HS: Silja Kosonen joutunut miesten törkymyrskyn kohteeksi kerrottuaan parisuhteestaan
Ihan oikeasti hei. Tyyppi voittaa Euroopan mestaruuden ja tuollaista lokaa niskaan?
"Moukarinheiton tuore Euroopan mestari Silja Kosonen, 23, kertoo saaneensa järkyttäviä viestejä, kun paljastui, että hän seurustelee futsalpelaaja Senni Virenin kanssa.
Instagramissa on tullut pari sellaista, että ”meni moti nyt.” Joku sanoi, että olen vain puoliksi nainen, kun olen kiinnostunut naisesta. Toisessa viestissä sanottiin, että olen 0,5 prosenttia nainen, niin ei se ihan ehkä toimi.”
Kommentit (112)
No, Siljan kumppani on ruma kuin perhoskoiran perse, joten ei sitä voi oikein naiseksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä se on pois, mistä Silja onnensa ammentaa?
Juu, eihän se meiltä ole pois jos lipoo kalaista maljaa ja sieltä onnensa ammentaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut, että Siljan olemus on ollut jotenkin erilainen kuin ennen. Ehkäpä se johtuu siitä, että on rakastunut
Nyrkitetty kunnolla niin kävelee jalat levällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latta.p.i.l.lu on aina lattap.i.l.l.u.
Ja i diootti on aina i diootti
Lattis on edelleen lattis.
Eli persu on puutteessa no eipä yllätä.
Maailmassa ei oikeasti ole poikkeavia, joita nykyajan media ja woke hörhöt tuovat esille, näin paljon kuin nykyään esiintyy, ihmiskunta tulee tuhoutumaan tämän agendan ylimainostamiseen, joskus tuntuu että se itämaiden kulttuuri on joissain asioissa oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pari viestiä on tullut ja se on hesarin ja ap:n mielestä joku miesten törkymyrsky?
Ihan pari, sulleko ne viestit on esitetty?
Törky on törkyä vai olis yks vaan.
Itse Silja sanoi että pari viestiä. Etkö edes lue juttuja joita kommentoit vihan sumentamana heti?
Pari, no, jos niitä oli pariniin miksi kertoi edes.
Vai oliks se pari johonkin tietyn tyyppiseen sanastoon?
Jos oli vain psri, tuskin kannattaa mediaan mainita.
Minä saan päivittäin törkyhuuteluita, en ole lesbo enkä muutenkaan huutelijoita häirinnyt - ai niiin, en ole toistaiseksi rasvalettiseksi siideri/kaljajuopoksi vajonnut! Mediaa tuskin kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Pari viestiä? Kannattaako niille antaa moista huomiota? Krista sai taatusti sadoin kerroin enemmän positiivisia viestejä.
Miksi ei keskityttäisi niihin?
Paro sellaista "meni moti nyt".
Pari tuollaista, mutta muuta myös.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko nuo miehet, että naista haukkumalla se siitä jotenkin vielä muuttuisi 😂
Men are not yet lonely enough.
This good man is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viestiä? Kannattaako niille antaa moista huomiota? Krista sai taatusti sadoin kerroin enemmän positiivisia viestejä.
Miksi ei keskityttäisi niihin?
Paro sellaista "meni moti nyt".
Pari tuollaista, mutta muuta myös.
Meinaaks toi yks että EM-kultaa voittaneelta meni moti parin viestin takia? Ei kyl se oli et pari viestitti ettei kiinnosta seurata kisamenestystä. Mut sitte oli muutakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some pitäisi kieltää näiltä aikuisilta miehiltä (myös muilta), jotka eivät osaa käyttäytyä somessa.
Miehet on se tunteikas ja hormonien vietävissä oleva sukupuoli!
Joku muukin näkee tän harhan läpi. Onneksi olkoon. Miehet myös ovat ne jotka pitävät juorukerhoja, joka v...un pikkukaupunki on täynnä kokoontuvia ukkokerhoja jotka juoruaa muista ihmisistä. Siellä ei puhuta tekniikasta vaan siitä kuka pani ketäkin ja kuka kohta panee jotakuta. Näissä ei sit edes yritetä välittää totuudesta vaan kuten aina miehet kilpailevat joten niitä mehukkaita juttuja keksitään (!) omasta päästä.
Miesten "telakoituminen" ja perseestä puristelu joukkuepeleissä on vaan läppää.