksi et tee oille asioille mitään vaan sinua kiinnostaa muiden asiat ja kerrot niistä omia tulkintoja.
Kukaan meistä ei ole ajatusten lukija eikä ennustaja, Kun puhuu potaskaa muista se vyöryy kuin lumipallo, ja toki se loukkaa ihmisitä joista puhut perättömiä.
Hei, eikös laiteta ilmaistöihin kaikki ne, jotka tulee tänne muualta tukia nostamaan? Se olis kohtuullista. Mutta tavallisia työttömiä ei saa laittaa, koska aika menee työnhakuun ja olis täysin kohtuutonta olosuhteet huomioon ottaen. Yhteisöllisyys on vapaaehtoista.
Mitä puoluetta tulisi äänestää?