Kansanedustajan raivoisa vuodatus alinopeutta ajavista autoilijoista
Vaatii alinopeutta ajaville autoilijoille roimia sakkoja ja ajokortin poisottoa!
IS
Kommentit (92)
Ja moottoritielle liittyjille kaikilta kortti pois, jos ei onnistu kiihdytyskaistalla saavuttamaan tarpeellista nopeutta.
Hengenvaarallista hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kuolonkolaria on ajettu alinopeuden takia? Menkööt kiireiset ohi. Ja niinhän ne tekevät. Autojonon ohi vaan toiselta kaistalta vaikka liikennevalot punaisella. Onneksi tuli lähdettyä rauhallisesti niin ollaan kummatkin hengissä
No aika monta. Juuri ohituksissa tapahtuu kun juntit ajelee liian hitaasti.
kyllä on heikkolahjaista ainesta kansanedustajien joukossa...
Vierailija kirjoitti:
On se kieltämättä turhauttavaa kun nykyään 100 alueella on lähes aina joku joka hinaa letkaa nopeutta vaihdellen 60-80kmt. Ja jos lähet ohittaa, tämä laittaa kaasun pohjaan estääkseen ohituksen.
Eikö bemmissä riitä vetoja ohi asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos ei uskalla ajaa sallittua nopeutta niin sakot vaan liikenteen tukkimisesta. Tai sitten ajaa sivuun ja päästää letkan perästä ohi. Joo joo, ohittaa voi jos liikenne sen sallii, aina se ei vain onnistu kun vastaantulevaa liikennettä soljuu edestäpäin. Itsekkäitä pelkureita nämä kinnaajat.
Mitäs uskaltamista on ajaa SALLITTUA nopeutta?
Outo kysymys. Eihän siinä mitään pelottavaa ole, paitsi niille jotka ei uskalla ajaa sitä.
Ei lainkaan outo kysymys, lue se vaikka uudestaan, jos et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta kuolonkolaria on ajettu alinopeuden takia? Menkööt kiireiset ohi. Ja niinhän ne tekevät. Autojonon ohi vaan toiselta kaistalta vaikka liikennevalot punaisella. Onneksi tuli lähdettyä rauhallisesti niin ollaan kummatkin hengissä
No aika monta. Juuri ohituksissa tapahtuu kun juntit ajelee liian hitaasti.
No ei
Vierailija kirjoitti:
Ja moottoritielle liittyjille kaikilta kortti pois, jos ei onnistu kiihdytyskaistalla saavuttamaan tarpeellista nopeutta.
Hengenvaarallista hommaa.
Etkö hallitse autoasi itse enää moottoritenopeuksissa
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos ei uskalla ajaa sallittua nopeutta niin sakot vaan liikenteen tukkimisesta. Tai sitten ajaa sivuun ja päästää letkan perästä ohi. Joo joo, ohittaa voi jos liikenne sen sallii, aina se ei vain onnistu kun vastaantulevaa liikennettä soljuu edestäpäin. Itsekkäitä pelkureita nämä kinnaajat.
Se on suurin sallittu ajonopeus mikä siinä kyltissä ilmoitetaan, ei mikään tätä eikä kilometriäkään alle on ajettava.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö omaa ajonopeutta lisätä jos kaahari roikkuu takapuskurissa ja vilkuttaa ajovaloja?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Jos et kansalainen aja tarkalleen sallittua nopeutta niin se on sakot. Tuo jotenkin sopisi sääntösuomeen. Tuohan koskee vain moottorikulkuneuvoja. Pyöräilijöille ja kävelijöille myös omat rajoitukset. Kaupassa on tosi usein joku hidastelija mun elämän edessä. Pyöräilijöiltä saadaan hyvät rahat kun kaupunkialueelle määrätään niille 15 km nopeusrajoitus. Ja se on sitten tasan 15 ei yli eikä alle.
No, mikä on se TARKALLEEN sallittu nopeus, kun liikennemerkissä on merkitty ylin sallittu nopeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas omaelämän kimiräikkönen kyllä minun pitää saada ajaa kovaa, minä oon nni hyvä.
Ja sinä taas oman elämäsi pelkuri tientukko, kyllä minun pitää saada kinnata ja tukkia liikenne kun en uskalla ajaa sallittua nopeutta.
Miten niin? Jos satasen nopeusrajoitusalueella ajaa yhdeksääkymppiä niin silloin ajaa sallittua nopeutta. Se sata on ehdoton yläraja, ei mikään vähimmäisvaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö omaa ajonopeutta lisätä jos kaahari roikkuu takapuskurissa ja vilkuttaa ajovaloja?
Jos sä kysyt tämmöisiä niin kannattaa siirtyä suosista julkisen liikenteen käyttäjäksi. Älä aja enää itse.
Tosi äijä🤣😂
SDP:ssä alkaa näköjään edustajilla olla hermot kireällä ja pukkaa kiire kun kannatus mataa.
Ei siinä mitään jos ajaa reilua alinopeutta. Mutta kun sitten joku 110 etana lähtee motarilla ohittamaan 109 etanaa ja jumittuu siihen vierelle moneksi minuutiksi.
Näistä ongelmakuskeista 99% on vanhoja naisia, 35-100v ikäisiä.
Tänään taas se päivä kun lait ja asetukset eivät kelpaakaan?
Kyseessä siis demari kansanedustaja. Demareista on tullut vaalien lähestyen piilorasisteja ja nyt siis myös liikennerasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kansalainen aja tarkalleen sallittua nopeutta niin se on sakot. Tuo jotenkin sopisi sääntösuomeen. Tuohan koskee vain moottorikulkuneuvoja. Pyöräilijöille ja kävelijöille myös omat rajoitukset. Kaupassa on tosi usein joku hidastelija mun elämän edessä. Pyöräilijöiltä saadaan hyvät rahat kun kaupunkialueelle määrätään niille 15 km nopeusrajoitus. Ja se on sitten tasan 15 ei yli eikä alle.
No, mikä on se TARKALLEEN sallittu nopeus, kun liikennemerkissä on merkitty ylin sallittu nopeus?
Se mitä siinä liikennemerkissä lukee. Ja GPS nopeutena, ei Toyotan 10% virheellä.
.ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on suurin sallittu ajonopeus mikä siinä kyltissä ilmoitetaan, ei mikään tätä eikä kilometriäkään alle on ajettava.
Jännästi maassa maan tavalla ei sitten koskekaan liikennesääntöjä, koska auto!
Suomessa on kiellettyä antaa tietä pientareelle koska siinä on sulkuviiva. Lisäksi piennar on usein olematon. Myös leveäkaistateillä törmää näihin sankareihin ketkä ajaa aivan keskiviivan tuntumassa eikä oikealla.