HS: Silja Kosonen joutunut miesten törkymyrskyn kohteeksi kerrottuaan parisuhteestaan
Ihan oikeasti hei. Tyyppi voittaa Euroopan mestaruuden ja tuollaista lokaa niskaan?
"Moukarinheiton tuore Euroopan mestari Silja Kosonen, 23, kertoo saaneensa järkyttäviä viestejä, kun paljastui, että hän seurustelee futsalpelaaja Senni Virenin kanssa.
Instagramissa on tullut pari sellaista, että ”meni moti nyt.” Joku sanoi, että olen vain puoliksi nainen, kun olen kiinnostunut naisesta. Toisessa viestissä sanottiin, että olen 0,5 prosenttia nainen, niin ei se ihan ehkä toimi.”
Kommentit (110)
Hesarin artikkelissa ei mainita miehistä mitään. Ja Kososen itsensä mukaan törkyviestejä oli tullut pari.
Hyi kaikki miehet!
0,5 prosenttia? Siellä on joku järjenjättiläinen tosiaan kirjoitellut
Miksi ihmeessä tuosta uutisesta pitää avata some, etsiä ko. henkilön profiili ja kirjoittaa törkyviesti? Miksi jonkun parisuhde on muille niin iso asia?
Kysyn tätä heterona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin naiset ne niitä törkyviestejä lähettelevät, kuten tälläkin palstalla.
Ai naisetko suuttuu jos nainen ei pidäkään miehistä? Tuskin 😅
Tämä erinomaisen looginen kommentti saa puutarhatontun kokoiset besaletkupersut raivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Etteivät vaan olisi olleet Raisiosta ne törkykirjoittajat?
Raisio on 🤢
Mun mielestä vähiten 🤢 niistä kunnista, joissa olen asunut.
Tai sitten kaikki on yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko nuo miehet, että naista haukkumalla se siitä jotenkin vielä muuttuisi 😂
Men are not yet lonely enough.
Ja alkaisi tavoitella miehiä.
Pari viestiä? Kannattaako niille antaa moista huomiota? Krista sai taatusti sadoin kerroin enemmän positiivisia viestejä.
Miksi ei keskityttäisi niihin?
Voi, kun vielä näkisi Suomen, jossa ketään ei kiinnosta eikä media uutisoi, onko ihminen hetero, homa tai jotain muuta.
HS:lle ja Ylelle pisteet siitä, etteivät kommentoineet tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. Kusimulkeroita riittää.
Mulkeroilta pallit pois niin lopouu riehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Pari viestiä? Kannattaako niille antaa moista huomiota? Krista sai taatusti sadoin kerroin enemmän positiivisia viestejä.
Miksi ei keskityttäisi niihin?
Siis Silja, ei Krista.
Persujen kivekset pitäisi vaihtaa pingispalloihin. Nähtäisiin, poistuuko fasismi pallien mukana ja kasvaako päähän järkeä.
Mulle olisi riittänyt tieto mestaruudesta. Miksi parisuhteesta uutisoidaan jos kerran naisparit on valtavirtaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun vielä näkisi Suomen, jossa ketään ei kiinnosta eikä media uutisoi, onko ihminen hetero, homa tai jotain muuta.
Seksinpuutteessaan nuo tolloäijät mölisee. Ne pitäisi joko lääkitä tai kastroida. Niin tehdään kissoille ja koirillekin häiriökäytöksen poistamiseksi
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, suurinta osaa ei kiinnosta.
Muutama muokka kirjoittaa typeryyksiä, niin näitä sitten nostetaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla loppuisi tyhmien ihmisten siittäminen tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi riittänyt tieto mestaruudesta. Miksi parisuhteesta uutisoidaan jos kerran naisparit on valtavirtaa?
Miksi sinä uutisoit siitä mikä sulle riittää? Mua ei kiinnosta.
Uutisoitiin sikamiesten käytöksestä. Se oli se AIHE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla loppuisi tyhmien ihmisten siittäminen tässä maassa.
Esim mopokaaharien.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko nuo miehet, että naista haukkumalla se siitä jotenkin vielä muuttuisi 😂
Men are not yet lonely enough.
Minä naisena halveksin tuota le pak koa,sai mitalin tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kumma ettei vielä ole jankutettu persuista.
Ei tarvitse, kaikki tietää sen muutenkin
Meni moti? Kenen ja mihin? Ihan hirveästi on väliä seksuaalisella suuntautumisella urheilusuorituksessa.