HS: Silja Kosonen joutunut miesten törkymyrskyn kohteeksi kerrottuaan parisuhteestaan
Ihan oikeasti hei. Tyyppi voittaa Euroopan mestaruuden ja tuollaista lokaa niskaan?
"Moukarinheiton tuore Euroopan mestari Silja Kosonen, 23, kertoo saaneensa järkyttäviä viestejä, kun paljastui, että hän seurustelee futsalpelaaja Senni Virenin kanssa.
Instagramissa on tullut pari sellaista, että ”meni moti nyt.” Joku sanoi, että olen vain puoliksi nainen, kun olen kiinnostunut naisesta. Toisessa viestissä sanottiin, että olen 0,5 prosenttia nainen, niin ei se ihan ehkä toimi.”
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pari viestiä on tullut ja se on hesarin ja ap:n mielestä joku miesten törkymyrsky?
No mutta niitä on varmaan laittaneet muutkin kuin sinä…
Iltalehdessä oli aamupäivällä valtava määrä käsittämättömiä törkykommentteja uutisesta, nyt koko kommenttiosuus on poistettu, myös Ilta-Sanomat on poistanut kaikki kommentit, kertoo surullisella tavalla siitä, millä vuosisadalla monet, eritoten miehet vielä elävät😢
Joillekin miehille on täysin käsittämätön ajatus, että on olemassa naisia, jotka eivät missään olosuhteissa kiinnostu heistä. Nämä ovat niitä jotka suuttuvat saatuaan pakit heteronaiselta. Kun on se oikeutuksen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä onko lepso? Kuhan moukari lentää, ja sehän lentää.
Mitä väliä silläkään on lentääkö. Ei ton daikin em-kulta mun elämään mitenkää vaikuta. Saiko se kultaa vai oli viimenen nii töihin on silti huomenna herättävä.
43: en mä kyl haluais ton ddr-mörssärin kans ainakaan treffeille
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos hän olisi hoikka, pitkähiuksinen, tatuoimaton ja kaunis naapurintyttö eikä silti missään nimessä haluaisi kanssasi treffeille, suuttuisitko? Jos et, eihän tämä koskenut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pari viestiä on tullut ja se on hesarin ja ap:n mielestä joku miesten törkymyrsky?
No on kyllä asiatonta, yksikin törkyviesti. Ja ihan tavallisena miespulliaisena sanon. Saattaisit olla itse eri mieltä jos sattuis omalle kohdalle.
En minä parin viestin vuoksi alkaisi kaikkia taas syyllistämään ja jauhamaan jostain myrskystä. Ei siljakaan sellaista ole sanonut vaan että siellä oli positiivisen palautteen seassa pari ikävämpääkin viestiä. Mikä hitto siinä on että teillä on tällä palstalla pakonomainen tarve vääristellä ja valehdella joka asiassa?
Jännästi ei saisi yhden viesti perusteella sanoa mitään eikä vetää päätelmiä. Samantyylinen yleistävä muuten tuo omakin viestisi kun tällä palstalla aina ja kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos hän olisi hoikka, pitkähiuksinen, tatuoimaton ja kaunis naapurintyttö eikä silti missään nimessä haluaisi kanssasi treffeille, suuttuisitko? Jos et, eihän tämä koskenut sinua.
Ei se sillon ois daikki
Todennäköisemmin naiset ne niitä törkyviestejä lähettelevät, kuten tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillon ois daikki
Hyvin voisi olla, hänhän ei missään nimessä haluaisi kanssasi treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarin bensaletkupersujen pitää vaihtaa tumputuskuvaa.
Kaikkea hyvää Siljalle, huippu tyyppi!Ei se tee tyypistä huippua et on lesbo
Onko joku väittänyt, että juuri lesbous tekee Siljasta huipputyypin, sanoisin itse, että Silja on huipputyyppi siitä huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin naiset ne niitä törkyviestejä lähettelevät, kuten tälläkin palstalla.
Kyllä törkyviestejä lähettää tyhmät ihmiset, ja niitä ikävä kyllä löytyy kaikista mahdollisista sukupuolista ihan liikaa.
Kiusaajat ovat luusereita, joilla ei ole edes oikeita vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillon ois daikki
Jos tämmönen viiskymppinen möhömahanen perheenisä menis treffeille naapurintytön kans nii pitäs kysyä siellä ravintolassa kaikilta että jos joku tunee vaimon mitä vaitiolo maksaa?
Vierailija kirjoitti:
No miksi nainen kirjoittaisi että "nyt meni motivaatio"?
Tai että "et ole kuin puolikas nainen jos et pidä miehistä"?
Naisia taas ei häiritse suuntaukset, vierailla ihmisillä. Enemmän se miten siihen on tultu, mietityttää. Miten miksi joku tulee yhtäkkiä lesboksi vai onko aina ollut. Miksi juuri urheilijat. Kun on nyt eri suuntauksia ja miehet miehissä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillon ois daikki
Jos tämmönen viiskymppinen möhömahanen perheenisä menis treffeille naapurintytön kans nii pitäs kysyä siellä ravintolassa kaikilta että jos joku tunee vaimon mitä vaitiolo maksaa?
Olet kyllä ihan elävä esimerkki miehestä, joka ei millään ymmärrä, että voi olla olemassa naisia, jotka eivät missään olosuhteissa lähde kanssanne sinne treffeille. :D mene vaan sinne vaimon luo, siellä on hyvä olla, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ai naisetko suuttuu jos nainen ei pidäkään miehistä? Tuskin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillon ois daikki
Olet kyllä ihan elävä esimerkki miehestä, joka ei millään ymmärrä, että voi olla olemassa naisia, jotka eivät missään olosuhteissa lähde kanssanne sinne treffeille. :D mene vaan sinne vaimon luo, siellä on hyvä olla, toivottavasti.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naisetko suuttuu jos nainen ei pidäkään miehistä? Tuskin 😅
No ne voi olla vaikka jotain konservatiivi-uskiksia. Tuntevat palavaa halua tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sillon ois daikki
Ei ole.
Sepä ikävää. Teet kuitenkin puolet teidän liitosta, pystyisitkö parempaan?
Ketä muuta ne olisivat kuin persuja? Miksei sitä saisi sanoa jo heti ensimmäisessä kommentissa?