Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät tai miten voit olla varma, ettei puolisosi petä sinua?

Vierailija
17.08.2026 |

Sain eilen tietää, että nainen jonka kanssa olin kihloissa muutama vuosi sitten, oli tapaillut toistakin miestä. Kaverini kertoi asiasta vahingossa. Kuulemma kaikki tiesivät, paitsi minä sinisilmäinen hölmö. 

Erosimme jo silloin vuosia sitten hänen halustaan.

Nyt en tiedä, voinko luottaa kehenkään. 

Nykyinen avovaimo on paljon pois kotoa. Ylitöissä ja harrastuksissa, tapaa kavereitaan. Vai puhuuko hän totta? 

En ala leikkimään yksityisetsivää ja vakoilemaan häntä. Haluaisin luottaa häneen. 

Luotatko sinä puolisoosi vai välitätkö edes, jos hän vaikka "vähän tapailee muitakin?" 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan puolisoon. Mun mielestä aika huonoja kavereita sulla,jos kaikki tiesi paitsi sinä.

Vierailija
2/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi siitä olla täysin varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota, en yhtään, koska on rikkonut sen luottamuksen liian monta kertaa muiden naisten kanssa säätämällä. Mutta epäluottamuksenkin kanssa oppii elämään.

Vierailija
4/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kun tiedän että on pettänyt.

Vierailija
5/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä voi varmaksi koskaan kukaan tietää. Mutta en näe järkeväksi silti epäillä. Ai miksikö? Koska olemme olleet 30 vuotta yhdessä ja yhden yhtä kertaa puolisolla ei ole ollut epäilyttäviä menoja, hataria selityksiä tai että olisi ollut muualla kuin on väittänyt. Koskaan minulla ei ole tullut pienintäkään epäilystä tai ihmetystä mistään. Joko mies on ihan äärimmäisen hyvä salaamaan asiat tai sitten hän nyt vain on uskollinen.

Vierailija
6/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, ja toisaalta en kuole, vaikka pettäisikin. Jätän vaan.

Vierailija
7/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain tiesi. Ei ollut mitään syytä epäillä. Nyt ollaan erottu, mutta koskaan 15v liiton aikana ei tarvinnut edes miettiä pettämisasioita. 

Vierailija
8/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan. Ei silti ole tervettä kokoajan epäillä tai pelätä asiaa. Jos jotain käy ilmi, niin ero ja elämä jatkuu. Viitteitä moiseen ei ole, joten en vaivaa päätäni asialla

Vierailija
9/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä mistään. Toki on klassisia merkkejä, mutta en niitä erityisesti yritä löytää. Suoraan sanoen ei kiinnosta, jos arki toimii muuten hyvin. 

Vierailija
10/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä ja suhteensa voi toki pilata epäilemällä. Itse epäilen vasta jos on joku syy epäillä. 

Vierailija
11/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan, kunnes toisin todistetaan. En päätäni vaivaa tuollaisella asialla. Miksi olla yhdessä, jos ei luota toiseen.

Vierailija
12/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ikinä olla 100% varma mutta kestän sen sillä ajatuksella että tapahtui mitä tahansa niin aion luottaa itseeni sen verran että lopetan suhteen joka ei ole mulle hyväksi. Jos olen suhteessa niin annan kyllä kaiken vapauden. Rakastaa voi vain vapaudessa. 

Vierailija
13/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä kannata pohtia. Nauti elämästä ja elä kuten se, johon puolisosi aikanaan ihastui, niin hyvin menee! 

Vierailija
14/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varma, että pettää en luota. Lähden heti kun tilaisuuteni koittaa.

Vierailija
15/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ikinä käy missään

Vierailija
16/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota, aina on naiset pettäneet.

Vierailija
17/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hataralla pohjalla suhde, jos noin tärkeä asia eli luottamus ei ole kunnossa. Ei hyvässä ja normaalissa suhteessa tarvi epäillä ja pohtia epävarmana pettääkö vai eikö petä. 

Vierailija
18/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän varmaksi ettei petä. 

Vierailija
19/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotamme puolisoni kanssa toisiimme.  Meillä molemmilla on takana avioliitot, jotka ovat päättyneet juurikin silloisten puolisoiden uskottomuuteen ja meillä kummallakin on hyvin samanlainen käsitys uskollisuudesta. ja ihan hiljattain mieheni sanoikin, että eipä tarvii muita naisia katella, kun on sellaianen vaimo kuin sinä. Samaa voin sanoa hänestä, eipä tarvii muita katella.

Vierailija
20/28 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin jäin miettimään, että miksi mun pitäisikään olla täysin varma asiasta..

Mä olen aina mieheeni luottanut. Joskus leikitellyt asialla, että miten ihmeessä tämä mies hajamielinen professoeri voisi pitää pettämisensä salassa.. Ehkä semmoisiakin keinoja on, ettei kyse ole siitä.

Hänellä on ollut kymmeniä vuosia tapana jättää kaikki yksityisyys levälleen pitkin poikin kotiin. Ehkä niiden yhtäkkinen vahtiminen ja jemmailu saisi mut epäileväksi. En tiedä, vai viittiikö sitä enää näillä ijillä tuommoisilla vaivata päätään. Jos menee, niin menkööt. En mä esteenä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi