Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat rivot sänkypuheet

Vierailija
19.08.2026 |

Tykkäätkö puhua rivoja pannessa tai tykkäätkö niitä kuunnella? Kertokaahan hyviä esimerkkejä lauseista tai sanoista, jotka lisäävät kiihotusta sänkyhommissa 😜

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa, kun mies sanoo: nyt nussin sua pikkulutka perseeseen niin ettet viikkoon kävele. Sun perse kuuluu mulle ja mä nussin sitä just niin paljon kun mä haluan. 

Vierailija
62/90 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ja lg jutut sytyttää roolileikkinä. 

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissinen muuten hoikka brunetyttö alkoi kutsua aina isokyrväksi ennen kun sai nussiessa orkun. Muuten ei kiroillut. M46

Vierailija
64/90 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuse suuhun

Nieletkö?

Vessa? 

Mitään mä en siitä saanut. Mutta kun kiltti ja ihana kaunis. Kusin ja nielin. Nauroin. Lots ov taims.

Vierailija
65/90 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo veli nussii siskoasi toimii aina viemään huippuin

Vierailija
66/90 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehen näköinen setä sai tyttiksen märäksi kutsumalla tätä pillukseen ja käskyttämällä suikkarin ja panon aikana. Paneskelukin alkoi nostamalla tyttiksen jalat olkapäille ja parru sisään kerralla. En päässyt pukille ennenkuin viimeisenä. Märkää oli.  

Vierailija
67/90 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekkamiehen näköinen setä sai tyttiksen märäksi kutsumalla tätä pillukseen ja käskyttämällä suikkarin ja panon aikana. Paneskelukin alkoi nostamalla tyttiksen jalat olkapäille ja parru sisään kerralla. En päässyt pukille ennenkuin viimeisenä. Märkää oli.  

Hot. Kerro lisää !

Vierailija
68/90 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussini pullottavat, penikseni pakahtuu. Perseesi pyöreä, pillusi piukka. Pakko painaa pannen parastaan. Korvaasi kuiskaan, tuoksusi tunnen. Niskaasi nuolen, kiimani kohisee. Pillusi puristaa, kovasti konkkaan. Paukutan peppuasi, lastini lentää. Tällaisia tulee runoiltua Hennan korvaan, tykkää. Laukee tosi kovaa. -Pekka M36

Vierailija
69/90 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin naiselta, että tuntuuko hyvältä ja se sanoi, että pidä turpasi kiinni ja nussi.

Noudatin neuvoa.

Vierailija
70/90 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heitäseukkopillua ja heti"

Vierailija
71/90 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun yhdynnän aikana vaimoni pillua tiukaksi ja kiimaiseksi ja sanon että moni muukin haluaisi nussia sitä. Kysyn haluaisiko saada välillä vierasta luvan kanssa? Välillä myöntää haluavansa ja laukeaa melko nopeasti rajusti voihkien. Silloin lentää itselläkin.

Kysy vielä montako kertaa on jo saanut vierasta :)

Vierailija
72/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yhdynnän aikana vaimolleni parin kaverini kehuneen vaimoni isoja rintoja ja sanoneen että haluaisivat panna vaimoani. Vaimo selvästi kiihottui ja laukesi nopeasti.

Vierailija
73/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko pumpata siittiöni sisällesi? 

Vierailija
74/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun annan vaimolle suuseksiä dildon kera kerron kuinka vieras isokaluinen mies nussii häntä. Ison kalun kuvailu saa hänet kiihottumaan ja monesti laukeamaan squirttaamalla. Joskus kerron kuinka meitä katsellaan. Katselija on joskus naapuri tai joku muu tuttu, joskus random tyyppi. Toisinaan kerron katselijan liittyvän mukaan panemaan. Nämä puheet kiihottaa minua itseänikin. 

Vierailija
75/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään orgasmin reunalla kiljahdella ulos miesvihaani, esim. miehet ovat sikoja-huuto saa meidät tuntemaan seksissä sisarellista voimaantumista.

T. Feministi

Vierailija
76/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan muutama aika aktiivinen aisuri tyyppinen läähättäjä, joka joka ketjuun suoltaa noita vaimon panettamista vieraalla juttuja. Todellisuudessa taitavat olla peräkammarin poikia ilman naista. Mä en oikeen näe mitenkään terveen normaalin miehen/ uroksen jakavan omaa vaimoaan mistään hinnasta muille pantavaksi. 

Vierailija
77/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan muutama aika aktiivinen aisuri tyyppinen läähättäjä, joka joka ketjuun suoltaa noita vaimon panettamista vieraalla juttuja. Todellisuudessa taitavat olla peräkammarin poikia ilman naista. Mä en oikeen näe mitenkään terveen normaalin miehen/ uroksen jakavan omaa vaimoaan mistään hinnasta muille pantavaksi. 

Ja muutama reppana alapeukutti välittömästi:)

Vierailija
78/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt saman huomion. Naisena en kyllä yhtään innostuisi siitä, että mieheni olisi valmis "jakamaan" mua kenenkään muun miehen kanssa. Ensinäkään en ole mikään esine, jota kellekään jaetaan ja toiseksi tommonen toiminta rikkoisi meidän välistä yhteyttä ja luottamusta. 

Veikkaan että aika harvassa on aidosti polyamorisesta suhteesta syttyvät ihmiset. 

Vierailija
79/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai minut nahattomaksi, sanoi vaimo juuri ennen orkkua. En edes tiedä mitä se tarkalleen tarkoittaa, mutta toimi minulle Toinen mieleeni jäänyt on "kurkuta kullilla".

Vierailija
80/90 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään orgasmin reunalla kiljahdella ulos miesvihaani, esim. miehet ovat sikoja-huuto saa meidät tuntemaan seksissä sisarellista voimaantumista.

T. Feministi

Aaaah!

Voimaannun tästä viestistä! Kiljahtelen alkukantaisesti samalla kun klitorikseni sykkii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme