Miksi jotkut ihmiset syö tämmöseenki aikaa/yöllä??
Öö ei tähän aikaan enää normaaliset ihmiset syö?
Kommentit (27)
Eikä kysele netissä tyhmiä.
Joku on voinut tulla vaikka juuri töistä. Tai niinkin eksoottinen tapahtuma että on tullut nälkä
Vierailija kirjoitti:
Joku on voinut tulla vaikka juuri töistä. Tai niinkin eksoottinen tapahtuma että on tullut nälkä
Oikea työ tehdään Suomessa aina 7:00 ja 16:00 välillä. Kaikki tuon ajan ulkopuolella tapahtuva "työ" ei ole oikeaa työtä.
Just söin voikkarit, eka ruoka tänään.
Söin just äsken pakastettuja mangoja vitutukseen.
On niin väsynyttä että pitäisiköhän sinun ap mennä nukkumaan.
Huomenna sitten uusin silmin ja pirteänä parempia provoja kehiin. Jookos kookos?
Näetkö mitä syön? Mulla on se nyt kädessä, pussissa.
Onko sulla joku kehitysvamma vai miksi aloitat lauseesi aina ööllä?
Alan kohta syömään jotain lihaa. Katson yöllä sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea työ tehdään Suomessa aina 7:00 ja 16:00 välillä. Kaikki tuon ajan ulkopuolella tapahtuva "työ" ei ole oikeaa työtä.
Sepä se. Minäkin aikoinaan lopetin kiitotien aurauksen klo. 16. Ihan sama, vaikka lentokone meni
penkkaan. Lääkäreistä puhumattakaan. Kuolkoot kaikki ja palakoot talot.
Iltapalan söin just. Ruoan söin klo 19.
Unohdan tai en jaksa syödä päivällä tarpeeksi esim. kasveja. Sitten on syötävä yöllä.
Syön yöllä, koska nukun päivisin. Normaalisuudet eivät kiinnosta muuten kuin tilastotieteeseen ja normaalijakaumaan liittyen. Kohta syön kunhan saan treenin loppuun.
Oon pätkiksellä / omadilla. En tykkää syödä pitkin päivää.
Osa ihmisistä tekee yötyötä. On normaalia syödä jonkin verran jaksaakseen töissä.
Vierailija kirjoitti:
Alan kohta syömään jotain lihaa. Katson yöllä sarjoja.
Vähän samaa täällä. Mitä sarjaa oot katsomassa? Mulla nyt elokuva kesken, sen jälkeen jotain, ehkä vaan Netflixiä läpi.
Yhdysvalloissa vedetään safkaa huiviin juuri nyt.