Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti puhuu ja puhuu omista jutuistaan

Vierailija
16.08.2026 |

Mulla on tää sama ongelma jatkuvasti: löydän vaan deittejä, jotka hölisevät omasta kiinnostuksen kohteistaan taukoamatta. Eivät kysy multa mitään, tai jos sanon jotain, eivät juuri noteeraa sitä, vaan jatkavat siitä jutusta mihin jäivät.

Olen ihan loppu parin tunnin kuluttua. En vaan jaksa tätä. Äskön olin juuri treffeillä, jossa ensin jaksoin ottaa aktiivisesti osaa ja sanoa väliin asioita, mutta pian huomasin, että kaikki mun sanoma siivuutettiin ja multa ei kyselty mitään. Mies vaan halusi keskustella hänelle tärkeistä asioista.

Mä en ymmärrä miten vedän puoleeni näitä. Tämäkin tyyppi oli ekoilla treffeillä mukavan oloinen, ja muisti kysellä myös multa asioita. Tuli fiilis, että hän haluaa tutustua munhun. Mutta nyt vaan huomaan, että hän haluaa vaan jonkun joka kuuntelee. Mutta mä en saa tästä mitään! Ja nyt oon ihan loppu. Hänellä oli varmasti oikein kivat deitit, ja mun kanssa on kiva jutella..

Onko muilla käynyt samaa? Onko mitään vinkkejä miten väistää nää monologi-tyypit?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee

Vierailija
42/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan se ei ole sinun vika, ap. Meidän joukossa tämmöisia on vähä enemmän kun 60%, elikkä yli puolet. Tämä tarkoittaa sitä, että melkein joka toinen tapamani ihminen. Jos käy huono tuuri, voi olla ettet tapaa ketään, ketä odotat. Koska niitä yksinkertaisesti on niin vähän, että kohta on ne melkein kadonnut.   Tarjolla onkin vaan sellaisia, ketä kuvailit.  Ja jos tämmöisrt eivät kiinnosta, turha sinne deittailemaan mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanoa siitä suoraan hänelle!!! Mina sanoisin heti, että sorry, ei ole tietoa eikä kinnostusta  aiheesta ja vaihtaisin aihetta. Aina. Tulisi aina suoraan ja rehellisesti sanoa, niin oppivat.

Näistä ei aina tiedä mihin nää menee. Jutut rönsyilee. Esim kun hän alkoi selittää tuota jotain poliitiikka-aiheista juttua (en oikeasti pysynyt kärryillä), niin se alkoi luokkaa "Kerran oli semmoinen tilanne, että tunnettu henkilö X teki jotain, ja sitten.." Ja sitten koko juttu oli tosi sekava, että en pysynyt kärryillä, mutta en jaksanut kuulla tästä enempää, joten sanoin vaan joo, kun luulin, että se juttu loppuu pian. Mutta ei, se jatkuikin. Jonkin ajan päästä ei vaan jaksa enää kuunnella.

Ihnettelin vaan, että eikö tuo huomaa, että mä en saa sanottua enää mitään. Ja vastaus: ei huomannut, oli varmaan vaan tyytyväinen.

Näin jälkiviisasti voi sanoa, että tuossa ja tuossa kohtaa olisi sanoa, kiitos, mutta nyt vaihdetaan aihetta, mutta siinä kohtaa se on tosi vaikeeta.

Ap

Vierailija
44/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin treffeillä tuollaisen ihmisen kanssa niin ehkä puoli tuntia jaksaisin kohteliaasti kuunnella. Sen jälkeen on ihan ok alkaa avoimesti näyttää ikävystymisen merkkejä. Haukottele, ala katsella ympärillesi, vastaa pulinaan jotain "joo joo", ja lopulta voit sanoa että kappas, onkin jo aika lähteä kotiin.

Ennen kaikkea, lopeta kohtelias hymyily ja aktiivinen kuunteleminen. Miehet varsinkin ei osaa yhtään  lukea naisen ilmeestä että nyt ei oikeasti kiinnosta jos nainen jatkaa katsekontaktia ja hymyilee vaivautuneesti. Mies vaan kuvittelee että nainen on kiinnostunut ja ihan mykistynyt hänen mahtavista jutuistaan. Me naiset ollaan liiankin kohteliaita noita monologeja harrastavia kohtaan.

Vierailija
45/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on paljon näitä....puhuvat vaan omista asioistaan ja odottavat, että nainen on yleisö joka kuuntelee ja ihailee..... suhde tulisi olemaan sitä, että kuuntelet miehen  monologia ja miestä ei kiinnosta ollenkaan, mitä nainen, ajattelee, tuntee yms...

Vierailija
46/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hesasta. Kuuntele vaikka jussi vuorta, jatkuvasti vain rehentelee. 

Tämä kyllä lähinnä jutteli tosi yksityiskohtasesti jostain elektroniikasta ja sitten jostain vanhoista poliittisista jutuista. En pysynyt kärryillä.. Ei rehvastellut omalla osaamisellaan ym.

Ap

Olisit iskenyt kiinni, kun kerrankin on puhelias suomalainen mies 😅

Vierailija
47/47 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hesasta. Kuuntele vaikka jussi vuorta, jatkuvasti vain rehentelee. 

Se on yhä vaan Hesa.

Stadi.

Se on stadi.

Eli päähesuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi