Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti puhuu ja puhuu omista jutuistaan

Vierailija
16.08.2026 |

Mulla on tää sama ongelma jatkuvasti: löydän vaan deittejä, jotka hölisevät omasta kiinnostuksen kohteistaan taukoamatta. Eivät kysy multa mitään, tai jos sanon jotain, eivät juuri noteeraa sitä, vaan jatkavat siitä jutusta mihin jäivät.

Olen ihan loppu parin tunnin kuluttua. En vaan jaksa tätä. Äskön olin juuri treffeillä, jossa ensin jaksoin ottaa aktiivisesti osaa ja sanoa väliin asioita, mutta pian huomasin, että kaikki mun sanoma siivuutettiin ja multa ei kyselty mitään. Mies vaan halusi keskustella hänelle tärkeistä asioista.

Mä en ymmärrä miten vedän puoleeni näitä. Tämäkin tyyppi oli ekoilla treffeillä mukavan oloinen, ja muisti kysellä myös multa asioita. Tuli fiilis, että hän haluaa tutustua munhun. Mutta nyt vaan huomaan, että hän haluaa vaan jonkun joka kuuntelee. Mutta mä en saa tästä mitään! Ja nyt oon ihan loppu. Hänellä oli varmasti oikein kivat deitit, ja mun kanssa on kiva jutella..

Onko muilla käynyt samaa? Onko mitään vinkkejä miten väistää nää monologi-tyypit?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
2/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä: näitä monologi-tyyppejä löytyy ihan valtavasti myös töistä. Puhuvat ja puhuvat, mutta eivät kysy multa mitään. Tai jos kysyvät, alkavat selittää omaa juttuaan pian päälle. Olen alkanut välttelemään kahvihuonetta, jos nään heitä sielä. Tietysti heidän mielestään olen todella mukavaa seuraa..

Itse haluan keskittyä heihin, joille myös minun jutut on tärkeitä. Onneksi heitäkin on!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelyllä pari tuntia treffityypin kanssa. Se puhui kokoajan exästään. Joten ei sellaista jaksa toista kertaa tavata.

eri

Vierailija
4/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hesasta. Kuuntele vaikka jussi vuorta, jatkuvasti vain rehentelee. 

Vierailija
5/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kunpa tän voiskin ottaa vitsillä, mutta musta tuntuu, että musta on vedetty kaikki mehut, kun kuunteli mitä ihmeellisempiä juttuja kaksi tuntia, joista en keksinyt mitään sanottavaa, kun en oikein edes tiennyt mistä puhutaan :D

Ap

Vierailija
6/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kävelyllä pari tuntia treffityypin kanssa. Se puhui kokoajan exästään. Joten ei sellaista jaksa toista kertaa tavata.

eri

Nää on niitä juuri eronneita. Niistä kandee pysyä kaukana muutenkin.

Ap

Vierailija
7/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤷

Vierailija
8/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ap kirja! Ja jatko-osa myös!!!!!!!! Olet toope!!!!

Vierailija
9/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä lähinnä jutteli tosi yksityiskohtasesti jostain elektroniikasta ja sitten jostain vanhoista poliittisista jutuista. En pysynyt kärryillä.. Ei rehvastellut omalla osaamisellaan ym.

Ap

Vierailija
11/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/1573259/mies-jota-tapailen-puhuu-vain-i…

Ei tämä jauhannut itsestään, vaan piti monologeja itseään kiinnostavista aiheesta. Jotka olivat rutikuivia..

Ap

Vierailija
12/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on autisti tai yksinäinen? Tai jotain muuta. Ei Suomessa oikein tasapuolinen juttelu luonnistu. Kehityskin täällä on usein traumaperäistä. 

Vierailija
13/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä lähinnä jutteli tosi yksityiskohtasesti jostain elektroniikasta ja sitten jostain vanhoista poliittisista jutuista. En pysynyt kärryillä.. Ei rehvastellut omalla osaamisellaan ym.

Ap

No sitten oli ehkä vain hermostunut tai sun jutut eivät olleet hänestä kiinnostavia...

Vierailija
14/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus puuttuu. 

Vierailija
15/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä ihminen olet tällaisten kanssa missään tekemisissä! 

Vierailija
16/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on autisti tai yksinäinen? Tai jotain muuta. Ei Suomessa oikein tasapuolinen juttelu luonnistu. Kehityskin täällä on usein traumaperäistä. 

Voi olla, mutta miten voin aina vetää puoleeni just näitä.. Help, mitä teen väärin!? :D

Ap

Vierailija
17/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia tommoset ihmiset. Jos olis puhelimessa niin vois muka kuunnella kun samalla katsoo elokuvaa. 

Vierailija
18/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskön?

Vierailija
19/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys kukkii ja joku muukin

Vierailija
20/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eri

Tähän sanoisin, että suhde sen edellisen kanssa ei selvästi ole vielä kokonaan ohi, joten meidän ei kannata tapailla enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi