Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kodissasi erikseen vessa miehille ja naisille?

Vierailija
12.08.2026 |

Vai onko ne unisex?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi erikseen, jos kotonani kävisi tuntemattomia henkilöitä vessa-asioillaan. Nyt kun ei käy muita kuin perheenjäsenet ja satunnaiset, hyvin tuntemamme vierailijat, riittää unisex-järjestely.

Eli jos teillä kävisi tuntemattomia vessassa, niin naiset kävisi tuntemattomien naisten kanssa vessassa ja miehet tuntemattomien miesten kanssa? Ja siinä ei olisi mitään hämärää? 

Vierailija
42/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kävellä toiselle puolelle taloa, niin mulla on lähivessa. Mies on kova hiihtämään niin se jaksaa mennä kauempaan.

Sama. Lattiassa vaan alkaa olla aikamoiset latu-urat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleko apn kotivessaan ventovieraita ihmisiä useinkin?

Ehkä ei voi verrata omaa perhettä johonkin vieraisiin pervopentteihin, joita kaduilla kulkee ja niillä ei ainakaan meidän asuntoon ole mitään pääsyä 

Mä olen sinkku, niin luonani käy vain vieraita naisia. Siksi yksiössäni on kaksi vessaa.

44/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta alakerran kylpyhuone on kissan ja yläkerran kylpyhuone on mun. 

Vierailija
45/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi erikseen, jos kotonani kävisi tuntemattomia henkilöitä vessa-asioillaan. Nyt kun ei käy muita kuin perheenjäsenet ja satunnaiset, hyvin tuntemamme vierailijat, riittää unisex-järjestely.

Eli jos teillä kävisi tuntemattomia vessassa, niin naiset kävisi tuntemattomien naisten kanssa vessassa ja miehet tuntemattomien miesten kanssa? Ja siinä ei olisi mitään hämärää? 

Mun mielestä vessassa käydään yksin, pl. julkiset WC tilat.

Vierailija
46/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikseen! Naisten vessa on isompi ja sitä siivotaan. Miesten vessa on pienempi ja sitä ei siivoa kukaan.  Miksi näin? Siksi, kun rakentaessa sovimme, että pojat siivoavat poikien vessan ja tytöt tyttöjen vessan. 

Vierailija
47/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on saunatkin erikseen miehille ja naisille, ei olla mitään sairaita wokettajia.

Meillä sängyt. Miehille toinen ja naisille toinen. Ei mitään oksettavia unisex-sänkyjä.

Meillä ei ole unisex sukupuolielimiä.

Naisen pimppa on varattu vain naisille ja miehen kikuli vain miehille. Emme arvosta wokeajattelua että värkkejä käytetään ristiin.

Vierailija
48/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on unisex vessat tuntemattomille ja kylpyhuoneessa kostosuihkuverhokappa.

Vierailija
49/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän hämärää noin kuin että pakottaisin tuntemattomat miehet ja naiset käyttämään samaa vessaa. Ihannehan tietenkin on, että jokainen käy vessassa kotonaan. Silloin ei tarvitse miettiä kenen kanssa joutuu vessan jakamaan.

Vierailija
50/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikeidea: mukana kannettava vessa. Saa itse päättää sitten kuka sitä saa käyttää. Omaan kannettavaani eivät mieselimelliset kuseksi.

Vierailija
51/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikeidea: mukana kannettava vessa. Saa itse päättää sitten kuka sitä saa käyttää. Omaan kannettavaani eivät mieselimelliset kuseksi.

Port a potty, kannettava vessa. On jo olemassa ;-) 

Vierailija
52/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitäisi enemmän markkinoida niin loppuisivat kaikenlaiset vessakohut ja saisivat erilaisiksi identifioituvat rauhassa käyttää noita kannettavia. Ehkä ei ole heillä tiedossa että tuommoisiakin on, muut paitsi sateenkaarimainokset blokattu? Liiaksi kuplauduttu sinne kimallekrääsämaailmaan eikä osata etsiä tarpeellisia tuotteita. Vai tietävätkö kyllä näistä, mutta haluavat luoda eripuraa ja keinotekoisia vessaongelmia päästäkseen toistuvasti esille?

Vierailija
53/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Naisia varten olen ostanut potan. Miehet voivat käyttää pönttöä.

Vierailija
54/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän hämärää noin kuin että pakottaisin tuntemattomat miehet ja naiset käyttämään samaa vessaa. Ihannehan tietenkin on, että jokainen käy vessassa kotonaan. Silloin ei tarvitse miettiä kenen kanssa joutuu vessan jakamaan.

No on nää asiat hyvä silti miettiä.

Vierailija
55/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä pitäisi enemmän markkinoida niin loppuisivat kaikenlaiset vessakohut ja saisivat erilaisiksi identifioituvat rauhassa käyttää noita kannettavia. Ehkä ei ole heillä tiedossa että tuommoisiakin on, muut paitsi sateenkaarimainokset blokattu? Liiaksi kuplauduttu sinne kimallekrääsämaailmaan eikä osata etsiä tarpeellisia tuotteita. Vai tietävätkö kyllä näistä, mutta haluavat luoda eripuraa ja keinotekoisia vessaongelmia päästäkseen toistuvasti esille?

Kyllä. Vessakohut loppuisivat siihen kun minä kakkaan kannettavaani keskellä katua.

Vierailija
56/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Naisia varten olen ostanut potan. Miehet voivat käyttää pönttöä.

Mä askartelin suihkuverhon tangosta riu'un miehelle. Idea tuli niksipirkasta.

Vierailija
57/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ohjataan miehet läheisen huoltoaseman saniteettitiloihin. Sekä omat miehet että muut.

Vierailija
58/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei saa käyttää kuin autotallin vessaa. Talon vessat on varattu naisille ja tytöille.

Vierailija
59/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, koska vessassani ei käy kuka tahansa kaduntallaaja, vaan päätän itse, ketkä astuvat kotiovesta sisään.

Ei meilläkään käy ja niin päätämme mekin mutta omassa taloudessa sekä ystävissä = vierailijoissa on sekä miehiä että naisia. Mutta ei meillä ole kuin yksi vessa vaan hyvin se on riittänyt ja sujunut näinkin. Kaikille sama.

Vierailija
60/86 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on nää asiat hyvä silti miettiä.

Miksi niiden pitäisi yhtäaikaa sinne vessaan mennä? Sitähän tuo naiset naisten/miehet miesten kanssa tarkoittaa. Aikuiset käyvät normaalisti ihan yksin siellä vessassa, sukupuolesta riippumatta. Ja jos meillä on vieraita en oleta että he eivät saisi meillä ollessaan wc:ta käyttää vaan pitäisi pidätellä kotiin saakka jos hätä yllättää. Varsinkin yöpyjille aika kova vaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi