Jason Arday on kuollut
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012207437.html
Suuria mokia teki kyllä, mutta en odottanut tällaista, surullista :(
Osaksi syy on mielestäni myös yliopistossa, heidän ei olisi pitänyt päästää häntä etenemään niin pitkälle tarkistamatta taustoja tarkemmin.
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Surullinen lopputulos.
Jasonin viimeinen performanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei hänellä ollut läheisten tukea?
Karl Marxin idiksillä on perävalotakuu. Kun valheet selviävät ja todellisuus iskee takaisin, ei ystäviä löydy. Kaikki on ollut vain narsistista woketeatteria.
On siinäkin elämä. Ei kyllä pysty kadehtimaan tuollaista valheille rakennettua tähdenlentoa. Ehkä hän oli myös uhri, arvovaltainen ympäristö tuki kaikkea huijaamista täysimittaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Maalasi itsensä nurkkaan, eikä kestänyt kävellä pois
Nähdäänköhän näitä vielä paljonkin? Se on varmaa että tälläisiä vedättäjiä on maailmassa ja jopa korkeissa asemissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon.
Et sentään ilmoittanut Poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sentään ilmoittanut Poliisille?
Huvittava kommentti muutenkin kun DEI perustuu rasistisiin motiiveihin ihan täysin :D
Ei hänellä olisi ollut enää mitään mahdollisuutta työllistyä omalle alalle. Joutunut kuuntelemaan loppuelämänsä kettuilua asiasta. Varmaan olisin tehnyt samoin. Kaksi lasta jäi mikä on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä hapsusta vaan sullekin!
Oliko valkoinen vaimo, jotenkin sopisi kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänellä olisi ollut enää mitään mahdollisuutta työllistyä omalle alalle. Joutunut kuuntelemaan loppuelämänsä kettuilua asiasta. Varmaan olisin tehnyt samoin. Kaksi lasta jäi mikä on harmi.
Sepittelystä ja valheista kun jää kiinni ihmisten edessä niin olisi syrjäytynyt yhteiskunnasta täysin.
Vierailija kirjoitti:
Valeproffa teki henkilökohtaisen ratkaisun. Kuka uskoi hänen sepitetyn tuhkimotarinan? Oppi vasta 18 vuotiaana lukemaan mutta raivasi tiensä ahkeruudella professoriksi. Juoksi muka 900km juoksumatolla 6 päivän aikana ja keräsi hyväntekeväisyyteen 5 miljoonaa puntaa. Oli jotain muitakin ihmetekoja.
Kuulostaa ihan paroni Münchhausenin tarinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun viestienpoistattelullasi on autoritaristinen motiivi ja siksi kaikki sinun viestisi tullaan tästä lähtien ilmoittamaan poistoon.
Hän on paranoidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalasi itsensä nurkkaan, eikä kestänyt kävellä pois
Nähdäänköhän näitä vielä paljonkin? Se on varmaa että tälläisiä vedättäjiä on maailmassa ja jopa korkeissa asemissa.
Pari vuotta sitten oli se julkisen hallinnon kohu. Mietin silloin, että kuinkakohan se nainen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko valkoinen vaimo, jotenkin sopisi kuvaan.
Sopisi erittäin hyvin täydelliseen woke-kuvaan.
Oikein valkoisia vihaavalle rasistille ja huijarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai valehtelu ja huijaus on ok jos sillä saa jotain hyvääkin aikaan? Ei ole.
Joulupukkitarina pitäisi logiikkasi mukaan lopettaa.
Olen eri, mutta minun perheessäni ei ole koskaan uskoteltu joulupukkitarinaa lapsille. Vanhempani ovat umpirehellisiä älykköjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai valehtelu ja huijaus on ok jos sillä saa jotain hyvääkin aikaan? Ei ole.
Joulupukkitarina pitäisi logiikkasi mukaan lopettaa.
Olen eri, mutta minun perheessäni ei ole koskaan uskoteltu joulupukkitarinaa lapsille. Vanhempani ovat umpirehellisiä älykköjä.
Sen sijaan mielikuvituksen käyttäminen on opetettu minulle. Siinä on opetettu erottamaan, mikä on totta ja mikä on kuviteltua. On mielestäni väärin että lapselle syötetään joulupukkitarinaa valheellisesti, vaikka hänelle voisi kertoa että se nyt on tällainen tarina, jota saa fiilistellä, mutta tarina on tarina.
Eniten itteeni ärsyttää tässä tapauksessa lukuisat KUNNIATOHTORUUDET joistain yliopistoista joita hänelle siis oli annettu aiemmin!! Olen AINA pitänyt niitä väärinä koska ei tohtorin hattua muillekaan voida myöntää ei-akateemisella meriitillä ilman väitöstä.
Samoin väite 600 mailin juokseminen 6 päivässä....olympiatasoinen juoksija siis. Ja yliopistojen sivuilla tätä hehkutettiin. Mulla on iso kiusaus kirjottaa Cambridgeen että onko teillä piilossa muitakin olympialais kultamitaliehdokkaita, koska maanne varmasti haluaisi lähettää heidät seuraaviin MM maratooneihin voittajaehdokkaana?
Niin oikea rassetoiminta saa jatkua kun huudetaan rassea turhaan. Kritisointi ja erimieltä oleminen kuin ei ole rassea.