Nyt on keskustakin ajamassa työttömät ilmaistöihin?!
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Metsästysseurat on nykyään täynnä 80-vuotiaita pappoja mutta enpä tiedä onko oikea ratkaisu antaa työttömille aseita.
Mets.seurat ovat niin ukkoutuneita että hirvikoe muutettiin niin että ammutaan paikallaan olevaan hirveen kun ennen piti ampua liikkuvaan :-)))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "ilmaistyö" on vain vastike, kun yhteiskunta maksaa sulle koko elämisesi.
Sinä voit mennä ilman palkkaa töihin mutta älä vaadi samaa muilta. Se on yksinkertaisesti väärin vaatia töihin ilman palkkaa.
Pakkotyö ilman palkkaa on orjuutta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit mennä ilman palkkaa töihin mutta älä vaadi samaa muilta. Se on yksinkertaisesti väärin vaatia töihin ilman palkkaa.
Mutta samalla sinä vaadit että sinulle on annettava rahaa ilman että teet mitään? Mietitäämpäs; annetaan rahaa ilman että teet mitään vers. annetaan rahaa ja sinun pitää tehdä jotain mmmm...taisit oman mielipiteesi jo sanoakkin mutta jotenkin se tuntuu vielä hölmömmältä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta samalla sinä vaadit että sinulle on annettava rahaa ilman että teet mitään? Mietitäämpäs; annetaan rahaa ilman että teet mitään vers. annetaan rahaa ja sinun pitää tehdä jotain mmmm...taisit oman mielipiteesi jo sanoakkin mutta jotenkin se tuntuu vielä hölmömmältä...
Eli sinä olet tämä henkilö, jolle orjat tulisi tekemään työt. Palkkaa ei tarvisi maksaa, ja saisit itse pitää kaikki tulot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Ei ole. Sairaampaa on se, että aikuiset ihmiset olettaa muiden elättävän heidät vuodesta toiseen. Että heidän ei tarvitse elantonsa eteen tikkua ristiin laittaa, kaikki passataan ja palvellaan nenän eteen. Muut tekevät työt ja jakavat sitten puolet palkastaan, jotta tämä elämänsä sössinyt sakki voi lomailla kaiketi päivät. Tuen eteen pitää velvoittaa tekemään töitä sellaisen tuntimäärän edestä, mistä tukisumma normaalistikin työsuhteessa kertyisi. Ei täällä muutkaan mitään katteetonta lahjarahaa saa.
Toivottavasti pomosi sössii sinunkin elämäsi ja voit sitten työttömänä lukea tämän oman kirjoituksesi.
Olen itse itseni pomo. Näin nelikymppisenä olisi jo mahdollista jäädä pois työelämästä, mutta olen vasta vähentänyt tunteja. Ei perintöä, ei puolison rahaa. Itse olen ottanut riskejä, nähnyt vaivaa, kouluttautunut, tehnyt pitkää päivää.
Jaa, itse jään juuri työttömäksi nelikymppisenä. Onneksi on ennestään asuntolaina maksettu, velattomat sijoitusasunto sekä kesämökki - kaikki Pääkaupunkiseudulla
Anoppi kuoli hiljattain ja nyt meillä on vielä hänenkin 100-neliöinen asuntonsa Hgin Kantakaupungissa. Lisäksi, hänen kuolemansa teki minusta Nordean Premium-asiakkaan. Omat vanhempani elävät vielä.
Onneksi saan ansiosidonnaista, vaikka ilmankin toki pärjäisin.
Kun ansiosidonnainen loppuu et saa asumistukea etkä toimeentulotukea.
Omistan virallisesti vain talon jossa asun. Muut asunnot ja kiinteistöt muiden perheenjäsenten nimissä - tietenkin. Ja puoliso keskituloinen.
Asumistukea olen saanut viimeksi 2000-luvun alussa ollessani yliopisto-opiskelija. Toimeentulotukea en ole saanut koskaan.Puolison tulot vaikuttaa asumistukeen ja toimeentulotukeen.
Vuokratulot vähentävät yleistukea.
… ja minä en virallisesti saa vuokratuloa. Ei kai kukaan niin huonosti asioitaan hoida, ettei järjestä omistussuhteita järkevästi ajoissa?
Nii että et omista mitään, vaan muut omistaa. Joten älytöntä kerskailla jutuilla mitä sulla ei ole
Omistan talon. Taloutemme omistaa yhdessä. Olemme aviopari ja perhe.
Tietenkin tällaisessa tilanteessa siirtää omistuksiaan lapsille (3). Jossain vaiheessa ne kuitenkin heille tulevat.
Olen tilanteeseeni erittäin tyytyväinen.Et sinä omista kuin talon. Et mitään muuta. Älytöntä kerskailla asioilla, joita sinä et omista. Erokaan ei ole aivan mahdoton
No, pankin juristin kanssa tehty paperit omistuksista, joten luulen tietäväni asian sinua paremmin :).
Avioehtoa meillä ei ole, joten ei se avioerotilanne tosiaan olisi minulle mitenkään mahdoton.
Keskustelun aihe on ilmaistyöt työttömille ja joku jauhaa täällä pankin juristia ja sitä mitä omistaa. Mitä v!ttua!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet tämä henkilö, jolle orjat tulisi tekemään työt. Palkkaa ei tarvisi maksaa, ja saisit itse pitää kaikki tulot.
