Johanna Tukiaisen sekoaminen Jethro-showssa
Eikö täällä muka vielä ole aloitusta tästä? Johanna Tukiainen oli eilen vieraana Jethro-showssa, jossa mukana olivat myös Joonas ja Milla.
Johanna sekosi (ihan ymmärrettävistä syistä) täysin ja kävi Millan kimppuun. Mitä ajatuksia? Oliko ansaittua?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten tapahtui Arto L:lle? Olivat yhdessä joskus yli 10 vuotta sitten
Meni naimisiin Liisan kanssa joka oli sairaanhoitaja. Jaksoi olla 11 vuotta naimisissa ja tänä kesänä teki katoamistempun, koska halusi erota. Tämä Liisa teki hädissään katoamisilmoituksenkin. Ei yhtään tiennyt, että ero oli tulossa. Tekivät Norjaan tms juuri asuntoautoreissun ja sitten teki katoamistempun. Tämä Liisa oli kunnon ihminen. Arto ei tykännyt. Haluaa ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Jeti sai kahakassa yläviistoon kun silmä mustana :-)))))))))
Niinhän tuo tuolla studiossa istui silmä mustana tänä aamuna.
Nyt osui oikeaan kohteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuo tuolla studiossa istui silmä mustana tänä aamuna.
Nyt osui oikeaan kohteeseen.
Toivottavasti se sekakäyttäjä saa sanktioita väkivaltaisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuolla tavalla alkaa karjumaan, tulee ihan hirviöääni? Mikä noin käheyttää kurkun.
Paha henki sieltä vaan puskee esiin.
Älkää katsoko ihmiset näitä niin niitä ei tehdä. On kamalaa katsoa viihteenä toisten rappiota ja kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuolla tavalla alkaa karjumaan, tulee ihan hirviöääni? Mikä noin käheyttää kurkun.
Paha henki sieltä vaan puskee esiin.
Kyllä on tosiaan pahasti demonin riivaama, tämä...
Vierailija kirjoitti:
Älkää katsoko ihmiset näitä niin niitä ei tehdä. On kamalaa katsoa viihteenä toisten rappiota ja kärsimystä.
Älä sinä kuule tule kertomaan minulle mitä minun tulee tehdä.
Leiki vaan keskenäsi sitä parempaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaiseen käytökseen tarvitse olla aineissa kyllä se nyrkki heiluu selvinkin päin ja suu laulaa törkyä toiset kun eivät kykene esim kännis tekee mitään muuta kun uhoa maan kun alkaa selvitä alkaa tapahtua.
Tuotahan se on tehnyt aina, ja hakannut perheenjäseniäänkin. En enää muista mitä tuomioita on saanut.
Johanna voisi itse miettiä, kuinka törkeästi kohtelee Veijoa. Veijo jää, kun Johannan alapää vie ja kelpaa taas, kun Johanna on rahaa vailla. Eikö tunnukaan hyvältä, kun joutuu itse törkeäst vaihdetuksi?
Vierailija kirjoitti:
Johanna voisi itse miettiä, kuinka törkeästi kohtelee Veijoa. Veijo jää, kun Johannan alapää vie ja kelpaa taas, kun Johanna on rahaa vailla. Eikö tunnukaan hyvältä, kun joutuu itse törkeäst vaihdetuksi?
Kyllähän sen ymmärtää, että Veijo on varmaan huono seksihommissa ja Johannan on pakko olla hänen kanssaan, että saa rahaa. Ei tuollainen ole kiva kuvio Johannallekaan, että on riippuvainen Veijosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen ymmärtää, että Veijo on varmaan huono seksihommissa ja Johannan on pakko olla hänen kanssaan, että saa rahaa. Ei tuollainen ole kiva kuvio Johannallekaan, että on riippuvainen Veijosta.
Miten saat Johannasta uhrin tässäkin? Kyllä on kestettävä, jos muita törkeästi kohteleva saa joskus vähän takaisinpäinkin omaa lääkettään.
Mitä kautta saa muuten lähetettyä kiitospostia sekä jaksamisen toivotuksia Johannan nimiltä mainitsemille ruotsalaisille lastensuojeluviranomaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat Johannasta uhrin tässäkin? Kyllä on kestettävä, jos muita törkeästi kohteleva saa joskus vähän takaisinpäinkin omaa lääkettään.
En mä sillä tavalla asiaa tarkoita. Ihmiset ei vaan tunnu tajuavan sitä, miltä tuntuu olla miehen tuloista riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä kuule tule kertomaan minulle mitä minun tulee tehdä.
Leiki vaan keskenäsi sitä parempaa ihmistä.
No ei tarvitse olla mikään parempi ihminen, jos tuollaista ei jaksa katella. Hirveetä määkimistä ja vitunhuutoa.
Tietysti jos oma elämänhallinta on samalla tasolla, niin varmaan tuntuu kotoisalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Jerry Springeri Jethrosta on tullut? 🤔
Jetro on bisnesmies à la Trumpendal, tunteeton ja vailla moraalia, vaikka esittää lupsakkaa huumoriveikkoa.
milloin jetro bisnemiehestä on tullut rappiostriimaja
Vierailija kirjoitti:
En mä Joonaksena leuhkisi, kun uusi tyttis on prostituoitu.
pula-ajan teppo säkkinen
Että tällasta Jethron youtube-kanavan puskamarkkinointia. Vai että oikein show :D
Poistoon
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain inhoan niin Jethroa ja toisekseen Johannaa... Ei kiitos. Johanna on pahasti mieleltään sairas ihminen ja kaltoin kohdellaan jatkuvasti. Kuten Jethrokin tässä häikäilemättä hyväksikäyttää Johannaa.
Kuvottaa ihmiset, jotka näätäilevät ja pyörivät Johannan ympärillä. Laitoin yhden oman ystäväsuhteenkin poikki, kun tää ei jättänyt Johanna rauhaa. Johanna kuulemma nauttii saamastaan huomioista, itse pyrkii julkisuuteen. Tuollainen perustelu on todella alhaista, jolla oikeutetaan vaan oma mielenterveyspotilaan kiusaaminen.
samoin se veitola kiusasi johannaa