Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tuilla ja kotona muuten olevat!

Vierailija
25.05.2007 |

oletteko ikinä ajatelleet eläketurvaanne, se on aivan surkea jos ette kerää itsellenne työeläkettä ja tuolla menolla sitä ei kierry!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei työpaikkaa vielä ole? Joidenkin on katsos se hankittava, ennen kuin voi lähteä kerryttämään eläkettään ;)

Vierailija
2/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästämme eläkkeisiimme edelleenkin, omasta pussista toki mutta ainakin on vanhuudenpäivät turvattuina. En luota siihen, että meidän eläkkeitämme valtio pystyy enää maksamaan. Jatkamme säästämistä kun palaan töihin, isommalla summalla toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 23v,ja lapset jo tehty.

Vierailija
4/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onpa vaikea valinta... Itselleni on eläkeikä yksi lysti, kuka sitä tietää elääkö sinne asti, kunhan on ruokaa tänään.

Vierailija
5/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olut töissä kesät 13 v asti, talvisin osa-aikatöissä 14 v asti, vuoden 99 jälkeen (valmistuin) 3 vuotta oikeissa töissä. Kolme äitisylomaa ja hoitovapaata.

Mun eläkkeeni on kertynyt vaan ihan muutamalta vuodelta, vaikka olen tehnyt " koko ikäni" töitä. Se tässä ketuttaa.

Vierailija
6/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minulla vielä eläkkeeseen aikaa 37 vuotta. Kyllä siinä kerkeää eläkettä kartuttamaan.

Ja älkää vaan laittako rahojanne nyt mihinkään eläkesäästöihin.

Vierailija
7/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat pieniä vain hetken ja haluan hoitaa heidät kotona 3-vuotiaiksi. Sen jälkeen ehdin tehdä töitä vielä kymmeniä vuosia jos vain hengissä pysytään.

Vierailija
8/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä ainakin olen jo niin vanha, että olen ehtinyt työelämässä olla vuosia ja kerryttää sitä eläkettä.

ne nuoremmat eivät sitten välitä, koska eivät tajua elävänsä ehkä jopa yli 40-vuotiaiksi :-D

Vierailija
9/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän kyse ole siinä tapauksessa vain arvoista. Minusta on tärkeämpää että lapsillani on kiireetön lapsuus kuin että minulla on hyvä eläke.

PS: enkä tarkoita tällä sitä että kotihoito on aina paras ja/tai mahdollista, en suinkaan, omat lapsenikin käyvät aamupäivisin pk:ssa, mutta äidillä (tai isällä) pitäisi olla enemmän aikaa kuin mitä 8-16 työskentelevällä on.

Vierailija
10/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotihoidontukiajasta kertyy eläkettä.

Vierailija
11/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ihan tavalliselle tilille, sieltä voi myös muutenkin ottaa rahaa, koskaanhan ei tiedä mitä tulee tapahtumaan joten näin rahat ovat aina käytössämme.

t:3

Vierailija
12/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pienentää tulevaa eläkettä ja itse en ainakaan voisi elää niin, etten ajattelisi myös tulevaisuutta.

Ja minulla on kolme lasta ja olen ollut 14v asti töissä, aluksi kesätöissä, sitten kokoaikaisesti opiskeluiden jälkeen.

ap

Vierailija
13/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kotihoidontukiajasta kertyy eläkettä.

Vierailija
14/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se siitä.

Luotan vanhanaikaisesti siihen että lapset ovat eläketurvani!

Vierailija
15/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei enää eläkkeitä jaella kun olisi mun aika eläkkeelle jäädä. Itseasiassa uskon, että se tulee tapahtumaan jo aiemminki!

Mielummin säästelee sukan varteen, muistakaa se.

Vierailija
16/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatapauksessa, sama se. Elän tätä hetkeä, ei tulevaisuutta voi ennustaa (palkkani on joka tapauksessa pieni, joten murehditaan asioita sitten, kun ovat ajankohtaisia...) :)

Vierailija
17/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät että silti eläkkeesi alkoi kertyä vasta 21-vuotiaana? Eli turhaan pröystäilet lapsuusajan työvuosillasi... Nykyään alkaa kertyä " jo" 18-vuotiaille, muistaakseni.

Itse tein tosi paljonkin (opintojen ohessa) töitä 17-22-vuotiaana. Eläkettä kertyi vain vuodelta.

JA: äitiysvapaalta ja hoitovapaalta kertyy eläke!!

Vierailija:

Se pienentää tulevaa eläkettä ja itse en ainakaan voisi elää niin, etten ajattelisi myös tulevaisuutta.

Ja minulla on kolme lasta ja olen ollut 14v asti töissä, aluksi kesätöissä, sitten kokoaikaisesti opiskeluiden jälkeen.

ap

Vierailija
18/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tiedät että silti eläkkeesi alkoi kertyä vasta 21-vuotiaana? Eli turhaan pröystäilet lapsuusajan työvuosillasi... Nykyään alkaa kertyä " jo" 18-vuotiaille, muistaakseni.

Itse tein tosi paljonkin (opintojen ohessa) töitä 17-22-vuotiaana. Eläkettä kertyi vain vuodelta.

JA: äitiysvapaalta ja hoitovapaalta kertyy eläke!!

Vierailija:

ap

Ja vastasinpahan vain kysymykseen, kun joku kysyi milloin olen itse aloittanut työnteon, ei olut mitään kehuskelua. Olisiko pitänyt valehdella, kait sitten niin sinäkin olisit ollut tyytyväinen!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi