Parhaat rivot sänkypuheet
Tykkäätkö puhua rivoja pannessa tai tykkäätkö niitä kuunnella? Kertokaahan hyviä esimerkkejä lauseista tai sanoista, jotka lisäävät kiihotusta sänkyhommissa 😜
Kommentit (90)
Miksi näistä ketjuista pitää nykyään tehdä tällaisia runkkuketjuja. Ettekö te oikeasti saa seksiä?
Mulle toimii joskus satunnaisesti lisäkiihokkeena dd/lg puheet. Hyvästä olosta tulevat spontaanit ääntelyt ovat tietenkin myös kiihottavia.
Kun vaimo puhuu tuhmia niin sekoan välittömästi.
Loistava lisä sänkyhommiin.
Harmi kun kotimaisissa aikuisviihde-elokuvissa naiset on hiljaa.
Kehun yhdynnän aikana vaimoni pillua tiukaksi ja kiimaiseksi ja sanon että moni muukin haluaisi nussia sitä. Kysyn haluaisiko saada välillä vierasta luvan kanssa? Välillä myöntää haluavansa ja laukeaa melko nopeasti rajusti voihkien. Silloin lentää itselläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kehun yhdynnän aikana vaimoni pillua tiukaksi ja kiimaiseksi ja sanon että moni muukin haluaisi nussia sitä. Kysyn haluaisiko saada välillä vierasta luvan kanssa? Välillä myöntää haluavansa ja laukeaa melko nopeasti rajusti voihkien. Silloin lentää itselläkin.
Oon vähän varovasti koittanut vaimon kanssa sekstaillessa vihjailla samaa. Hän ei oikein osaa suhtautua noihin juttuihin. Ei myöskään siihen, jos puhun kiihkoissani hänen masturboinneistaan.
Vaimon jutut on tasoa: "Haluan sun munaa niin kovaa", mutta ne toimii kyllä hyvin! :)
Vierailija kirjoitti:
Kun vaimo puhuu tuhmia niin sekoan välittömästi.
Loistava lisä sänkyhommiin.
Harmi kun kotimaisissa aikuisviihde-elokuvissa naiset on hiljaa.
Minkälaisia juttuja sun vaimo puhuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi näistä ketjuista pitää nykyään tehdä tällaisia runkkuketjuja. Ettekö te oikeasti saa seksiä?
Olet tekemässä jotain tieteellistä tutkimustako täällä ja perehdyt aiheeseen näiden viestien avulla niinkö ? Omituinen opiskelupaikka sinulla kun näyttää että ei materiaali oikein miellytä sinua 😃
Kyllä se silloin kun antaa naiselle hyväilyä pitkin vartaloa ja jatkaa reisiltä hyväilemään kohti kostuvaa pillua ja kuulee naisen tihenevin hengityksen kun sormin aloitan häpyhuulia hyväillen ja avaten niitä kuulee syvät huijaukset kun alan nuolla avointa vulvaa ja naisen huulilta kuuluu vaatimus lisää kehotuksena jatkamaan...
Nautiskelija m
Vaimo kuiskii seksin aikana korvaan tekemisiään muiden miesten kanssa (ei nimiä) ja kertoo olevansa kunnon lutkavaimo. Osa on totta, osa varmaan vähän värittynyttä mutta saa kyllä hulluksi joka kerta :)
Nuole naaras minun tikkari kovaksi tai tuo isomunainen kaveri ei saa enää koskaan tulla sisällesi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään lukee näitä. Hyvää runkkumatskua. Lisää vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja musta on aina välillä mukava heittäytyä kirjoittamaan näitä runkkujuttuja. Jotenkin se tuntuu luontevalta seksipalstalla kun ollaan...
Pussini ovat täynnä siemeniä, ja ne haluavat uimaan kohtuusi ja etsimään munasolua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja musta on aina välillä mukava heittäytyä kirjoittamaan näitä runkkujuttuja. Jotenkin se tuntuu luontevalta seksipalstalla kun ollaan...
Tämä juuri!! Aivan mahtavaa, ketkä kirjoitatte ja tuotatte itselle ja muille iloa!
Molemmat puhuu ja fantasioi kuinka kuinka vieras voisi nauttia vaimon kanssa. Myös muutama kokemus, jota voi muistella. Saa molemmat aivan villiksi. Nautinnot on aika herkässa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkelit runkkailee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun vieläkin alkaa välittömästi seisomaan, kun tyttikseni kysyy multa, että haluaisitko sinä panna mua peppuun.
Oma tyty sanoo ”pane mua perseeseen”. Tuo on ehkä itelle se lemppari mitä se on sanonu
Homo
Kyllähän vaimo osaa kiusoitella juuri entisistä kokemuksista ja myös kollegoistaan että miltä tuntuisi, että joku heistä tulisi kolmanneksi pyöräksi.
30 cm BBC dildo pohjaan asti. Joko sulta lenti?