Johanna Tukiaisen sekoaminen Jethro-showssa
Eikö täällä muka vielä ole aloitusta tästä? Johanna Tukiainen oli eilen vieraana Jethro-showssa, jossa mukana olivat myös Joonas ja Milla.
Johanna sekosi (ihan ymmärrettävistä syistä) täysin ja kävi Millan kimppuun. Mitä ajatuksia? Oliko ansaittua?
Kommentit (138)
Olen nähnyt klippejä ja tuo on ennen kaikkea surullista. En ole ammattilainen, mutta vahvasti näyttää siltä että Johanna ei ole terve henkisesti. Mielestäni on vastuutonta vain viihdearvon takia tuoda hänet ohjelmaan mukaan. Hänellä on pieni, onneksi huostaanotettu, tytär. Tuntuu tosi pahalta tyttären puolesta, ei varmasti ole kiva isompana nähdä ja tajuta mitä kaikkea äiti on tehnyt. Toivottavasti tytär saa sijaisperheessä rakkautta ja rajoja ja hyvät eväät tulevaisuuteensa. Ja toivon myös vilpittömästi että Johanna saisi elämänsä järjestykseen.
Mitä muuten tapahtui Arto L:lle? Olivat yhdessä joskus yli 10 vuotta sitten
Kyllä tuo Jethrokin sai aikamoiset J karjunnat korvaansa ja selkäänsä tuossa rytäkässä? Saiko miehetkin nyrkistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Jethrokin sai aikamoiset J karjunnat korvaansa ja selkäänsä tuossa rytäkässä? Saiko miehetkin nyrkistä?
Hyvä vaan jos tuo huijari varttimanne saa turpiknsa.
Ilmeisesti teitä ei oo koskaan petetty, kun itse kuvittelette käyttäytyvänne vain tyylikkäästi ja asiallisesti vastaavassa tilanteessa jos olisitte Johannan paikalla tossa. Kuka tahansa flippaisi tollaisesta tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Jerry Springeri Jethrosta on tullut? 🤔
Jerry! Jerry! Jerry! on nykyään Jethro! Jethro! Jethro!
Kun tuolla tavalla alkaa karjumaan, tulee ihan hirviöääni? Mikä noin käheyttää kurkun.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti teitä ei oo koskaan petetty, kun itse kuvittelette käyttäytyvänne vain tyylikkäästi ja asiallisesti vastaavassa tilanteessa jos olisitte Johannan paikalla tossa. Kuka tahansa flippaisi tollaisesta tilanteessa.
Nuorena ehkä. Ei enää keski-iässä. Nuoruus meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Miten ikä vaikuttaa petetyksi tulemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiopaattista käyttäytymistä. Tulistuu sekunnissa, ja on toisen hiuksissa kiinni. Sitä Veijoa on hyväksikäyttänyt jo vuosia. Sairas, vaarallinen nainen. Kuuluisi vankilaan.
Täsmälleen näin. Kuuluisi vankilaan tai suljetulle.
Ehei, tää matami pääsee vähällä. Painelee pakastuspullo punkkua hölskyen pitkin metrotunnelia, naama kuin ....hyi stana... On matkalla laittamaan ripsiä kuntoon kun on "shöy ulkomailla" odottamassa.
Tämä on siis harras uskovainen jonka lapsen ruotsin valtio vääryydellä kaappasi.
Käykää lukemassa Faceaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se vaikuttaa. Ei se toisen naisen syy ole, että mies etsii uutta. Ei kaikki miehet ole tosissaan nuorena suhteessa.
Ala-arvoista käytöstä kaikilta osallisilta - niin Johannalta, Jethrolta kuin muultakin tuotannolta. Ihan tarkoituksella järjestetty tilanne, jolla haettiin reaktiota Johannalta, ja se saatiin. Hyväksikäytetään jo valmiiksi sekaisin olevaa, vakavista mt- ja päihdeongelmista kärsivää ihmistä laittamalla hänet samaan tilaan hänt loukanneiden ihmisten kanssa, vain jotta saadaan tuotettua some p ornoa. Eikä kukaan eettisesti oikein toimiva sisällöntuottaja toimisi noin, mutta sellaista nyt on muutenkin turha tuosta porukasta etsiä. Halutaan white trash show ja sitten esitetään yllättynyttä, kun sellainen saadaan. Ihan tasan tarkkaan on tiedetty, mitä tapahtuu kun nuo kolme laitetaan samaan tilaan.
Ja en pidä muuten Johannasta yhtään. Itse asiassa halveksin hänen kaltaisiaan ihmisiä, jotka satuttavat eläimiä. Hän on pitänyt eläimiään ihan järkyttävässä ja turvattomissa olosuhteissa. Enkä halua kuulla mitään "mutta kun hänellä on mt-sairaus" tekosyitä; monilla ihmisillä on ongelmia mielenterveyden kanssa, eivätkä he käytä sitä tekosyynä toisten satuttamiseen. Tuossakin tilanteessa hän olisi vain voinut kävellä ulos, mutta huom. kyseessä on täysin sekaisin oleva ihminen, joka ei osaa ajatella normaalisti. Eivätkä tuo mies ja sen uusi muija ole yhtään parempia. Kuten sanoin, ala-arvoinen suoritus kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Löysi kunnollisen naisen Lapista ja asuu jossain pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se vaikuttaa. Ei se toisen naisen syy ole, että mies etsii uutta. Ei kaikki miehet ole tosissaan nuorena suhteessa.
En ymmärrä yhtään, mitä selität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi kunnollisen naisen Lapista ja asuu jossain pohjoisessa.
Paitsi että just kuukausi sitten teki taas katoamistempun ja vaimonsa huuteli ja etsi tätä pitkin somea ja maita ja mantuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh.
Tuksu on joskus kehunut että hänellä on hyvä ihmistuntemus, mutta vuodesta toiseen hänen elämänsä on pelkkää kaaosta ja sekoilua. Kaikki hänen ympärillään paljastuvat narsisteiksi ja psykopaateiksi. Paitsi hän itse. Kristityksi naamioidun pulimummon perseilyä.
Joo tää kyllä sangen paljon ihmetyttää. Miten voikin kaikki hänen ympärillään olla narsisteja, psykopaatteja, valehtelijoita, jne. Jos tosiaan on niin hyvä ihmistuntemus niin miksi aina vaan päätyy vain ja ainoastaan tällaisten ihmisten seuraan? Ja tosiaan hänhän itse on täysin terve ja aivan täydellinen kaikin puolin.
Samaa mieltä, silti ajattelen että oli törkeää ja julmaa kutsua hänet ohjelmaan ilman että hän tiesi mitä on tulossa.
Joo, vihainen olisin minäkin, mutta en koskaan kävisi kenenkään kimppuun.
Tuossa tilanteessa kävelisin pois enkä tulisi takaisin