Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kodissasi erikseen vessa miehille ja naisille?

Vierailija
12.08.2026 |

Vai onko ne unisex?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olisihan se ennenkuulumatonta jos näkisimme toisemme vahingossa ilman vaatteita kumppanini kanssa.

Meillä enimmäkseen käydään vessassa vaatteet päällä. 

Huhhuh, aika sontaista pöksypyykkiä teillä sitten.

Riisuudutko sä alasti vessassa käydessäsi?

Ja sitä paitsi tuohon ekaan kommenttiin vielä että vessassa käydään vaatteet päällä ja erikseen, eli vaikka puoliso nyt jostain ihmeen syystä olis alasti siellä vessassansa niin en näkisi.

Vierailija
22/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kävellä toiselle puolelle taloa, niin mulla on lähivessa. Mies on kova hiihtämään niin se jaksaa mennä kauempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on saunatkin erikseen miehille ja naisille, ei olla mitään sairaita wokettajia.

Vierailija
24/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joskus vähän mietityttää olisiko tällä hinnalla saanut järkevämmänkin kaksion.

Vierailija
25/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, molemmat käy kummassa vaan.

Vierailija
26/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokaiselle oma kylpyhuone, kunkin makuuhuoneen yhteydessä. Vieraat joutuvat käyttämään vieras-wc:tä, joka on unisex.

Miten vieraat suhtautuu teidän woke vessaan? Ettekö pelkää että tulee sateenkaarimaine?

Vierailija
27/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokaiselle perheenjäsenelle oma WC heidän huoneensa yhteydessä ja yksi vierasvessa.  Eikö kaikilla ole näin?

Meillä on kyllä kaikille vieraillekin omat vessat. Rakennutetaan heti uusi kun kuullaan että joku tulee kahville.

Kuulostaa tyhmältä. 

Vierailija
28/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vessa joka on erikseen sekä miehille että naisille.

Vierailija
29/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jokaiselle perheenjäsenelle oma WC heidän huoneensa yhteydessä ja yksi vierasvessa.  Eikö kaikilla ole näin?

Meillä on kyllä kaikille vieraillekin omat vessat. Rakennutetaan heti uusi kun kuullaan että joku tulee kahville.

Kuulostaa tyhmältä. 

Surullista jos jollain ei ole varaa.

Vierailija
30/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehille. Olen yksin asuva mies, jonka luona ei käy vieraita.

Vierailija
31/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on saunatkin erikseen miehille ja naisille, ei olla mitään sairaita wokettajia.

Meillä sängyt. Miehille toinen ja naisille toinen. Ei mitään oksettavia unisex-sänkyjä.

Vierailija
32/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä mutta tavaksi on muodostunut se että vaimo käyttää toista vessaa, minä käytän kylppärissä olevaa vessaa ja vierasvessa erikseen. Itse siivoan oman vessani, niin se pysyy myös siistinä. Mun mielestä olisi kuvottavaa sotkea vessassa ja olettaa että joku muu sen siivoaa. M43

Vierailija
33/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona yksi vessa vääräuskoisille, se jossa on normaali pönttö. Sit on toinen vessa aidosti vanhurskaille oikeaa uskoa tunnustaville mohammedin seuraajille, ja siellä on vaan reikä lattiassa. Ikkunasta näkyy suoraan mekkaan päin. 

Vierailija
34/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehille. Olen yksin asuva mies, jonka luona ei käy vieraita.

No ei kai siellä käy kun naiset ei saa käydä vessassa :O

Vierailija
35/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tyhmältä. 

Mä tilaan bajamajan pihalle aina vierasmäärän mukaan. Paremmille vieraille eristetyn, anopille tavallisen.

Vierailija
36/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona yksi vessa vääräuskoisille, se jossa on normaali pönttö. Sit on toinen vessa aidosti vanhurskaille oikeaa uskoa tunnustaville mohammedin seuraajille, ja siellä on vaan reikä lattiassa. Ikkunasta näkyy suoraan mekkaan päin. 

Meillä toisessa on normaali pönttö ja toisessa linnunpönttö. Vaimon mielestä kodikkaampi niin.

Vierailija
37/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleko apn kotivessaan ventovieraita ihmisiä useinkin?

Ehkä ei voi verrata omaa perhettä johonkin vieraisiin pervopentteihin, joita kaduilla kulkee ja niillä ei ainakaan meidän asuntoon ole mitään pääsyä 

Vierailija
38/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tyhmältä. 

Mä tilaan bajamajan pihalle aina vierasmäärän mukaan. Paremmille vieraille eristetyn, anopille tavallisen.

Meillä on tasan sama! Rivarinaapurit vaan valittaa aina.

Vierailija
39/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huussis on kaks reikää. Äijä sontii siitä toisesta.

Istutteko usein reiällä yhtä aikaa?

Vierailija
40/84 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erikseen, jos kotonani kävisi tuntemattomia henkilöitä vessa-asioillaan. Nyt kun ei käy muita kuin perheenjäsenet ja satunnaiset, hyvin tuntemamme vierailijat, riittää unisex-järjestely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi