Onko kodissasi erikseen vessa miehille ja naisille?
Kommentit (84)
On tietenkin. En todellakaan siivoaisi vessaa miehen ja teinien jäljiltä!
On. Olisihan se ennenkuulumatonta jos näkisimme toisemme vahingossa ilman vaatteita kumppanini kanssa.
Huussis on kaks reikää. Äijä sontii siitä toisesta.
Totta kai. Yhteinen vessa olisi liian woke.
Mä käytän yläkerran vessaa, puoliso alakerran. Ja aika usein miesvieraatkin on oppineet käyttämään sitä alakerran vessaa, ja naiset yläkerran.
Vierailija kirjoitti:
On. Olisihan se ennenkuulumatonta jos näkisimme toisemme vahingossa ilman vaatteita kumppanini kanssa.
Meillä enimmäkseen käydään vessassa vaatteet päällä.
Yhteinen, mutta olemmekin tuttuja toisillemme.
😗
On. Mulla oma kylppäri ja miehellä jukkapalmuruukku olkkarissa. Enemmän luxusta näin.
Tekisi mieli nauraa. Hohhoijaa näitä teidän juttujanne.
Meillä on jokaiselle perheenjäsenelle oma WC heidän huoneensa yhteydessä ja yksi vierasvessa. Eikö kaikilla ole näin?
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän yläkerran vessaa, puoliso alakerran. Ja aika usein miesvieraatkin on oppineet käyttämään sitä alakerran vessaa, ja naiset yläkerran.
Se kellarikäytävän vessa on kyllä kaikille kerrostalon asukkaille, ei vain miehellesi. Tästä on sanottu monta kertaa.
Meillä on vessa ylhäällä ja alhaalla. Toisessa vessassa on peilikaapissa miehen ja poikien parranajovälineet, hajusteet yms. He voivat siellä tehdä myös pikapesuja aamuisin. Toisessa vessassa on peilikaapissa minun ja tyttärien meikit, hajusteet, puhdistusaineet yms. Mekin voimme tehdä myös pikapesuja aamuisin. Säästää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä enimmäkseen käydään vessassa vaatteet päällä.
Huhhuh, aika sontaista pöksypyykkiä teillä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jokaiselle perheenjäsenelle oma WC heidän huoneensa yhteydessä ja yksi vierasvessa. Eikö kaikilla ole näin?
Meillä on kyllä kaikille vieraillekin omat vessat. Rakennutetaan heti uusi kun kuullaan että joku tulee kahville.
On. Sisällä on ihan tavallinen vesiwc naisille, ulkona kompostikäymälä miehille.
Ei ole, koska vessassani ei käy kuka tahansa kaduntallaaja, vaan päätän itse, ketkä astuvat kotiovesta sisään.
Vessa makkarin yhteydessä, lasten huoneissa, eteisessä, autotallissa, kellarissa, saunaosastolla, terassilla, kodinhoitohuoneessa ja rantasaunassa. Me ollaan sellaisia vessaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kellarikäytävän vessa on kyllä kaikille kerrostalon asukkaille, ei vain miehellesi. Tästä on sanottu monta kertaa.
Niin ja se pyörävarasto ei ole Jarin tietokonehuone.
Meillä on jokaiselle oma kylpyhuone, kunkin makuuhuoneen yhteydessä. Vieraat joutuvat käyttämään vieras-wc:tä, joka on unisex.