Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3vk, 1400 kcal/pv, paino ei ole tippunut yhtään

Vierailija
19.08.2026 |

56v, 168cm, 77kg. Punnitsen kaiken mitä syön ja kirjaan yazioon, juon vain vettä.

Eli tiputanko kalorit 1200:aan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liikuntaa. Isommat lihakset kuluttaa enemmän energiaa. 

Vierailija
22/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VLCD eli alle 800kcal päivässä, niin paino lähtee ja pysyy pois, itse laihdutin tällä tavalla 50kg puolessa vuodessa.

Terveellinen maksimi on noin kilo viikossa. Yli kaksi kiloa viikossa edellyttää melkein vesipaastoa ja se ei ole ihan suositeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varmasti kirjannut ihan kaiken mm paistorasvan? 

Itse aloitin ketodieetin reilu viikko sitten. Kirjaan kaiken fatsecretiin. Hiilihydraatit alle 20g päivässä ja kalorit ovat olleet 1200-1500. 

Paino putosi ensimmäisellä viikolla 2,2 kg. Toki nestettä suuri osa. Vettä olen juonutkin reilu 2 litraa päivässä ja lisäksi mustaa kahvia. Kasvot ovat kaventuneet selvästi. 

Joo, paistorasvoista ja salaatinkastikkeista ym voi tulla monta sataa kilokaloria.

Toki jos sen koko purkin turhauttaa siihen annokseen, muuten ei

Vierailija
24/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta vuorokauden kaloreihin tulee laskea rehellisesti myös kaikki välipalat. Lisäksi vuorokaudessa täytyy liikkua jonkin verran, jotta kalorit kuluisivat. Läskikilon sulattaminen vaatii 9000 kalorin kulutuksen. Itse jätin pois juustojen ja vehnästen syönnin ja painoindeksini putosi noin 4 kuukaudessa normaaliksi, lähes 30;stä alle 25.een, ilman liikuntaa tavallisten kotiaskareiden ohessa.

Kilo kuukaudessa onnistuu juuri tuollaisilla pienillä elämäntapamuutoksilla. Tuo onkin suositeltava tapa ellei ylipainoa ole reilusti.

Vierailija
25/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätkää ihmeessä kulutusta. Elimistö pyrkii sopeutumaan siihen, jos yrittää vain vähentää kalorien saamista. Nuorena (alle 25-v) elimistö kuluttaa kohtuullisesti, mutta 50 ikävuoden jälkeen kulutus voi jäädä tosi matalalle, etenkin jos keho pyrkii toimimaan säästöliekillä. Ihan jo sellainen, että käy päivittäin 45 minuutin kävelylenkin 130 sykkeellä on melkoinen lisäys kulutukseen. Siihen päälle hieman lihaskuntoharjoitteita, niin elimistö alkaa pysyvästi kuluttamaan enemmän ja ei tarvitse kituuttaa syömisten kanssa ja silti laihtuu.

Itse olen reilu 55-v mies, 81 kg/174 cm. Kulutan päivässä tosi paljon, sillä syön joka päivä yli 3000 kcal ja silti paino on tippunut kesän aikana 4 kg. Avain tähän on 10 kunnollista treeniä viikossa ja paljon lihasmassaa, liha kuluttaa paljon vaikka vain makailisi, mutta ei se synny makaamalla.

Vierailija
26/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, mutta vuorokauden kaloreihin tulee laskea rehellisesti myös kaikki välipalat. Lisäksi vuorokaudessa täytyy liikkua jonkin verran, jotta kalorit kuluisivat. Läskikilon sulattaminen vaatii 9000 kalorin kulutuksen. Itse jätin pois juustojen ja vehnästen syönnin ja painoindeksini putosi noin 4 kuukaudessa normaaliksi, lähes 30;stä alle 25.een, ilman liikuntaa tavallisten kotiaskareiden ohessa.

Punnitsen ja kirjaan kaiken mitä syön. Voiko tästä muka tulkita, että jätän välipalat kirjaamatta?? Syön yhden välipalan päivässä ja se on omena tai banaani.

Ap

Vierailija
27/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punnitsen ja kirjaan kaiken mitä syön. Voiko tästä muka tulkita, että jätän välipalat kirjaamatta?? Syön yhden välipalan päivässä ja se on omena tai banaani.

Ap

Anna osan väittää, että huijaat, ei he kuitenkaan tiedä asiaa. Ylipäätään on tyhmää, että osa pitää kaikkia muita huijareina, taitavat itse olla?

Ei ole mahdotonta, että syömäsi kalorimäärä ei riitä laskemaan painoa. Ei sinun kannata vähentää kalorimäärää, koska elimistö saattaa reagoida hidastamalla elintoimintoja. Lisää ensin kevyttä liikuntaa. Ja katso, että saat ruokaa tasaisesti läpi vuorokauden, niin elimistö luulee saavansa koko ajan energiaa ja ei mene säästöliekille. Tsemppiä!

Vierailija
28/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätkää ihmeessä kulutusta. Elimistö pyrkii sopeutumaan siihen, jos yrittää vain vähentää kalorien saamista. Nuorena (alle 25-v) elimistö kuluttaa kohtuullisesti, mutta 50 ikävuoden jälkeen kulutus voi jäädä tosi matalalle, etenkin jos keho pyrkii toimimaan säästöliekillä. Ihan jo sellainen, että käy päivittäin 45 minuutin kävelylenkin 130 sykkeellä on melkoinen lisäys kulutukseen. Siihen päälle hieman lihaskuntoharjoitteita, niin elimistö alkaa pysyvästi kuluttamaan enemmän ja ei tarvitse kituuttaa syömisten kanssa ja silti laihtuu.

Itse olen reilu 55-v mies, 81 kg/174 cm. Kulutan päivässä tosi paljon, sillä syön joka päivä yli 3000 kcal ja silti paino on tippunut kesän aikana 4 kg. Avain tähän on 10 kunnollista treeniä viikossa ja paljon lihasmassaa, liha kuluttaa paljon vaikka vain makailisi, mutta ei se synny makaamalla.

On se nyt selvä että 10 treeniä viikossa vetävä lihaksikas mies kuluttaa tuplaten kuin vähän liikkuva vaihdevuosi-ikäinen nainen

Vierailija
29/29 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VLCD eli alle 800kcal päivässä, niin paino lähtee ja pysyy pois, itse laihdutin tällä tavalla 50kg puolessa vuodessa.

Paljonko on tullut jo takaisin ja missä ajassa? Olitko lääkärin valvonnassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän