Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti puhuu ja puhuu omista jutuistaan

Vierailija
16.08.2026 |

Mulla on tää sama ongelma jatkuvasti: löydän vaan deittejä, jotka hölisevät omasta kiinnostuksen kohteistaan taukoamatta. Eivät kysy multa mitään, tai jos sanon jotain, eivät juuri noteeraa sitä, vaan jatkavat siitä jutusta mihin jäivät.

Olen ihan loppu parin tunnin kuluttua. En vaan jaksa tätä. Äskön olin juuri treffeillä, jossa ensin jaksoin ottaa aktiivisesti osaa ja sanoa väliin asioita, mutta pian huomasin, että kaikki mun sanoma siivuutettiin ja multa ei kyselty mitään. Mies vaan halusi keskustella hänelle tärkeistä asioista.

Mä en ymmärrä miten vedän puoleeni näitä. Tämäkin tyyppi oli ekoilla treffeillä mukavan oloinen, ja muisti kysellä myös multa asioita. Tuli fiilis, että hän haluaa tutustua munhun. Mutta nyt vaan huomaan, että hän haluaa vaan jonkun joka kuuntelee. Mutta mä en saa tästä mitään! Ja nyt oon ihan loppu. Hänellä oli varmasti oikein kivat deitit, ja mun kanssa on kiva jutella..

Onko muilla käynyt samaa? Onko mitään vinkkejä miten väistää nää monologi-tyypit?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hesasta. Kuuntele vaikka jussi vuorta, jatkuvasti vain rehentelee. 

Tämä kyllä lähinnä jutteli tosi yksityiskohtasesti jostain elektroniikasta ja sitten jostain vanhoista poliittisista jutuista. En pysynyt kärryillä.. Ei rehvastellut omalla osaamisellaan ym.

Ap

No sitten oli ehkä vain hermostunut tai sun jutut eivät olleet hänestä kiinnostavia...

No ei voi olla, että mun jutut ei ollu kiinnostavia, ku en saanut kerrottua mitään itse. Koko keskusteli pyöri hänen juttujen ympärillä, vaikka yritin siirtää sen eri urille. Mutta sitten kuulu taas "ai niin, mihin jäinkään. Joo, ja sitten ..."

Ap

Vierailija
22/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia tommoset ihmiset. Jos olis puhelimessa niin vois muka kuunnella kun samalla katsoo elokuvaa. 

Joo, mutta mä en jaksa pitää tälläistä ihmistä elämässäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhä vaan Hesa.

Vierailija
24/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus

Vierailija
25/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä lähinnä jutteli tosi yksityiskohtasesti jostain elektroniikasta ja sitten jostain vanhoista poliittisista jutuista. En pysynyt kärryillä.. Ei rehvastellut omalla osaamisellaan ym.

Ap

No sitten oli ehkä vain hermostunut tai sun jutut eivät olleet hänestä kiinnostavia...

No ei voi olla, että mun jutut ei ollu kiinnostavia, ku en saanut kerrottua mitään itse. Koko keskusteli pyöri hänen juttujen ympärillä, vaikka yritin siirtää sen eri urille. Mutta sitten kuulu taas "ai niin, mihin jäinkään. Joo, ja sitten ..."

Ap

😂

Vierailija
26/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten pomminvarma vinkki miehille. Kannattaa puhuttaa deittiä ja esittää tarkentavia kysymyksiä ja kuunneella keskittyneesti. Jos vielä maltat kertoa omista asioistasi uskottavasti mutta rönsyilemättä niin olet vahvoilla. 

Vielä jätä exä ja äiti kokonaan mainitsematta ekalla deitillä. Myöhemminkin puhut mielummin "vanhemmista" kuin äidistä, äläkä puhu exästä ikävästi.

Vierailija
27/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten pomminvarma vinkki miehille. Kannattaa puhuttaa deittiä ja esittää tarkentavia kysymyksiä ja kuunneella keskittyneesti. Jos vielä maltat kertoa omista asioistasi uskottavasti mutta rönsyilemättä niin olet vahvoilla. 

Vielä jätä exä ja äiti kokonaan mainitsematta ekalla deitillä. Myöhemminkin puhut mielummin "vanhemmista" kuin äidistä, äläkä puhu exästä ikävästi.

Joo, mä ainakin valkkaan mm. deittisivustoilta vaan sellaisia, jotka haluaa tietää mustakin jotain. Että keskustelu kulkee molempiin suuntiin. Mutta sitten kasvokkain meneekin niin, että multa ei enää kysytä mitään, vaan mun pitää vaan kuunnella. Ja en ole mitenkään kynnysmatto, vaan pidän puoleni, mutta jos mun sanomiset koko ajan sivuutetaan, en jaksa pysyä keskustelussa mukana.

Ap

Vierailija
28/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja vielä extrabonuksena jos muistat mitä se toinen on sinulle aiemmin kertonut, vaikka että hän harrasti aikoinaan lajia X tai matkusti viime vuonna maahan Y. Todellakin erotut joukosta positiivisesti.

Vierailija
29/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä kehtaako tästä sanoa. Eli jos tää tyyppi pyytää uusille treffeille, kehtaanko sanoa oikean syyn vai kieltäydynkö jotenkin ympäripyöreästi?

Ap

Vierailija
30/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman ja sen vuoksi haluan vaihtaa hetken viestejä ja puhua puhelimessa ennen kuin raahaan nätin pyllyni treffeille, koska jo noissa nämä minäminä-tyypit erottuu. Ne ei kovin kauaa jaksa esittää kiinnostunutta. 

Ja joo, nyt tähän ryntää joukko miehiä suu vaahdossa selittämään, miten ei todellakaan kuluta aikaansa mihinkään viestittelyyn. Sopii mulle, ei ole tuollainen mies mua varten. 

Vierailija
31/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että puhuu omista. En voi sietää ihmistä, joka juoruaa muiden asioista.

Vierailija
32/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiiä kehtaako tästä sanoa. Eli jos tää tyyppi pyytää uusille treffeille, kehtaanko sanoa oikean syyn vai kieltäydynkö jotenkin ympäripyöreästi?

Ap

Vastaa ensin jotain ympäripyöreää, mutta jos mies haluaa tietää tarkemmin, kerro totuus, varustaudu raivariin ja itsesi syyttelyyn. 

Vierailija
33/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että puhuu omista. En voi sietää ihmistä, joka juoruaa muiden asioista.

Et sitten keksi mitään noiden väliin jäävää? Oletko yksinkertainen?

Vierailija
34/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman ja sen vuoksi haluan vaihtaa hetken viestejä ja puhua puhelimessa ennen kuin raahaan nätin pyllyni treffeille, koska jo noissa nämä minäminä-tyypit erottuu. Ne ei kovin kauaa jaksa esittää kiinnostunutta. 

Ja joo, nyt tähän ryntää joukko miehiä suu vaahdossa selittämään, miten ei todellakaan kuluta aikaansa mihinkään viestittelyyn. Sopii mulle, ei ole tuollainen mies mua varten. 

Kyllä mäkin aina viestittelen ensin ja katson, että osaako mies olla vastavuoroinen. Mutta esim tää tyyppi oli vielä mukava ekoilla treffeillä ja kyseli myös takaisin, mutta näillä toisilla treffeillä jauhoi sitten vaan omista jutuistaan. Uuvuttavaa.. Mikä ihme näitä tyyppejä vaivaa..?

Ap

Vierailija
35/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sanoa siitä suoraan hänelle!!! Mina sanoisin heti, että sorry, ei ole tietoa eikä kinnostusta  aiheesta ja vaihtaisin aihetta. Aina. Tulisi aina suoraan ja rehellisesti sanoa, niin oppivat.

Vierailija
36/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelyllä pari tuntia treffityypin kanssa. Se puhui kokoajan exästään. Joten ei sellaista jaksa toista kertaa tavata.

eri

Oon kans joskus kuunnellut monologia exästä ja kun lopulta sanoin, ettei aihe ole kovin mielenkiintoinen, niin sain kuulla olevani mustasukkainen 😂 Pettämätön logiikka! 

Vierailija
37/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelyllä pari tuntia treffityypin kanssa. Se puhui kokoajan exästään. Joten ei sellaista jaksa toista kertaa tavata.

eri

Nää on niitä juuri eronneita. Niistä kandee pysyä kaukana muutenkin.

Ap

Joo apua myönnän et olin tollainen just erottuani. osittain tietoisesti kun en ollut valmis uuteen suhteeseen ja tein sen kyllä selväks (nää tapailut oli lähinnä treffipyyntöjä joihin sitten suostuin tutustuakseni) ja osittain kai tiedostamatta kun en ollut päässy yli. Ihmettelen vieläkin miten jotkut kesti mua muutamankin treffien ajan...

Vierailija
38/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin aina viestittelen ensin ja katson, että osaako mies olla vastavuoroinen. Mutta esim tää tyyppi oli vielä mukava ekoilla treffeillä ja kyseli myös takaisin, mutta näillä toisilla treffeillä jauhoi sitten vaan omista jutuistaan. Uuvuttavaa.. Mikä ihme näitä tyyppejä vaivaa..?

Ap

Kuvittelevat olevansa niin hottiksia, että sä oot jo koukussa, niin ei tarvitse panostaa yhtään. 

Tuskin. Veikkaan etteivät vaan itse ymmärrä, kuinka itsekeskeisiä ovat ja tykkäävät päälle omasta äänestään. 

Vierailija
39/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanoa siitä suoraan hänelle!!! Mina sanoisin heti, että sorry, ei ole tietoa eikä kinnostusta  aiheesta ja vaihtaisin aihetta. Aina. Tulisi aina suoraan ja rehellisesti sanoa, niin oppivat.

Kyllä ainakin mä odotan vastavuoroisuutta kaikissa ihmissuhteissani, eikä ole mun tehtävä opettaa aikuista ihmistä siihen. Kuinka monta vuotta on riittävää opetusta ihmiselle, jonka maailma pyörii oman navan ympärillä? Vuosi? Kaksi? Viisi...?

Vierailija
40/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yhä vaan Hesa.

Stadi.

Se on stadi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme