Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedät tai miten voit olla varma, ettei puolisosi petä sinua?

Vierailija
17.08.2026 |

Sain eilen tietää, että nainen jonka kanssa olin kihloissa muutama vuosi sitten, oli tapaillut toistakin miestä. Kaverini kertoi asiasta vahingossa. Kuulemma kaikki tiesivät, paitsi minä sinisilmäinen hölmö. 

Erosimme jo silloin vuosia sitten hänen halustaan.

Nyt en tiedä, voinko luottaa kehenkään. 

Nykyinen avovaimo on paljon pois kotoa. Ylitöissä ja harrastuksissa, tapaa kavereitaan. Vai puhuuko hän totta? 

En ala leikkimään yksityisetsivää ja vakoilemaan häntä. Haluaisin luottaa häneen. 

Luotatko sinä puolisoosi vai välitätkö edes, jos hän vaikka "vähän tapailee muitakin?" 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen ennemmin niin, että pettää. Silloin pettymys ei ole niin kauhea.

Vierailija
62/72 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, koska en jaksa elää epäluulossa. Kun toisen tuntee hyvin, muuttuneen käytöksen huomaa. Ex petti ja sai lähteä. Ei ole järkeä jatkaa suhdetta, jossa ei ole luottamusta.

Vierailija
64/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut niin, että luotan niin kauan kun ei ole aihetta olettaa toisin, mutta jos luottamus menee niin se ei enää koskaan palaa. Olennaista on se, että pitää arvoistaan kiinni ja jos joku pettää luottamuksen niin se heivataan elämästä pihalle.

Vierailija
65/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla ei ole käytännössä mitään ylimääräisiä menoja tai haluja mennä.  Suurin osa vapaa-ajan jutuista tehdään yhdessä. Niin vainoharhainen en ole, että epäilisin hänen käyvän pusikkopanoilla ulkoiluttaessaan koiraa.

Vierailija
66/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan puolisoon. Mun mielestä aika huonoja kavereita sulla,jos kaikki tiesi paitsi sinä.

Minäkin luotan puolisooni ja puolisoni minuun. Myös lapsilla on luottamukseen perustuvat parisuhteet. Arvo lähtee itsestä.

Vierailija
67/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota, en yhtään, koska on rikkonut sen luottamuksen liian monta kertaa muiden naisten kanssa säätämällä. Mutta epäluottamuksenkin kanssa oppii elämään.

Missä on sinun oman arvon tunto?

Vierailija
68/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä voi mitenkään tietää 100% varmasti, ellei vietä 24/7 puolisonsa seurassa. Luottaa, jos on luottaakseen. Jos ei mitään merkkejä näy niin mitä siitä stressaamaan.

Tämä ja siksi meillä meneekin tosi hyvin lomilla, kun ollaan tosiaan 24/7 yhdessä. Muulloin sitten ei.

Tuo mustasukkaisuus ei ole tervettä

Muiden naisten kanssa sekoilu kuitenkin mielestäsi on. Hieno mielipide.

No jos ukkos pettää niin mikset jätä?

Vierailija
69/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille lukollinen siveysvyö

Vierailija
70/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänsä ja suhteensa voi toki pilata epäilemällä. Itse epäilen vasta jos on joku syy epäillä. 

Reilusti voi jutella asiasta, jos asia jompaa kumpaa vaivaan. Ei siinä mikään mene pilalle tai jos menee, niin sitten se saa mennäkin.

Vierailija
71/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luota, en yhtään, koska on rikkonut sen luottamuksen liian monta kertaa muiden naisten kanssa säätämällä. Mutta epäluottamuksenkin kanssa oppii elämään.

Missä on sinun oman arvon tunto?

Minulla on samanlainen tilanne eikä omanarvontuntoa enää vuosiin ole ollut. Senkin kanssa oppii elämään.

Vierailija
72/72 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on luottamus. Jos luottamus rikotaan niin se on kerrasta poikki.