Mutta nythän sinä pidät kaikki tulot ja makaat soffalla! Oletko jotenkin hitaan puoleinen? Kerrotko vielä jonkin hyvän syyn miksi sinulle pitäisi antaa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nythän sinä pidät kaikki tulot ja makaat soffalla! Oletko jotenkin hitaan puoleinen? Kerrotko vielä jonkin hyvän syyn miksi sinulle pitäisi antaa rahaa?
Turhaan yrität saada ymmärtämään. Eiköhän ole jo itsestään selvää miksi hän on työtön.
Hauska ketju jossa tulee hyvin esille työttömien haluttomuus nostaa sormeakaan minkään eteen. Rahaa pitäisi vain valua suoraan taskuun ilman mitään velvoitteita.
Työttömiltä pitää ottaa kansalaisuus pois ja lähettää ne Afrikkaan.Me persut olemme parasta mitä Suomelle on koskaan tapahtunut!
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju jossa tulee hyvin esille työttömien haluttomuus nostaa sormeakaan minkään eteen. Rahaa pitäisi vain valua suoraan taskuun ilman mitään velvoitteita.
Yritystuet pitäisi käyttää yrityksen kehittämiseen eikä osinkoihin.
Kepulaisista ja jyväjemmareista pitää päästä eroon mahdollisimman nopeasti. Koko Suomea ei todellakaan tarvitse pitää asuttuna.
Työmarkkinatukea ja peruspäivärahaa ei enää ole, niiden tilalle tuli yleistuki.
"Yleistukea vähentävät pääomatulot, ove, omat palkkatulot, omaishoidontuki, tekijänoikeuskorvaukset ja perhehoitajan palkkiot myös yli 55-vuotiailla työttömillä."
Vierailija kirjoitti:
No mitäs muuta työttömät tekisi. Työnhaku on vahva ei, ellei työ ole etänä tapahtuvaa johtoportaan hommaa. Loisimisesta ovat innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs muuta työttömät tekisi. Työnhaku on vahva ei, ellei työ ole etänä tapahtuvaa johtoportaan hommaa. Loisimisesta ovat innoissaan.
Ehkä työkokeilussa jättävät teidät hyvätuloiset ilman kahvia ja jälkiruokaa hoitokodissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömiin kohdistettua vihapuhetta ei saada kitketyksi? Työttömät ovat nyky-Suomessa samassa asemassa kuin juutalaiset 1930-luvun Saksassa.
Koska valta/valtio ohjaa siihen, antaa jatkuvasti esimerkkiä. Eli on köytännössä laillistanut tämänkin vainon. Veikkaan että Lohen, Kok, pers.nk.kristillisten tulkinnassa ei edes ole vihapuhetta, vaan järkipuhetta. Minkä helposti täälläkin huomaa.
Suomessa missä yli 82% injektoitiin CV19 pedonmerkillä (koska tuossa luvussa ei vielä ollut nuoret, lapset, imeväiset ja sikiöt), uskon että sitä ilman olevia on enää lähinnä työttömissä, erit. pitkäaikaistyöttömissä, mikä selittäisi hyvin vainon ja vihan kiihtymisen, nyt kun Herran Päivä on jo todella lähellä JA myös puskemisen vanhusten hoitotyöhön (koska varmasti vaatisi CV19 pedonmerkin, kuten henk.koht avustajana toimiminen) koska maailma vihasi Jeesusta ja tulee vihaamaa myös meitä Herran omia ja nämä julmat vainot alkaen 2020 plandemia on siitä hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työttömiin kohdistettua vihapuhetta ei saada kitketyksi? Työttömät ovat nyky-Suomessa samassa asemassa kuin juutalaiset 1930-luvun Saksassa.
Koska valta/valtio ohjaa siihen, antaa jatkuvasti esimerkkiä. Eli on köytännössä laillistanut tämänkin vainon. Veikkaan että Lohen, Kok, pers.nk.kristillisten tulkinnassa ei edes ole vihapuhetta, vaan järkipuhetta. Minkä helposti täälläkin huomaa.
Suomessa missä yli 82% injektoitiin CV19 pedonmerkillä (koska tuossa luvussa ei vielä ollut nuoret, lapset, imeväiset ja sikiöt), uskon että sitä ilman olevia on enää lähinnä työttömissä, erit. pitkäaikaistyöttömissä, mikä selittäisi hyvin vainon ja vihan kiihtymisen, nyt kun Herran Päivä on jo todella lähellä JA myös puskemisen vanhusten hoitotyöhön (koska varmasti vaatisi CV19 pedonmerkin, kuten henk.koht avustajana toimiminen) koska maailma vihasi Jeesusta ja tulee vihaamaa myös meitä Herran omia ja nämä julmat vainot alkaen 2020 plandemia on siitä hyvä merkki.
CV19 Injektoimattomien vainot, muistin virkistys: https://bibledecode.substack.com/p/the-persecution-of-the-unvaccinated
Tekoäly vie työt ja ihmiset puuhastelevat jotain työttömyyskorvauksella. Onpa mukava tulevaisuus.
Urpon hallitukselle tavallista olisi, että pistetään kaikki ilmaistöihin ja kohta ihmetellään, että mikä on kun ei kulutus lähtenytkään kasvuun? Samaa pelleilyä potenssiin kolme se on seuraavankin hallituksen meininki.
En pysty hoitamaan vanhuksia tai kaivamaan/haravoimaan. Jos pystyisin niin menisin heti hoitamaan vanhuksia ihan oikeisiin töihin ja saaden ihan oikeaa palkkaa. T. Työkyvytön hoitsu