Mistä tiedät tai miten voit olla varma, ettei puolisosi petä sinua?
Sain eilen tietää, että nainen jonka kanssa olin kihloissa muutama vuosi sitten, oli tapaillut toistakin miestä. Kaverini kertoi asiasta vahingossa. Kuulemma kaikki tiesivät, paitsi minä sinisilmäinen hölmö.
Erosimme jo silloin vuosia sitten hänen halustaan.
Nyt en tiedä, voinko luottaa kehenkään.
Nykyinen avovaimo on paljon pois kotoa. Ylitöissä ja harrastuksissa, tapaa kavereitaan. Vai puhuuko hän totta?
En ala leikkimään yksityisetsivää ja vakoilemaan häntä. Haluaisin luottaa häneen.
Luotatko sinä puolisoosi vai välitätkö edes, jos hän vaikka "vähän tapailee muitakin?"
Kommentit (28)
Mieheni on kerran pettänyt minua, tulihan siinä aukko luottamukseen.
Vaiston kautta aloin epäilemään vaikka mies ei kertonut mitään, vähän tutkin itekseni tietokoneelta ja puhelimesta, sieltähän se sitten paljastui.
Itse en ole pettänyt, ihastunut toki mutta en asian eteen tee mitään se on vaan tunne, kun en edes ihmistä oikeasti tunne.
Älä siirrä entisen puolison vikoja nykyiseen. Unohda heti tuommoiset ajatukset ja käytä sen sijaan se aika siihen, että miten sä voit pitää puolisostasi huolta ja siten teidän suhteesta.
Muista halia, suukottaa ja kehua. Pieniä arjen kivoja juttuja, niin ei puoliso mihinkään lähde ja sivulle vilkuile.
If you love them, set them free lauloi Sting aikoinaan.
En voi olla varma puolisostani, mutta koska hän on minulle rakas, luotan häneen.
Jos joskus paljastuu jotain, mikä muuttaa tilanteen, käsitellään se sitten.
Et voi koskaan olla toisesta ihmisestä täysin varma. Jos sitä ei kestä, pitää elää koiran kanssa, siltä saa pyytettömän, luotettavan rakkauden.
Sen vaan tiesi jo kauan ennen kuin olin törmännyt todisteisiin. Jatkoin suhdetta useita vuosia senkin jälkeen, koska en vaivaa päätäni pettämisellä. En voi kontrolloida toisten ihmisten tekemisiä.
Voihan se puoliso tehdä kaikenlaista muutakin ikävää kuin käydä vieraissa, etkä voi tietää etukäteen että tekisikö hän niin vai ei.
Loppujen lopuks sullakaan ei ole mitään faktaa siitä että sua petettiin jos "tieto" pettämisestä perustuu muiden puheisiin. Sitä sitten uskoo tai on uskomatta puheita riippuen siitä luottaako...
Eli.. Sulle joko puhuttiin paikkaansa pitämättömiä asioita syystä tai toisesta tai puhuttiin totta. Mistä sinä voit tietää tai olla varma?
Minä olen eronnut aviomiehen pettämisen vuoksi. On siis sinänsä ihmeellistä, että tässä toisessa avioliitossani luotan mieheen 100 %.
Seuraavista syistä:
- suurin syy on intuitio. Mies ei ole ikinä 13 vuoden tehnyt mitään, joka olisi herättänyt epäilyksiä.
- olen kuullut, kuinka hän neuvoo kavereitaan olematta häröilemättä mitään. Eksä olisi vain kuunnellut kiinnostuneena pettämistarinoita.
- hän ei kadulla kiinnitä huomiota kauniisiin naisiin. Katsoo vain autojen perään. Eksä vilkuili naisia sivusilmällä.
- ja sitten tämä, jota av alapeukuttaa: hän on itse myös tullut petetyksi ja tiesi, että täysi avoimuus on ainoa tapa lähestyö petettyä: hän näytti suoraan fb: kaverit, jakoi salasanat ja sijaintinsa. (Ei, en stalkkaa häntä).
Olen aivan varma että petti, joten on nyt entinen puoliso. Olen myös aivan varma siitä, että kaikki eivät petä, joten edessä on vain parempia aikoja.